Graspop Metal Meeting 2024

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
168
185
441921344_1004093581348597_907267695601224520_n.jpg
Dus geen metal moose (zoals spijtig genoeg verwacht) EN geen fan zone blijkbaar

Tool boeken is een serieuze kost geweest precies šŸ˜¶
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.526
6.395
Plattegrond is exact hetzelfde als vorig jaar, wat Tool daar mee te maken zou hebben begrijp ik niet helemaal?
Niet helemaal. Ik krijg de plaatjes nu niet geĆ¼pload vanaf mn telefoon, maar de tribune bij JS is wat verschoven, wat dichter bij het hek en het podium, rolstoel podium erbij, meer ruimte voor het foodtruck plein. Goede ontwikkeling lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.469
8.103
Niet helemaal. Ik krijg de plaatjes nu niet geĆ¼pload vanaf mn telefoon, maar de tribune bij JS is wat verschoven, wat dichter bij het hek en het podium, rolstoel podium erbij, meer ruimte voor het foodtruck plein. Goede ontwikkeling lijkt me.
Inderdaad niet exact hetzelfde, mooie vondst! ik vond vorig jaar die tribune ook wel erg ver van de jupiler stage staan, waardoor je er weinig kon zien. Nu nog hopen dat ze schermen toevoegen daar, dat zou helemaal top zijn.

Ik doelde met mijn opmerking trouwens vooral op het feit dat er niet ineens dingen zijn wegbezuinigd die er vorig jaar wel waren

Hieronder de plattegrond die je probeerde toe te voegen, waarbij rechts de nieuwe situatie is.

Valt ook op dat die Jupiler speciaalbier tent bij de foodtrucks nu in het midden staat daar, in plaats van tegen de kant.

1717245960203.png
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
125
412
Inderdaad niet exact hetzelfde, mooie vondst! ik vond vorig jaar die tribune ook wel erg ver van de jupiler stage staan, waardoor je er weinig kon zien. Nu nog hopen dat ze schermen toevoegen daar, dat zou helemaal top zijn.

Ik doelde met mijn opmerking trouwens vooral op het feit dat er niet ineens dingen zijn wegbezuinigd die er vorig jaar wel waren

Hieronder de plattegrond die je probeerde toe te voegen, waarbij rechts de nieuwe situatie is.

Valt ook op dat die Jupiler speciaalbier tent bij de foodtrucks nu in het midden staat daar, in plaats van tegen de kant.

Bekijk bijlage 9116
Metaldome lijkt ook een upgrade te hebben gekregen :)
Tribune jupiler stage lijkt een beetje kleiner te zijn maar wel maar naar voren gezet. Goed referentie punt zijn de bomen.
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
152
352
Ik heb de plattegronden van beide jaren ff even groot gezet in photoshop en in zo'n vergelijktool gegooid. Gewoon de balk in het midden naar rechts of links verschuiven om het verschil te zien.


Op het eerste zicht:

Marquee en Metal dome groter? Al kan dit gewoon aan de opmaak van het beeld liggen. Ik gok toch dat het dezelfde tenten zullen zijn?
Podium Jupiler stage staat iets dichter, zoals PreFX reeds aanhaalde. Hierdoor is de food truck / chill zone wat groter geworden
Er zijn extra foodstands aan de doorgang richting Jupiler Stage
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.632
4.927
Ik vrees dat die wc blok die wegvalt te maken heeft met de Vlaamse regering. Festivals krijgen maar een vaste hoeveelheid water om heel het festival mee rond te komen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden waar ze ingezet zullen worden .
 

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
Ik vrees dat die wc blok die wegvalt te maken heeft met de Vlaamse regering. Festivals krijgen maar een vaste hoeveelheid water om heel het festival mee rond te komen. Dus moeten er keuzes gemaakt worden waar ze ingezet zullen worden .
Graspop reageert op Instagram dat de capaciteit hetzelfde is als vorig jaar op de Boneyard maar nu verdeeld over 2 blokken ipv 3.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.595
7.593
Graspop reageert op Instagram dat de capaciteit hetzelfde is als vorig jaar op de Boneyard maar nu verdeeld over 2 blokken ipv 3.
Dat maakt het ietsje acceptabeler. Ware het niet dat die capaciteit vorig jaar vooral in de ochtenden bij lange na niet toereikend was. En nu met nog een blok minder en eentje ook nog eens verplaatst, moet een groot deel van de camping echt een takke eind lopen naar de toiletten. Ik vind het al met al verre van chique, na alle kritiek van vorig jaar.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.268
1.345
Rolstoelplatform dus bij Jupiler. Lijkt echt wel een podium zoals de mainstage voor 2014 te gaan worden. Benieuwd of er ook schermen zullen hangen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken