Pinkpop 2024

Wat is de linkerkant en rechterkant van het muziekspectrum? Hebben we niet al genoeg hokjes met alle genres en subgenres.

• Leuk
Waarderingen: colette283
los van al dat Radiohead geneuzel....

tenminste geen hittegolf verwacht ik tijdens Pinkpop... hopelijk stabiliseren de kansen zo dat we geen poncho festival krijgen

• Leuk
Waarderingen: Minie
dit is wat Weerplaza aangeeft, voor de 2e helft van juni

weerplaza.nl/weerinhetnieuws/30-daagse/30-daagse-zo-warm-en-nat-verloopt-juni/8826/

"Als we naar de temperatuurkaarten van het ECMWF kijken tijdens de periode van 17 tot 24 juni en 24 tot 1 juli dan zien we dominantie van rode kleuren in grote delen van Europa. Ondanks het wisselvallige weer is de kans dus vrij groot dat het tweede deel van juni gemiddeld gezien wat warmer zal verlopen dan gebruikelijk. Gemiddeld gezien stijgt de temperatuur in de maand op zestien dagen boven 20 graden en vijf daarvan wordt het warmer dan 25 graden. Kortom: het ziet er naar uit dat de hoofdmoot wisselvallig is met buien, maar zeker ook droge perioden met zon. Een dominante lange droge periode lijkt er vooralsnog niet in te zitten. Na een ietwat koele start van de maand juni kunnen we tijdens de tweede junihelft mogelijk op warmer weer rekenen."

Ik vind het soms even aandoenlijk als irritant dat Dennis alles negeert en nergens op reageert en dan weer ergens anders over begint #stillloveyou
Mwah, helemaal negeren doet ie toch niet 😄. Altijd goed om meerdere gespreksonderwerpen te hebben toch? Ieder heeft een eigen expertise. De één over programmering van festivals, de ander over alle randzaken.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en elo
Mwah, helemaal negeren doet ie toch niet 😄. Altijd goed om meerdere gespreksonderwerpen te hebben toch? Ieder heeft een eigen expertise. De één over programmering van festivals, de ander over alle randzaken.
Ik denk dat hij op 9/10 van de dingen wanneer ik hem heb gequote niet heeft gereageerd. En dat is dus prima hoor en even goede vrienden maar dat valt wel op 😅

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr
dit is wat Weerplaza aangeeft, voor de 2e helft van juni

weerplaza.nl/weerinhetnieuws/30-daagse/30-daagse-zo-warm-en-nat-verloopt-juni/8826/

"Als we naar de temperatuurkaarten van het ECMWF kijken tijdens de periode van 17 tot 24 juni en 24 tot 1 juli dan zien we dominantie van rode kleuren in grote delen van Europa. Ondanks het wisselvallige weer is de kans dus vrij groot dat het tweede deel van juni gemiddeld gezien wat warmer zal verlopen dan gebruikelijk. Gemiddeld gezien stijgt de temperatuur in de maand op zestien dagen boven 20 graden en vijf daarvan wordt het warmer dan 25 graden. Kortom: het ziet er naar uit dat de hoofdmoot wisselvallig is met buien, maar zeker ook droge perioden met zon. Een dominante lange droge periode lijkt er vooralsnog niet in te zitten. Na een ietwat koele start van de maand juni kunnen we tijdens de tweede junihelft mogelijk op warmer weer rekenen."
We gaan het zien en voelen, alleen tegenwoordig van die uitersten zie vandaag ook weer 1 behoorlijke hoosbui die blijft hangen.Open air is altijd maar afwachten en zeker met 3 dagen in het verschiet.

ik vind een discussie over een actueel item dat voortkomt uit een interview met een verantwoordelijke voor het programma van Pinkpop afdoen als geneuzel een beetje jammer. Dat is toch bij uitstek waar een forum voor is?
denk dat de 'discussie' inmiddels geen actuele discussie meer was, maar enkel een aaneenschakeling van post die sympathiseerde met Radiohead.
Waarbij als iemand zei dat het voor hem/haar niet zo'n item was, die persoon een uitleg kreeg waarom Radiohead wel relevant zou moeten zijn van dat point of view... het was een draaikolk geworden zonder einde, imo eenrichtingsverkeer

verder ook niet relevant voor Pinkpop 2024 en imo hebben de mensen die hun woordje wilde doen hun woordje gedaan over dat item. Er is wel meer te discussiëren dan enkel over 'dat' onderwerp dezelfde meningen te blijven lezen

Die discussie was inmiddels veel breder geworden. Over de toekomst van Pinkpop en de artiesten die wel/niet passen. Ik vond het erg interessant. Boeiender dan de weersvoorspelling iig en absoluut relevant.

• Leuk
Waarderingen: MarkD en Raskolnikov

Users who are viewing this thread