Pinkpop 2024

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.710
4.764
Waarom bij Pinkpop spelen als je zelf 3x de ArenA kan vullen? Sta je ook voor je eigen fans en een gegarandeerd enthousiast publiek.

Er valt voor een artiest als Taylor Swift weinig uit een Pinkpop te halen.

Aan de andere kant speelt Dua Lipa wel RW, Sheeran dit jaar PP en P!nk vorig jaar PP dus het kan wel.
Ik vind het ook wel spijtig dat er daardoor veel acts zijn die je enkel nog kan zien door een combi neer te leggen voor 1 artiest. Daarnaast kunnen kleinere bands ook moeilijker nieuwe fans winnen. Minder nieuwe festivalgangers, die voor 1 artiest gaan naar een festival, maar het leuk vinden en naar festivals blijven gaan ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
462
156
Zeg ajb dat je dit sarcastisch bedoelt 😱🤪
Van beide een beetje 😅
Snap dat later voor jongeren wel zo mooi is maar ik zit er niet echt op te wachten.
Ik weet het ik doe het zelf maar als je om 10:00 je eerste of mischien wel 2e biertje opent op de camping, uur of 12 het terrein op gaat en van podium naar podium gaat heb ik om 23:00 uur mijn portie wel gehad nog even 1 of 2 napilsen bij de tent en dan om 00:00-00:30 m'n nest in!
In 2009 de start van Bruce met badlands in het zonnetje vond ik prachtig, de zon die onder ging bij I'm on fire... uniek!!
Tsjah klinkt allemaal wat oudbollig😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Dweezzill

Campingartiest
25 feb 2017
50
14
Van beide een beetje 😅
Snap dat later voor jongeren wel zo mooi is maar ik zit er niet echt op te wachten.
Ik weet het ik doe het zelf maar als je om 10:00 je eerste of mischien wel 2e biertje opent op de camping, uur of 12 het terrein op gaat en van podium naar podium gaat heb ik om 23:00 uur mijn portie wel gehad nog even 1 of 2 napilsen bij de tent en dan om 00:00-00:30 m'n nest in!
In 2009 de start van Bruce met badlands in het zonnetje vond ik prachtig, de zon die onder ging bij I'm on fire... uniek!!
Tsjah klinkt allemaal wat oudbollig😅
Hey you do you he 😉
Cheers 🍻
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.235
8.930
Het verschil tussen die eerste 2 dagen en de zondag is wel extreem. Want ik reken er zelfs op dat ze die 40K nog naar boven afronden, zoals altijd.

En die zondag dan weer achterlijk druk. Ben benieuwd of die dag nog gaat uitverkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.300
4.598
Van beide een beetje 😅
Snap dat later voor jongeren wel zo mooi is maar ik zit er niet echt op te wachten.
Ik weet het ik doe het zelf maar als je om 10:00 je eerste of mischien wel 2e biertje opent op de camping, uur of 12 het terrein op gaat en van podium naar podium gaat heb ik om 23:00 uur mijn portie wel gehad nog even 1 of 2 napilsen bij de tent en dan om 00:00-00:30 m'n nest in!
In 2009 de start van Bruce met badlands in het zonnetje vond ik prachtig, de zon die onder ging bij I'm on fire... uniek!!
Tsjah klinkt allemaal wat oudbollig😅
Het kan natuurlijk ook van twaalf tot drie nog andersoortige artiesten te plaatsen. De headliner tot 12 en dan nog paar uurtjes wat elektronisch(er) geweld. Misschien dan ook met name in de tent of bij het Stage 4 gebied?
 

Audenda

Playlistbediener
6 okt 2021
11
11
asking for a friend:
kan je feitelijk op voorhand drankbonnen kopen voor Pinkpop? ik zou een jarige makker er wat willen schenken, maar kan op de website/ticketmaster nergens info vinden.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.203
2.483
Waarom bij Pinkpop spelen als je zelf 3x de ArenA kan vullen? Sta je ook voor je eigen fans en een gegarandeerd enthousiast publiek.

Er valt voor een artiest als Taylor Swift weinig uit een Pinkpop te halen.

Aan de andere kant speelt Dua Lipa wel RW, Sheeran dit jaar PP en P!nk vorig jaar PP dus het kan wel.
Snap niet zo goed waarom je er tegen in gaat over het feit dat ik het wel gewoon triest vind voor de festivals. Denk dat het een hele slechte ontwikkeling is voor de lange termijn toekomst van festivals zoals rock Werchter en Pinkpop. Pearl jam en RHCP gaan niet meer jaren mee. Dus benieuwd hoe de festivals van de toekomst er uit gaan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.506
4.218
Snap niet zo goed waarom je er tegen in gaat over het feit dat ik het wel gewoon triest vind voor de festivals. Denk dat het een hele slechte ontwikkeling is voor de lange termijn toekomst van festivals zoals rock Werchter en Pinkpop. Pearl jam en RHCP gaan niet meer jaren mee. Dus benieuwd hoe de festivals van de toekomst er uit gaan zien.
Zonder mega grote namen. Bepaalde festivals moeten terug naar de basis gaan. Een sterke totaalervaring bieden met aansprekende namen op alle niveaus, maar dus zonder stadion acts.
 
  • Winning
Waarderingen: Timmetje en elo

Giches

Nieuw lid
8 jun 2024
2
0
Het kan natuurlijk ook van twaalf tot drie nog andersoortige artiesten te plaatsen. De headliner tot 12 en dan nog paar uurtjes wat elektronisch(er) geweld. Misschien dan ook met name in de tent of bij het Stage 4 gebied?
Daar hebben we de tent op camping B voor toch? Als weekend bezoeker dan wel.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.048
469
Zonder mega grote namen. Bepaalde festivals moeten terug naar de basis gaan. Een sterke totaalervaring bieden met aansprekende namen op alle niveaus, maar dus zonder stadion acts.
Zeker,maar dan ik denk weer aan de uitspraken van Trommelen / groeien naar 80000.Met welke acts wil je dat dan realiseren??Lijkt me toch een mission imposible en niet getuigen van realiteitszin.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.506
4.218
Zeker,maar dan ik denk weer aan de uitspraken van Trommelen / groeien naar 80000.Met welke acts wil je dat dan realiseren??Lijkt me toch een mission imposible en niet getuigen van realiteitszin.
Klopt helemaal wat je zegt. Of Trommelen denkt met een festival met 80.000 bezoekers grote artiesten te kunnen trekken. Je zult dan wel eerst die 80.000 bezoekers moeten hebben en niet alle grote artiesten verspreiden over Gelredome, Ziggodome, Goffertpark, Arena, etc. Trommelen is een klassieke blaaskaak.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
432
331
Een nachtprogramma op het festivalterrein is onmogelijk (en terecht imo). De huidige vergunning staat ieder jaar al onder druk. Dat maakt het festival ook extra kwetsbaar. Al ben ik zelf niet zo'n voorstander van lange nachten met veel (geluids)overlast voor mens en natuur.
Precies dat, vindt ‘t al best irritant dat je de tent op camping B al zo goed hoort ‘s nachts ook op camping C erg vervelend als je dan niet in slaap kunt komen.

Staat echt belachelijk hard, al zou ik ‘t leuk vinden en was ‘t wel mijn ding zou ik nog niet gaan daardoor.

Al heb ik er dit jaar geen last van omdat we nu voor camping Limburgerhof gekozen hebben ipv camping C

Pinkpop is wat betreft eindtijden meer dan prima zo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken