Bospop 2024

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
617
602
Volgens mij is de info in de app nog niet helemaal bijgewerkt, daar staan nog dingen van vorig jaar in.
Ook de plattegrond ontbreekt nog.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
174
39
Volgens mij is de info in de app nog niet helemaal bijgewerkt, daar staan nog dingen van vorig jaar in.
Ook de plattegrond ontbreekt nog.
bijvoorbeeld: De muntprijs staat op 3,20, maar dan kan je ze niet gebruiken tijdens Guns n Roses. niet werkende link naar route-info. Sowieso een heel verhaal over de restitutie van kaarten en munten. een bospop 2024 officieel album met artiesten van vorig jaar.

Dan kan je toch beter dat eerst even opruimen en een week later je app lanceren? Niet zo scherp allemaal.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
667
529
De ICT-afdeling van Bospop heeft dit jaar niet haar beste jaar. Anderzijds betekent dit dat er volgend jaar wel weer een Bospop 2025 komt, want ze kunnen nu niet stoppen op hun hoogtepunt..
 
  • Haha
Waarderingen: remkobak en Brian

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.759
1.921
De ICT-afdeling van Bospop heeft dit jaar niet haar beste jaar. Anderzijds betekent dit dat er volgend jaar wel weer een Bospop 2025 komt, want ze kunnen nu niet stoppen op hun hoogtepunt..
Het hoogtepunt qua edities lag wat mij betreft net voor corona... Dat waren echt goede edities. Voor dit jaar enkele goede klappers in de (sub) headliners maar de invulling voor de tent valt me zwaar tegen... Wat mij betreft stoppen ze ook met die coverbands... Maar wie ben ik...
ICT afdeling is inderdaad niet top....
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.673
2.192
Het hoogtepunt qua edities lag wat mij betreft net voor corona... Dat waren echt goede edities. Voor dit jaar enkele goede klappers in de (sub) headliners maar de invulling voor de tent valt me zwaar tegen... Wat mij betreft stoppen ze ook met die coverbands... Maar wie ben ik...
ICT afdeling is inderdaad niet top....
Ik vind dat de overheid sowieso accijnzen moet heffen op alle optredens van coverbands.
 
  • Haha
Waarderingen: Joris

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
621
324
We kunnen nu wel een definitief spoorboekje op gaan stellen natuurlijk, al is dat bij Bospop redelijk eenvoudig meestal

(Vet is zeker zien, normaal is ik kan wellicht ook wat missen door honger/dorst/vermoeide benen/te laat komen)

Vrijdag
Smash into Pieces / eten / Heart / Robert John & the Wreck / Alice Cooper / Hellmut Lotti goes Metal / John Fogerty
Hier geen verrassingen of clashes wat mij betreft. Mike Farris zal ik wellicht van een afstand met wat eten in de hand nog wel wat van mee krijgen.

Zaterdag
Boaz / eten / Mell VF / Nevenproject / Gogol Bordello / eten / James Blunt / ... / Racoon / ... / Zucchero
Zaterdag wordt een vreemde dag. Ik overweeg zelfs relatief op tijd het festival al te verlaten en naar een verjaardag te gaan van vrienden, omdat dat gewoon beter lijkt dan het programma van Bospop. Ik ga het nog wel zien. Tot en met James Blunt zal ik er in ieder geval wel zijn, daarna wordt het afwachten. Wel nog één minpuntje: jammer dat Nevenproject en The Waiting gelijk spelen. Deze had ik beiden eventueel nog wel willen zien.

Zondag
The Damn Truth / Leif de Leeuw Band / The Scratch / Southside Johnny / King King / Son Mieux / Rival Sons / The Waterboys / DeWolff / Di-Rect / Christone Kingfisch Ingram / Toto
Uiteindelijk is dit in de breedte wat mij betreft echt de best dag. Op elk tijdstip staat er wel iets te spelen dat ik leuk vind, waardoor ik keuzes moet maken (en dan moet ik tussendoor ook nog eten). Zo clashed Tim Akkerman met The Scratch en clashen Christone Kingfish Ingram en The Dreadnoughts. Hadden ze een paar van deze bands maar op de zaterdag gepland...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Timmy

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
37
28
Vrijdag...

Smash into Pieces

Mr Moto

Heart (must see)

Julian Sas

Alice Cooper (must see)

Made in Purple / Hellmut (clash)

John Fogerty




Zaterdag…

Boaz

Mell VF

NevenProject (must see)

Metejoor

The legend of Springsteen / Stevie Ray undercover (clash)

Sjako (must see)

Zucchero…als het lijf het toelaat




Zondag…

The Damn Truth

Leif de Leuuw band

Vido (must see)

Southside Johnny & the Asbury Jukes

King King

Son Mieux (must see)

Rival Sons

DeWolff (must See)

The Dreadnoughts

ToTo (must see)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en bas2204

Rockinrolinrob

Nieuw lid
16 mei 2024
1
4
De zaterdag zetten ze gewoon een coverband in de tent. En James Blunt mag een uurtje opdraven om 19 uur om vervolgens het stokje over te geven aan Racoon, ik herhaal Racoon, welke dus sub is voor Zucherro.
Het is al vaker gezegd door andere forumleden maar wie daar het tijdschema verzint???? Ieder jaar toch weer een paar verrassingen 😂😂
Lex Uiting als afsluiter in de tent op de zaterdag... Bijzondere keuze 🤣
Probleem is de zaterdag idd. Gaat de organisator Mojo dat op tijd zien? Laten we dat hopen, voor bezoekers maar ook voor Bospop organisatie. Dikke kans dat de drie dagen ticket verkoop achterblijft. Dat wordt verlieslijdend. Als er geen grote naam bijkomt op de zaterdag, dan wordt het festival een fiasco. Ik heb alleen een camper ticket gekocht, die ben ik zo kwijt, ik zal er niet zijn. Tenzij Bryan Adams. Stevie Nicks of Foo Fighters worden geboekt. Ik heb de touragenda's eens nageplozen en dit zijn nog opties?? @Mojo, welke actie gaan jullie nemen??
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
174
39
Probleem is de zaterdag idd. Gaat de organisator Mojo dat op tijd zien? Laten we dat hopen, voor bezoekers maar ook voor Bospop organisatie. Dikke kans dat de drie dagen ticket verkoop achterblijft. Dat wordt verlieslijdend. Als er geen grote naam bijkomt op de zaterdag, dan wordt het festival een fiasco. Ik heb alleen een camper ticket gekocht, die ben ik zo kwijt, ik zal er niet zijn. Tenzij Bryan Adams. Stevie Nicks of Foo Fighters worden geboekt. Ik heb de touragenda's eens nageplozen en dit zijn nog opties?? @Mojo, welke actie gaan jullie nemen??
ik zie het niet gebeuren
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
667
529
Probleem is de zaterdag idd. Gaat de organisator Mojo dat op tijd zien? Laten we dat hopen, voor bezoekers maar ook voor Bospop organisatie. Dikke kans dat de drie dagen ticket verkoop achterblijft. Dat wordt verlieslijdend. Als er geen grote naam bijkomt op de zaterdag, dan wordt het festival een fiasco. Ik heb alleen een camper ticket gekocht, die ben ik zo kwijt, ik zal er niet zijn. Tenzij Bryan Adams. Stevie Nicks of Foo Fighters worden geboekt. Ik heb de touragenda's eens nageplozen en dit zijn nog opties?? @Mojo, welke actie gaan jullie nemen??
Genoeg hulp voor de organisatie ;). Helaas geen haalbare kaart
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.673
2.192
Probleem is de zaterdag idd. Gaat de organisator Mojo dat op tijd zien? Laten we dat hopen, voor bezoekers maar ook voor Bospop organisatie. Dikke kans dat de drie dagen ticket verkoop achterblijft. Dat wordt verlieslijdend. Als er geen grote naam bijkomt op de zaterdag, dan wordt het festival een fiasco. Ik heb alleen een camper ticket gekocht, die ben ik zo kwijt, ik zal er niet zijn. Tenzij Bryan Adams. Stevie Nicks of Foo Fighters worden geboekt. Ik heb de touragenda's eens nageplozen en dit zijn nog opties?? @Mojo, welke actie gaan jullie nemen??
Vergeet the Eagles niet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.759
1.921
Er komt nu natuurlijk niets meer bij. Maar als ze eerlijk zijn zien ze toch zelf ook wel dat dit niet hun sterktse dag is.. In ieder geval genoeg ruimte op het terrein dan😬
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
174
39
Er komt nu natuurlijk niets meer bij. Maar als ze eerlijk zijn zien ze toch zelf ook wel dat dit niet hun sterktse dag is.. In ieder geval genoeg ruimte op het terrein dan😬
Hopen op lekker weer en fijn in het gras liggen....
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
37
28
Er komt nu natuurlijk niets meer bij. Maar als ze eerlijk zijn zien ze toch zelf ook wel dat dit niet hun sterktse dag is.. In ieder geval genoeg ruimte op het terrein dan😬
Elk nadeel heeft zijn voordeel...
Maar inderdaad, de vrijdag is kort maar ijzersterk (smaken verschillen) de zaterdag en de zondag toch ook matig.
Kan en mag natuurlijk na vorig jaar...weet natuurlijk niet wat de financiële schade (extreme weer) was... maar Bospop (mojo) moet voor de toekomst goed nadenken 🧐 hoe de kracht te behouden van dit toch altijd wel heel gezellige pop/rock/blues/familie festival...oppassen dat het geen 60+ festival gaat worden...zegt een 60+er 😅

En inderdaad...lekker chillen en een pils of wat ook als er even niets spannends is 🤩🤩
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
174
39
Elk nadeel heeft zijn voordeel...
Maar inderdaad, de vrijdag is kort maar ijzersterk (smaken verschillen) de zaterdag en de zondag toch ook matig.
Kan en mag natuurlijk na vorig jaar...weet natuurlijk niet wat de financiële schade (extreme weer) was... maar Bospop (mojo) moet voor de toekomst goed nadenken 🧐 hoe de kracht te behouden van dit toch altijd wel heel gezellige pop/rock/blues/familie festival...oppassen dat het geen 60+ festival gaat worden...zegt een 60+er 😅

En inderdaad...lekker chillen en een pils of wat ook als er even niets spannends is 🤩🤩
Tja, terug naar twee dagen en de vrijdag in de namiddag-avond de coverbands, zoals het een tijdje was?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.759
1.921
Tja, terug naar twee dagen en de vrijdag in de namiddag-avond de coverbands, zoals het een tijdje was?
Gaan ze niet meer doen. Dan was dit jaar wel het moment geweest. Als je al weet dat je minder budget hebt en dan toch nog dit in elkaar draait.. Volgens mij rommelt het ook nog in de organisatie. Dat nieuws hebben we ook al eerder gehad toch? Over de gehele breedte is het best een aardig programma echter aan speeltijd en invulling is duidelijk te zien dat ze wat beknibbeld hebben.....
Zoals ik al eerder zei, ze hadden beter wat thuis gelaten en er 2 volledige festivaldagen van gemaakt...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken