Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ik ga nog even terugkomen op twee topics die hier al eens besproken werden. Namelijk randanimatie en het volgens sommige belangrijkste bijgebeuren ter wereld: voetbal.
Met nog een 2 weken voor het EK en 3 weken voor GMM, vind ik het persoonlijk opvallend dat Graspop nog letterlijk niets heeft aangekondigd ivm de eventuele aanwezigheid van een groot scherm/fanzone.
Mij persoonlijk kan het gestolen worden, want tijdens de match van de Belgen ga ik lekker genieten van Blind Guardian, maar toch, opvallend nadat het de vorige keren wel aanwezig was.
Wat is daar opvallend aan? Er zal ook nu weer gewoon een groot scherm en fanzone aanwezig zijn, maar waarom zou dat weken of maanden op voorhand al (apart) aangekondigd moeten worden?
Volgende week zal wel de plattegrond komen, met daarop de 'Belgium Fanzone' (net als in 2018, zie nr. 33 bij ingang camping op plattegrond hieronder).

graspop_plattegrond_2018.jpg


36002418_2192798500760296_8754383237586878464_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
153
303
Wat is daar opvallend aan? Er zal ook nu weer gewoon een groot scherm en fanzone aanwezig zijn, maar waarom zou dat weken of maanden op voorhand al (apart) aangekondigd moeten worden?
Volgende week zal wel de plattegrond komen, met daarop de 'Belgium Fanzone' (net als in 2018, zie nr. 33 bij ingang camping op plattegrond hieronder).

graspop_plattegrond_2018.jpg


36002418_2192798500760296_8754383237586878464_n.jpg

In 2018 heeft GMM het zo'n 4 weken op voorhand aangekondigd, maar inderdaad, samen met de release van de festivalplattegrond in de app.
Aangezien die er nu ook nog niet is, kan het nog altijd gelijkaardig lopen.



En waarom ze het zouden aankondigen, tja eigenlijk zoals ik al in mijn post zei, voor sommigen is voetbal de belangrijkste bijzaak ter wereld en die mensen zullen dan mogelijks in hun spoorboekje rekening moeten houden met het bekijken van de match
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
82
112
In 2018 heeft GMM het zo'n 4 weken op voorhand aangekondigd, maar inderdaad, samen met de release van de festivalplattegrond in de app.
Aangezien die er nu ook nog niet is, kan het nog altijd gelijkaardig lopen.



En waarom ze het zouden aankondigen, tja eigenlijk zoals ik al in mijn post zei, voor sommigen is voetbal de belangrijkste bijzaak ter wereld en die mensen zullen dan mogelijks in hun spoorboekje rekening moeten houden me
Vorige Graspop speelde België ook een belangrijke match. Ik heb toen gemaild of ze daar ook een groot scherm voor gingen voorzien, ik kreeg een harde "nee" terug. 🤷‍♂️ Heb mijn twijfels of ze het dit jaar dan wel weer gaan doen.
 

Onne

Playlistbediener
1 dec 2023
18
31
hanabie en babymetal zo snel vlak na elkaar is wel pijnlijk voor degene die van japanse metal houden
 

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
92
201
Sad that Heart had to cancel. But the rearrangement helped me with Babymetal/Bury Tomorrow -clash. Now I can see both.

Thursday looks like this now:
- Solence
- Dominum
- Silverstein or Merch Stand
- Alien Weaponry
- Bury Tomorrow
- Health
---------- Probably a break in Camping Inferno ----------
- Babymetal
- Ne Obliviscaris
- Megadeth
- Alice Cooper
- Tool
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Donderdag, is een foutje op de website, nemen plaats in van babymetal die dan weer opschuiven naar de plaats van Heart
en gedeeltelijke clash met ne obliviscaris :( :eek: Wel blij met stake.
Edit: Ik had eerst 2 uur op de eerste rij willen staan inclusief met hanabie. Maar nu wordt het een stukje babymetal missen en een sprintje om 5 minuten (of meer hangt van de setlist af enz.) eerder daar aan te komen. Hoe dingen toch kunnen keren.
 
Laatst bewerkt:

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
119
239
Geen clash meer tussen Baby Metal en Bury Tomorrow, fantastisch nieuws :D

Bury Tomorrow had van mij ook wel door gemogen naar de main, meer op zijn plek daar dan Stake imo.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
650
935
Stake evenaart heel wat grotere bands live. Mooie toevoeging op de line-up. Benieuwd of gitarist Cis nog even meespeelt of die al vertrokken zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

jbj

Dagopener
11 okt 2022
650
935

Dit was toch een band die aangekondigd was voor Alcatraz maar stilletjes verdween om op GMM te verschijnen?

Augustus-tour had effectief veiliger geweest haha

Edit: op zich wel enorm veel respect voor de transparantie en het stellen van de prioriteiten!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken