Rock Werchter 2024

Hoe langer het duurt voor een vervanger bekend is zou dat betekenen dat ze opzoek zijn naar een ‘echte’ vervanger.

Of is er al iemand van de reservelijst getrokken en zullen ze dit pas later bekend maken?

Ik weet dat Lenny Kravitz als hoofdact niet als volwaardig wordt gezien, maar ik begin toch wel zin te krijgen in de werchterdonderdag na het zien van dit.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en MeesPos
Het is nu al meer dan een week wachten op een vervanger voor Bad Omens. Ik begin meer en meer te denken dat ze een volwaardige (buitenlandse) vervanger aan het zoeken zijn, die ook in hetzelfde straatje zal liggen van Bad Omens. Dit zou nog wel eens goed kunnen uitdraaien, laat die pommelientjes en berre's maar thuis.

• Leuk
Waarderingen: rw83 en Jo &Sky
Het is nu al meer dan een week wachten op een vervanger voor Bad Omens. Ik begin meer en meer te denken dat ze een volwaardige (buitenlandse) vervanger aan het zoeken zijn, die ook in hetzelfde straatje zal liggen van Bad Omens. Dit zou nog wel eens goed kunnen uitdraaien, laat die pommelientjes en berre's maar thuis.
Verwacht niet teveel, kan het enkel maar meevallen

Wie weet krijgen we die nieuwe meidengroep wel. 🤓

Bad omens wordt op download vervangen door funeral for a friend. In het buitenland niet erg groot maar in Engeland wel een heel grote band.

• Leuk
Waarderingen: Jo &Sky
Onze Sky (de woef) was vandaag weer niet te houden, dus: bij deze enkele foto's ;) Die nieuwe KlubC is best indrukwekkend in vergelijking met de vorige. De foto's vanop afstand geven een goed idee van de omvang van deze klepper. De Barn krijgt ook vorm en dan sta je toch weer te kijken wat een mastodont dat is. De laatste foto's zijn van The Hive, waar draineringswerken aan de gang zijn. Serieuze investering uiteraard. Rond het terrein is alles zeiknat, maar ze doen er echt alles aan om het terrein zo goed mogelijk te vrijwaren en het water zoveel mogelijk af te voeren. Respect. Enjoy the pic's!

Bijlagen

• tempImage0IurVT.png
    tempImage0IurVT.png
    985,6 KB · Weergaven: 200
  • tempImagePK4tOs.png
    tempImagePK4tOs.png
    949 KB · Weergaven: 194
  • tempImagefILNQg.png
    tempImagefILNQg.png
    862 KB · Weergaven: 196
  • tempImageWtxjD1.png
    tempImageWtxjD1.png
    895,9 KB · Weergaven: 199
  • tempImage7jvFZ3.png
    tempImage7jvFZ3.png
    900,1 KB · Weergaven: 196
  • tempImageXAunLB.png
    tempImageXAunLB.png
    932 KB · Weergaven: 192
  • tempImagejhkcgL.png
    tempImagejhkcgL.png
    955,2 KB · Weergaven: 199
  • tempImageKk4S9m.png
    tempImageKk4S9m.png
    662,4 KB · Weergaven: 197
  • tempImagebNEbJA.png
    tempImagebNEbJA.png
    997,8 KB · Weergaven: 195
  • tempImagewBGdYI.png
    tempImagewBGdYI.png
    912,9 KB · Weergaven: 196
Laatst bewerkt:
Onze Sky (de woef) was vandaag weer niet te houden, dus: bij deze enkele foto's ;) Die nieuwe KlubC is best indrukwekkend in vergelijking met de vorige. De foto's vanop afstand geven een goed idee van de omvang van deze klepper. De Barn krijgt ook vorm en dan sta je toch weer te kijken wat een mastodont dat is. De laatste foto's zijn van The Hive, waar draineringswerken aan de gang zijn. Serieuze investering uiteraard. Rond het terrein is alles zeiknat, maar ze doen er echt alles aan om het terrein zo goed mogelijk te vrijwaren en het water zoveel mogelijk af te voeren. Respect. Enjoy the pic's!
Leuk om te zien die foto's! Enig idee hoe A1 erbij ligt?

De setlist van PJ Harvey op Primavera... Nog meer zin in haar optreden op RW gekregen (voor zover dat nog mogelijk was).
Nice. Had wel verwacht dat ze voor de festivals niet meer haar volledige nieuwe plaat ging spelen en opnieuw wat meer uit de rest van de catalogus zou halen, maar altijd fijn om dat bevestigd te zien. ;)

Wel nog steeds niets uit Stories From the City, ..., noch het nummer waarnaar ik mijn dochter heb genoemd... :(

Users who are viewing this thread