Lowlands 2024

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
552
196
1 van de headliners op Lowlands 😢 Je moet het dus afzetten tegen Queens of the Stone Age. Het blijft bizar.

Allang blij dat ze hoogstwaarschijnlijk zondagavond spelen. Kun je lekker op tijd de mand in ;)
 

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
43
82
Tiktokhit Dasha nu overigens op oa Pukkelpop en R&L, ik denk dat er ook een grote kans is dat zij ook op Lowlands zal staan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Is dit nou al het tweede jaar op rij dat de tweede podcast over het wetenschapsprogramma gaat? Ik wil meer podcasts!
Nou, dan mogen ze wel wat aan de kwaliteit doen. Het volume van de gast schiet tussen hard en onverstaanbaar.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.384
1.448
Poeh, die plaat van Goldband is op een enkele nummer echt een draak geworden. Die ballads zijn echt zo tergend dat ik ze ook niet heb af kunnen luisteren. Die kermisnummertjes als You & Me, Keer op Keer en vooral Hou het Simpel (Joost intro?) gaan het prima doen in de Alpha natuurlijk, maar het is wel echt heeeeeel cheesie allemaal hoor. Stiekem hoop je ergens nog dat het de snobs ook nog kan kietelen, maar dat is met deze plaat echt uitgesloten.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en peter Molenaar

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
581
982
Poeh, die plaat van Goldband is op een enkele nummer echt een draak geworden. Die ballads zijn echt zo tergend dat ik ze ook niet heb af kunnen luisteren. Die kermisnummertjes als You & Me, Keer op Keer en vooral Hou het Simpel (Joost intro?) gaan het prima doen in de Alpha natuurlijk, maar het is wel echt heeeeeel cheesie allemaal hoor. Stiekem hoop je ergens nog dat het de snobs ook nog kan kietelen, maar dat is met deze plaat echt uitgesloten.
Staan inderdaad een paar nummers op die wel lekker gaan werken op een festival terrein, maar de rest is niet best. Omdat mijn vriendin Goldband nogsteeds heel erg leuk vind en ik ze een aantal jaar geleden aan haar heb geïntroduceerd wilt ze perse samen naar de show in Ziggo Dome... Dus ik heb nog meer reden om ze over te gaan slaan op Lowlands.
 

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
22
52
Poeh, die plaat van Goldband is op een enkele nummer echt een draak geworden. Die ballads zijn echt zo tergend dat ik ze ook niet heb af kunnen luisteren. Die kermisnummertjes als You & Me, Keer op Keer en vooral Hou het Simpel (Joost intro?) gaan het prima doen in de Alpha natuurlijk, maar het is wel echt heeeeeel cheesie allemaal hoor. Stiekem hoop je ergens nog dat het de snobs ook nog kan kietelen, maar dat is met deze plaat echt uitgesloten.
Goldband is voor mij persoonlijk echt compleet kansloos. Het zit zover weg van wat ik kan waarderen, zowel muzikaal als wat ze on stage qua show doen, dat ik ze gegarandeerd oversla. Maar gelukkig is er nog meer dan genoeg ander leuks om te doen. Lege bekers verzamelen bijvoorbeeld. Poepen. Tent aanvegen. Praatje maken met de beveiliging etc etc.
 

marksi

Nieuw lid
11 feb 2024
2
7
Eerste album van Goldband vond ik persoonlijk best lekker en genoten van hun optreden op Lowlands. Maar hun nieuwe werk is echt tergend. Lijkt alsof ze enorm geforceerd op zoek zijn geweest naar een nieuwe sound.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
294
440
Er staan wel wat leuke nummertjes op het nieuwe album, maar vind genoeg ook echt niks.

Het gaat wel gewoon goed werken op de Alpha en ik ga ook gewoon gezellig kijken met m’n vrienden (tenzij er ergens anders iets staat dat ik liever wil zien)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.384
1.448
Vond Goldband op DTRH ook prima. Dat was ook wel een beetje hun piekmoment, op die plek op de poster horen ze ook te staan wat mij betreft. Daarna was het oogsten. En logisch hoor.
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
134
115
Eerste album van Goldband vond ik persoonlijk best lekker en genoten van hun optreden op Lowlands. Maar hun nieuwe werk is echt tergend. Lijkt alsof ze enorm geforceerd op zoek zijn geweest naar een nieuwe sound.
Ik heb precies hetzelfde. Op Lowlands waren ze vorige keer prima te pruimen, goeie spot ook. Vind ze dit keer echt te hoog, op Pinkpop vorig jaar was het ook al een beetje te
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
62
60
Staan inderdaad een paar nummers op die wel lekker gaan werken op een festival terrein, maar de rest is niet best. Omdat mijn vriendin Goldband nogsteeds heel erg leuk vind en ik ze een aantal jaar geleden aan haar heb geïntroduceerd wilt ze perse samen naar de show in Ziggo Dome... Dus ik heb nog meer reden om ze over te gaan slaan op Lowlands.
Ik zou eerder m'n vriendin meeslepen en haar parkeren bij de Alpha, hoef je mooi niks in de Ziggo met die gasten🤣
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Davidd

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.420
1.910
Haha ik laat mijn vriendin lekker thuis tijdens Lowlands:p
Same here! DTRH mogen alle partners mee, LL is een vriendengroep aangelegenheid!

Dat merk je ook wel ter plekke. Op DTRH eindeloze discussies waarheen te gaan, waar te staan etcetera. Op LL nul discussie, ieder doet wat hij wil en iedereen ziet wat hij wil. We komen elkaar altijd weer tegen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken