Lowlands 2024

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
601
1.031
Wunderhorse was vorig jaar ook in de Lima gepland dus die zie ik daar ook wel staan. Miss Pachyman ook? Klinkt in ieder geval als lekker Lima muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Don_076

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
46
46
En Mandy, Indiana + Ploegendienst welke ook tof was. Maar de grote namen hoeven we denk ik niet meer te verwachten
Volgens het forum op de dagindeling moeten er nog wat namen voor de Alfa en Bravo bijkomen. Al is dit natuurlijk niet zeker, gaan het zien 😎🥳
 

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
23
83
Wunderhorse was vorig jaar ook in de Lima gepland dus die zie ik daar ook wel staan. Miss Pachyman ook? Klinkt in ieder geval als lekker Lima muziek.
Ja, ik heb Pachyman zelfs op nr 2 staan op mijn must see lijstje. Heb zijn albums op Spotify inmiddels grijs gedraaid. Ik visualiseer een warme Lowlands zonsondergang met een biertje in de hand en zijn muziek in de oortjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd, SBSTN en Bert

Bert

Support act
14 nov 2014
879
816
Na McDonalds op festivals stapt nu Ikea er ook in.

IKEA DRÖMLAND: het dutje van je dromen. Dit festivalseizoen zorgt IKEA ervoor dat bezoekers van Lowlands kunnen opladen in DRÖMLAND: een gigantische IKEA slaapkamer op het festivalterrein in Biddinghuizen.

Maak kans op 2 Lowlands tickets, Bert!
Zat je iets teveel te snoozen en heb je geen tickets voor Lowlands kunnen bemachtigen? Dan is dit je kans! We mogen namelijk 80 tickets weggeven onder IKEA Family-leden. Vertel ons jouw ultieme Lowlandsdroom en maak kans.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.150
2.090
Na McDonalds op festivals stapt nu Ikea er ook in.

IKEA DRÖMLAND: het dutje van je dromen. Dit festivalseizoen zorgt IKEA ervoor dat bezoekers van Lowlands kunnen opladen in DRÖMLAND: een gigantische IKEA slaapkamer op het festivalterrein in Biddinghuizen.

Maak kans op 2 Lowlands tickets, Bert!
Zat je iets teveel te snoozen en heb je geen tickets voor Lowlands kunnen bemachtigen? Dan is dit je kans! We mogen namelijk 80 tickets weggeven onder IKEA Family-leden. Vertel ons jouw ultieme Lowlandsdroom en maak kans.
Ik krijg de nieuwsbrief niet, is er een link waar naartoe wordt geleid?
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en wsslvrwrt

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
395
493

Dat was niet heel moeilijk
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Denzel Curry vervanging? Anyone…. Nee?….
Volgens mij vervangt Lowlands vroege annuleringen niet echt één op één voor het publiek (als in die komt niet en daarvoor hebben we die als vervanger gestrikt).

Als er straks een blokkenschema is en er valt iemand weg, dan wel.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
393
500
Volgens mij vervangt Lowlands vroege annuleringen niet echt één op één voor het publiek (als in die komt niet en daarvoor hebben we die als vervanger gestrikt).

Als er straks een blokkenschema is en er valt iemand weg, dan wel.
Vind t we lame aangezien hij redelijk groot aangeschreven stond qua programmering en dat er eigenlijk nog niets vergelijkbaars in formaat voor terugkomt
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.439
1.929
Vind t we lame aangezien hij redelijk groot aangeschreven stond qua programmering en dat er eigenlijk nog niets vergelijkbaars in formaat voor terugkomt
Klopt zeker. Zeker in de categorie hiphop hou je nu qua grotere namen enkel J Hus en Nas over. Maar aan de andere kant vind ik de bovenkant van het affiche wel aardig voorzien in die grootte.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Klopt zeker. Zeker in de categorie hiphop hou je nu qua grotere namen enkel J Hus en Nas over. Maar aan de andere kant vind ik de bovenkant van het affiche wel aardig voorzien in die grootte.
Sticks, Cho, Teezo Teechdown, Zwart Licht verwacht ik allemaal in de grotere tenten wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.827
12.163

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.803
2.429
Vind het een tikkeltje bizar dat zo'n statement (helaas) nodig is. Fijn dat het optreden gewoon plaats zal vinden!
Dat vind ik niet en ik snap wel dat een organisatie graag wil weten wat de intenties van zo'n artiest zijn als die voor het leger blijkt op te treden. Verder goed dat ze niet zomaar Israelische artiesten niet meer boeken, want dat had ik ook onzin gevonden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken