Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
lastig voor te stellen dat het over 3 weken 'vol' staat
door de regen van afgelopen tijd is alles nog best modderig, hopelijk droogt alles een beetje op in komende weken

nog weinig te zien aan de opbouw, nog geen skydeck en nog geen constructies van de podium's
tent staat er wel al mooi bij

1717241830545.png

1717241930092.png

1717241963085.png

1717242004235.png

1717242034719.png

1717242082619.png

1717242141334.png

1717242181093.png

ik denk dat over een week al meer te zien gaat zijn....
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
lastig voor te stellen dat het over 3 weken 'vol' staat
door de regen van afgelopen tijd is alles nog best modderig, hopelijk droogt alles een beetje op in komende weken

nog weinig te zien aan de opbouw, nog geen skydeck en nog geen constructies van de podium's
tent staat er wel al mooi bij

Bekijk bijlage 9104

Bekijk bijlage 9105

Bekijk bijlage 9106

Bekijk bijlage 9107

Bekijk bijlage 9108

Bekijk bijlage 9109

Bekijk bijlage 9110

Bekijk bijlage 9111

ik denk dat over een week al meer te zien gaat zijn....
Mooi dat roze☺️, en fijn dat die staat mocht er een stevige bui over komen kunnen ze in elk geval nog in de tent terecht 🤪😅 en er komen de komende dagen nog wel wat buitjes over wat ik zo vooruit heb kunnen zien.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.173
3.105
Die reacties op Facebook zijn niet mals. Veel vaste bezoekers zijn laaiend.
Zo'n line up als dit en dan acts als Radiohead en AM afschrijven is ook gewoon het toppunt van armoede.
Als ik nog eens een blik werp naar de line up, kom ik serieus met moeite op 5 acts die ik echt zou willen zien. Objectief is die zondag wel vrij sterk, maar bij die andere dagen heb je niet het idee dat we het over Champions League hebben(Hoewel, Ferencvaros is ook Champions league).
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Timmetje

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
lastig voor te stellen dat het over 3 weken 'vol' staat
door de regen van afgelopen tijd is alles nog best modderig, hopelijk droogt alles een beetje op in komende weken

nog weinig te zien aan de opbouw, nog geen skydeck en nog geen constructies van de podium's
tent staat er wel al mooi bij

Bekijk bijlage 9104

Bekijk bijlage 9105

Bekijk bijlage 9106

Bekijk bijlage 9107

Bekijk bijlage 9108

Bekijk bijlage 9109

Bekijk bijlage 9110

Bekijk bijlage 9111

ik denk dat over een week al meer te zien gaat zijn....
Ja,gaat snel nu een week is zo voorbij dus het tempo van opbouw zal wel toenemen.
Hopelijk breekt er nu een langere en drogere periode aan.☀️
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Voor zolang als dat er nog geen munt prijs bekend is, kunnen wij er dan vanuit gaan dat deze hetzelfde blijft als vorig jaar? Of wordt dit elk jaar geplaatst op de site of app?
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Ik weet niet of het klopt hoor maar, mijn vriend vertelde juist dat de reden wat ze nu met de camping aan het doen zijn er mee te maken zou hebben, dat ze over twee jaar een alcohol verbod willen op de camping? 🤷 Persoonlijk vind ik dat een beetje een rare omgang van zaken wat ze dan nu doen heeft toch helemaal niets met alcohol vrij maken meer te maken?
 
  • Thinking
Waarderingen: DennisvdBr

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Een alcoholverbod op een festivalcamping? Heeft jouw vriend dat toevallig precies twee maanden geleden gehoord?
 
  • Haha
Waarderingen: Paddy

bentekoolen

Nieuw lid
1 jun 2024
2
0
Geen idee, maar na het bericht over kamping A en alle boze reacties (wel terecht mijn mening) zou het donderdag misschien nog wel eens drukker kunnen zijn dan dat men verwacht. Omdat niet iedereen vaste gast tickets heeft of maar 1 van de twee of groep 🤷. Helemaal zeker bent ik er niet van, maar denk dit wel.
We zullen het zien.. Maar inderdaad terechte boosheid bij festivalgangers die op een plekje gehoopt hadden. Ik vraag me ook af hoeveel van deze tickets verkocht zijn en hoe ze de grootte van de plekjes bepalen. En wel nog groepstickets? Maar geen VG-tickets?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.863
4.826
Ik weet niet of het klopt hoor maar, mijn vriend vertelde juist dat de reden wat ze nu met de camping aan het doen zijn er mee te maken zou hebben, dat ze over twee jaar een alcohol verbod willen op de camping? 🤷 Persoonlijk vind ik dat een beetje een rare omgang van zaken wat ze dan nu doen heeft toch helemaal niets met alcohol vrij maken meer te maken?
Ik heb een andere versie gehoord, namelijk dat je geen eigen alcoholische drank mag meenemen, maar wel kan kopen op de camping.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Voor zolang als dat er nog geen munt prijs bekend is, kunnen wij er dan vanuit gaan dat deze hetzelfde blijft als vorig jaar? Of wordt dit elk jaar geplaatst op de site of app?
Die maken ze ieder jaar gewoon bekend via de site/app.

Ik las overigens gister €3,80 op dauwpop🙈
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Ik heb een andere versie gehoord, namelijk dat je geen eigen alcoholische drank mag meenemen, maar wel kan kopen op de camping.
Nu al? Heb wel ergens gelezen dat ze al promoten daar 12 blikjes gekoeld te reserveren scheelt geschouw, dus dat zou nog wel eens kunnen dat ze daar naartoe werken. Maar dat staat dan toch nogsteeds los van die vaste gast tickets etc?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.526
8.797
Ik vind de line up op de North en South stage nog eigenlijk best prima. Het is allemaal niet helemaal mijn ding verder.

Vrijdag: Acda en de Munnik > Babymetal > Fleddy Melculy > Avril Lavigne > Maneskin

Zaterdag: The Analogues > Corey Taylor > De Jeugd van Tegenwoordig > Pendulum > Anouk > NBT > John Coffey

Zondag: Ilse DeLange > Loreen / Dool > Greta van Fleet > Limp Bizkit > Hozier > Sam Smith / Jane's Addiction > Ed Sheeran

Zou voor mij een best sterk programma zijn met dan nog wat opvul acts als Royal Blood en Keane op de vrijdag bijvoorbeeld. Voor mij vooral het probleem dat Graspop gelijk valt met Pinkpop, en dat het allemaal prima acts zijn, maar vrijwel niks echt speciaals voor mij, maar voor de algemene muziekluisteraar een prima feest?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Waarom wordt Radiohead eerder met een giraf vergeleken dan met een olifant?

De vergelijking van Radiohead met een giraf in plaats van een olifant kan een metafoor zijn om bepaalde kenmerken van de band te benadrukken. Hier zijn enkele mogelijke redenen:
  1. Uniekheid en Excentriciteit: Giraffen zijn unieke en opvallende dieren vanwege hun lange nek en slanke lichaamsbouw. Radiohead staat bekend om hun unieke en experimentele benadering van muziek, die vaak afwijkt van de mainstream.
  2. Elegantie en Gratie: Giraffen bewegen zich op een sierlijke manier, ondanks hun grootte. Radiohead's muziek heeft vaak een etherische, dromerige kwaliteit, die een gevoel van gratie en verfijning kan oproepen.
  3. Zeldzaamheid en Mysterie: Giraffen zijn relatief zeldzaam en hebben een bepaalde mystieke kwaliteit. Radiohead heeft een vergelijkbare aura van mysterie en exclusiviteit, vooral door hun onconventionele carrièrekeuzes en de complexe aard van hun muziek.
  4. Visuele Impact: De lange nek van een giraf zorgt voor een opvallend silhouet. Radiohead’s visuele presentatie, inclusief albumhoezen en muziekvideo's, is vaak artistiek en visueel intrigerend, wat hen onderscheidt in de muziekwereld.
Aan de andere kant zijn olifanten majestueus en krachtig, maar vaak geassocieerd met stabiliteit en zwaarte. Hoewel Radiohead ook krachtig en invloedrijk is, past de metafoor van een giraf waarschijnlijk beter bij hun innovatieve en soms grillige muzikale stijl.

Met andere woorden: Chatgpt zegt gwn wat je wil horen ;)
Hardop hierom moeten lachen! 😂 Schitterend
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.863
4.826
Nu al? Heb wel ergens gelezen dat ze al promoten daar 12 blikjes gekoeld te reserveren scheelt geschouw, dus dat zou nog wel eens kunnen dat ze daar naartoe werken. Maar dat staat dan toch nogsteeds los van die vaste gast tickets etc?
Nee, niet dit jaar. Verwachting is in de komende jaren, maar eerst zien dan geloven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken