Lowlands 2024

Athos

Dagopener
13 jul 2023
565
794
Ik heb er even doorheen geskipt op Spotify maar het is echt heel treurig slecht. Zo'n beetje 90% van onze LL groep komt uit Den Haag dus ze zullen er vast heen gaan, maar dat ga ik echt niet beluisteren.
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
565
794
Nog een nieuwtje (die overmorgen vast op de homepage van deze website staat ;))

Eventsuper gaat ook op Lowlands staan:

Kijk dit vind ik dan wel weer chill. Mijn vriendin wil altijd bananen mee en die dingen nemen door hun vorm gewoon teveel ruimte in, dus fijn als je die daar kan kopen.

Iemand ervaring met de prijzen van de Eventsuper?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.098
2.038
Stonden ook op Dauwpop (en vorig jaar Paaspop) en daar waren de prijzen echt wel een stuk hoger, dan deze lijst.

Overigens wel prima, want het gaat gewoon veel sneller.
Nouja ze staan dit jaar op Down the Rabbit Hole en dit is de prijslijst die is gedeeld door DTRH zelf, dus denk dat het wel vergelijkbaar gaat zijn :)
 
  • Confetti
Waarderingen: piep

Athos

Dagopener
13 jul 2023
565
794
Nouja ze staan dit jaar op Down the Rabbit Hole en dit is de prijslijst die is gedeeld door DTRH zelf, dus denk dat het wel vergelijkbaar gaat zijn :)
Lijkt een ander bedrijf achter te zitten. Eventsuper en DTRH levert geen enkele hit op.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
581
982
Same here! DTRH mogen alle partners mee, LL is een vriendengroep aangelegenheid!

Dat merk je ook wel ter plekke. Op DTRH eindeloze discussies waarheen te gaan, waar te staan etcetera. Op LL nul discussie, ieder doet wat hij wil en iedereen ziet wat hij wil. We komen elkaar altijd weer tegen.
Ja die discussie kan ik me goed voorstellen. Mijn vriendin gaat sws nooit mee met de weekendfestivals. Aan de ene kant wel lekker omdat je dan meer vrijheid hebt en je kan gaan en staan waar je wilt, aan de andere kant is het soms wel vervelend dat ik thuis maanden enthousiast ben over festivals, line-ups, inluisteren etc en dat gevoel dan niet kan delen, maar gelukkig hebben ze daar een forum voor uitgevonden.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
294
440
Ik vind die drum and bass track (Vuur & Vlam) van Goldband trouwens best wel vet en iets dat je in Nederlandse popmuziek niet extreem vaak hoort
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
581
982
Ik vind die drum and bass track (Vuur & Vlam) van Goldband trouwens best wel vet en iets dat je in Nederlandse popmuziek niet extreem vaak hoort
Die is inderdaad nog wel te doen, vuur & vlam, You & Me, Hou het simpel, Spijt opzich nog wel oke. Maar vergeleken met betaalbare romantiek vind ik het niet zo veel. Betaalbare romantiek kan ik nog steeds opzetten en gewoon ongegeneerd meezingen. Ook dat was muzikaal natuurlijk niet geweldig, maar blijft toch een soort guilty pleasure.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en BeWario

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.384
1.448
Ik vind die drum and bass track (Vuur & Vlam) van Goldband trouwens best wel vet en iets dat je in Nederlandse popmuziek niet extreem vaak hoort
Als deze plaat gewoon 8 nummers oid had, zou het misschien nog een voldoende krijgen. Dit nummer zal daar wel tussen kunnen staan ja. Als Milo kapt met die onnodige uithalen, misschien zelfs nog de moeite waard.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
163
104
Poeh, die plaat van Goldband is op een enkele nummer echt een draak geworden. Die ballads zijn echt zo tergend dat ik ze ook niet heb af kunnen luisteren. Die kermisnummertjes als You & Me, Keer op Keer en vooral Hou het Simpel (Joost intro?) gaan het prima doen in de Alpha natuurlijk, maar het is wel echt heeeeeel cheesie allemaal hoor. Stiekem hoop je ergens nog dat het de snobs ook nog kan kietelen, maar dat is met deze plaat echt uitgesloten.
Het houdt idd niet over. Veel van hetzelfde, weinig wat er echt uitspringt. Helaas zal heel LL vanwege de naam bij hun concert willen staan. Hopelijk staat er iets leuks tegenover geprogrammeerd. Zo niet, dan kunnen we vroeg richting huis gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Maninblue34

Playlistbediener
30 jul 2023
9
8
Tering, wat een negativiteit hier zeg over de nieuwe Goldband plaat. Ik vind het een sterk en logisch vervolg op Betaalbare Romantiek. Het is voelt grootser, persoonlijker en diverser aan dan hun vorige plaat. Iemand hier noemde het album richtingloos, daar kan ik mij totaal niet in vinden. Het vorige album voelde juist wat eentonig vond ik qua sound, net iets teveel “Dit is voor jou” achtige nummers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken