Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
LOL.... Jammer, geen Big Tasty 🤣


Nog meer om naar uit te kijken: een grote M op ons festivalterrein 👀 Kom even lekker schommelen, neem een duikje in de ballenbak of bestel een overheerlijke McFlurry of Milkshake.

Tip van ons: op de terugweg van Pinkpop (op maandag 24 juni) trakteert McDonald's je bij hun restaurants ook nog eens op 2 cheeseburgers voor maar € 2,25. Niet vergeten de deal activeren in de McDonald’s App!
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Bassie78

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.356
2.694
LOL.... Jammer, geen Big Tasty 🤣


Nog meer om naar uit te kijken: een grote M op ons festivalterrein 👀 Kom even lekker schommelen, neem een duikje in de ballenbak of bestel een overheerlijke McFlurry of Milkshake.

Tip van ons: op de terugweg van Pinkpop (op maandag 24 juni) trakteert McDonald's je bij hun restaurants ook nog eens op 2 cheeseburgers voor maar € 2,25. Niet vergeten de deal activeren in de McDonald’s App!
Heb je net 3 dagen bucht op, mag je nog McDo gaan eten ook de maandag. :cool:
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
563
359
LOL.... Jammer, geen Big Tasty 🤣


Nog meer om naar uit te kijken: een grote M op ons festivalterrein 👀 Kom even lekker schommelen, neem een duikje in de ballenbak of bestel een overheerlijke McFlurry of Milkshake.

Tip van ons: op de terugweg van Pinkpop (op maandag 24 juni) trakteert McDonald's je bij hun restaurants ook nog eens op 2 cheeseburgers voor maar € 2,25. Niet vergeten de deal activeren in de McDonald’s App!
Maar wel voor nog 1x in je leven de ballenbak induiken 😄😝
 

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
misschien is t tijd om wat vragen te beantwoorden:
1. op welke band verheug je je t meeste op pp 2024
2 wat wordt de verrassing van pp 2024
3. wat wordt het hoogtepunt van pp2024
1. Nothing but Thieves
2. The Analogues
3. Joost
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.350
misschien is t tijd om wat vragen te beantwoorden:
1. op welke band verheug je je t meeste op pp 2024
2 wat wordt de verrassing van pp 2024
3. wat wordt het hoogtepunt van pp2024
1. Keane & Limp Bizkit
2. Ruby Waters
3. When We All Die van YUNGBLUD live horen
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.126
1.350
Al 2x live gezien (Vorst ‘22, Kavka Zappa ‘22) en nu derde keer. Volg hem al sinds 21st Century Liability, dus zalig om hem zo te zien ontpoppen 🖤
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

elo

Headliner
3 dec 2013
5.589
4.689
flop van het jaar ben ik nog niet over uit. Twijfel tussen Royal Blood of Calvin Harris.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Royal blood? Nu 2x gezien en spelen toch gewoo degelijk? Kan zijn dat je de muziek niks vind maar volgens mij een prima live reputatie.

Calvin Harris snap ik wel, past in mijn ogen gewoon niet goed op die plek.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

elo

Headliner
3 dec 2013
5.589
4.689
Royal blood? Nu 2x gezien en spelen toch gewoo degelijk? Kan zijn dat je de muziek niks vind maar volgens mij een prima live reputatie.

Calvin Harris snap ik wel, past in mijn ogen gewoon niet goed op die plek.
Die act voelt gewoon al zo belegen. Die zijn echt hard op de terugweg. Ooit waren ze zo frist en energiek maar ik vond hun show op Pinkpop 2022 al zoutloos en best saai. Daarna hebben ze ook alleen maar matig materiaal uitgebracht en dalen ze op de line up. Een act die volgensmij over een paar jaar gewoon overdag ergens op Dauwpop ofzo speelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en mattman

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
lastig...

valt en staat toch samen met hoe haar optreden op Pinkpop verloopt en hoe het Pinkpop publiek er op reageert en hoe het aanwezige Pinkpop publiek reageert op de commotie rond haar persoon... (denk dat ik het zo voorzichtig en subtiel noteer?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vusjke88

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
1. Måneskin
2. Lauren Spencer Smith
3. Nothing But Thieves
ik had wel Lauren Spencer-Smith als grootste verrassing benoemd, maar kijk er niet gek van op als Loreen, Corey Taylor of Cian Ducrot het Pinkpop publiek het meest kunnen verrassen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.319
7.311
lastig...

valt en staat toch samen met hoe haar optreden op Pinkpop verloopt en hoe het Pinkpop publiek er op reageert en hoe het aanwezige Pinkpop publiek reageert op de commotie rond haar persoon... (denk dat ik het zo voorzichtig en subtiel noteer?)
Dat ze er überhaupt nog staat maakt het voor mij al de flop van het jaar. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vusjke88

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.311
1.171
Royal blood? Nu 2x gezien en spelen toch gewoo degelijk? Kan zijn dat je de muziek niks vind maar volgens mij een prima live reputatie.

Calvin Harris snap ik wel, past in mijn ogen gewoon niet goed op die plek.
ik vond royal blood anno 2014 fris en sterk.
2015 vond ik het al minder live en in 2017 ben ik definitief afgehaakt, dan was het vet van de soep tegenover 2014...
en op plaat werd het helaas precies ook niet beter
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Gebruikers die dit onderwerp bekijken