Prima om het over andere Pinkpop gerelateerde onderwerpen te hebben.Het zijn hele domme, lompe, verkeerde, misschien wel ellendige uitspraken van Anouk.
Ik ben zelf wel van mening dat het allemaal niet bijdraagt aan een 'oplossing' als iedereen maar had gaan schreeuwen hoe fout het is en de andere helft gaat zeggen dat het allemaal wel mee valt of het overtrokken vindt. Werkt uiteindelijk alleen maar polariserend naar mijn idee. (In ieder geval wel tegenwoordig).
Hoe meer aandacht je het geeft, hoe meer negatieve impact er vaak is.
Ik heb überhaupt niet de tijd om te kijken wat Anouk van dingen vindt, of om daar echt iets van te vinden eigenlink. (Ja, ik snap dat ze een voorbeeldfunctie heeft en dat het ontzettend dom, transfoob en rascistich is).
Maar goed, iedereen zo zijn eigen mening. Gelukkig mogen we die ook allemaal hebben.
Misschien weer verder op Pinkpop, voordat dit onderwerp weer ontploft? Plus het is al een keer besproken toch?
Je betoog daarvoor is wel echter uitermate zwak en triest. Als iemand moedwillig kwetsbare mensen beledigt en uiteindelijk zelfs pest, mag daar best keihard tegen opgetreden worden. En soms hebben mensen met een grote bek gewoon geen gelijk en dat mogen ze ook te horen krijgen.
Ok, wat is jullie favoriete drankje op Pinkpop?