Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.561
3.261
Ik snap het wel. We zijn bij ons thuis ook behoorlijk fanatiek supporters. Jaaaa de FC van het Noorden! Oet Grunn. Maar het voetbal kan ons op Graspop gestolen worden. Up The Irons!!!!🤘🤘
 
  • Winning
Waarderingen: Simoni

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.454
11.419
Op zich wel nette vervanger. Hoeveel meer kan je verwachten zo kort op het festival? Voor mij verandert er niet veel. Bury Tomorrow en Asinhell wil ik liever zien dan Stake in de open lucht, dat is voor mij een band om in donkere stinkende hollen te zien. Babymetal na KK zorgt ervoor dat ik al snel richting de Metal Dome gejaagd wordt. Besloten om maar ff een stukje Comeback Kid mee te pakken en lekker op tijd met een verse Goose Ipa klaar te staan voor Neo. Nu al zin in.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.561
3.261
Op zich wel nette vervanger. Hoeveel meer kan je verwachten zo kort op het festival? Voor mij verandert er niet veel. Bury Tomorrow en Asinhell wil ik liever zien dan Stake in de open lucht, dat is voor mij een band om in donkere stinkende hollen te zien. Babymetal na KK zorgt ervoor dat ik al snel richting de Metal Dome gejaagd wordt. Besloten om maar ff een stukje Comeback Kid mee te pakken en lekker op tijd met een verse Goose Ipa klaar te staan voor Neo. Nu al zin in.
Totaal eens met je Jos. Je kan op zo'n korte termijn nooit meer een "Logo" band achter de hand hebben. Dus compliment dater een band staat en dat ze de andere bands bereid hebben gevonden om te verschuiven of het te accepteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Simoni

saurus

Dagopener
4 feb 2019
614
754
In de podcast zware klap zeggen ze dat het EK voetbal gaat uitgezonden worden in het classic rock cafe. En als je kijkt naar de gaten die er nog zijn in het tijdschema zou dit perfect kunnen.
Donderdag van 18u tot 20u niks maar wel Denemarken-engeland
Vrijdag van 21u tot 23u30 niks maar wel nederland-frankrijk
Zaterdag van 20u tot 23u30 niks maar wel belgie-roemenie
Zondag van 20u tot 23u30 niks maar wel Zwitserland-duitsland.
 

El_Leipo

Playlistbediener
19 nov 2023
34
74
Van wat ik net op Spotify heb gehoord denk ik dat STAKE een geweldige show neer kan zetten. Blij met de vervanging, ondanks dat het jammer is dat zo'n iconische band als Heart niet kan komen. Hopelijk staat in het contract dat ze dan volgend jaar moeten komen. TOOL begint ook steeds meer mijn aandacht te trekken. De band stond uiteraard al op mijn lijst, maar echt fan was ik nog niet.

Door een verplichte presentatie op de universiteit moet ik vrijdagmiddag in Eindhoven zijn, dit is wel zeer jammer aangezien ik erg uitkeek naar Brian Downey, Dynazty en The Vintage Caravan. Gelukkig kan ik optijd terugkomen voor Bruce Dickinson en de rest...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
219
365
Bury Tomorrow en Asinhell wil ik liever zien dan Stake in de open lucht, dat is voor mij een band om in donkere stinkende hollen te zien.
Stake is een prima band (die ik de vorige keer ook heb overgeslagen), maar ik denk dat je gelijk hebt. Stake in het zonnetje zal hem niet worden, en ik ga lekker naar Bury tomorrow.

Wel jammer dat ik nu kvelertak ook voor de tweede keer ga overslaan, ik wil Babymetal toch gezien hebben. Wel eerder weg om een goed plekje te vinden voor ne obliviscaris uiteraard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
273
399
Map beschikbaar in de app.

Van 3 naar 2 toiletblokken op de boneyard! Echt, fuckers!! Dit kan toch gewoon niet meer...
Zullen we dan om 9u aanschuiven om tegen 12u te kunnen plassen?!
Wtf

Vorig jaar zoveel problemen en nu lijkt het nog 2x erger te worden ??
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.293
4.460
Map beschikbaar in de app.

Van 3 naar 2 toiletblokken op de boneyard! Echt, fuckers!! Dit kan toch gewoon niet meer...
Zullen we dan om 9u aanschuiven om tegen 12u te kunnen plassen?!
Je zou zeggen dat Graspop de vrouwelijke bezoekers een beetje moet koesteren, maar niets is minder waar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Projunk

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.595
7.593
Even afwachten of het niet een foutje is, of dat ze de blokken niet drie keer zo groot maken. Dus een kleine slag om de arm, zeg maar... Want als ze effectief een derde van de toiletten op de Boneyard weg hebben gehaald, is dat echt op z'n zachtst gezegd onbegrijpelijk.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.162
2.983
Stake is een prima band (die ik de vorige keer ook heb overgeslagen), maar ik denk dat je gelijk hebt. Stake in het zonnetje zal hem niet worden, en ik ga lekker naar Bury tomorrow.

Wel jammer dat ik nu kvelertak ook voor de tweede keer ga overslaan, ik wil Babymetal toch gezien hebben. Wel eerder weg om een goed plekje te vinden voor ne obliviscaris uiteraard.

Het zonnetje? Dat is wel heel optimistisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidov90

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
125
412
441921344_1004093581348597_907267695601224520_n.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken