Pinkpop 2024

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Mijn spoorboekje onder voorbehoud, want normaal krijg ik het nooit voor elkaar zoveel op een dag te zien:

Kawala – Palaye royale – Aviva – Polyphia – Babymetal – Yungblud – Nathaniel Rateliff – Avril Lavigne – Keane – Maneskin – Kees van Hondt

Joost – Dead Pony – Dutje ergens – Corey Taylor – Lottery Winners – DJVT of Against the Current – Ploegendienst – Pendulum – Vices – NBT – John Coffey

Sea Girls – bij de tent stage/silent disco hangen – DOOL – bij de tent stage/silent disco hangen – Interrupters – Greta van Fleet – Limp Bizkit – Hozier – Jane’s Addiction – Ed Sheeran
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Is er eigenlijk weer een livestream van PP, voor de thuisblijvers?
NPO2 extra in de gaten houden....

die gaan vast ook nog wel een beetje opwarmen.
afgelopen weekend was Kings of Leon van Pinkpop 2011 uitgezonden, die is overigens nog online terug te kijken via NPO2extra
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
vrijdag:
palaye royale, skindred, acda, babymetal, yungblud, fleddy, royal blood, pommelien, avril, tinlicker, maneskin, Kees van Hondt, Rocknight
zaterdag
joost, dead pony, analogues, corey taylor, froukje, djvt, against the current, ploegendienst, pendulum, anouk of the vices (ligt aan de groep), NBT, CH of Coffey ligt aan de groep. 90's Now, Carnaval
zondag
sea girls, meute, gunmoll, dool, the k's, the interupters, GVF, LB, yin yin
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Of over de beschamende camping / groepsplekken actie? Heeft iemand nog een update gezien wat er nog over is op Camping B en C?
Laatste wat ik had gezien
vaste gast camping C - 51%
vaste gast camping B - 27%
Festitent 1P - uitverkocht
Festitent 2P - 72%
Festitent 4 P - uitverkocht
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Misschien moet ik toch eens naar dat Pendulum luisteren als ik sommige wishlists hier zie. Is zo'n naam die ik vooral ken van naam. Welk album is een goed startpunt?
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.485
Misschien moet ik toch eens naar dat Pendulum luisteren als ik sommige wishlists hier zie. Is zo'n naam die ik vooral ken van naam. Welk album is een goed startpunt?
Immersion. Al moet ik je misschien wel aanraden om niks in te luisteren en gewoon naar een liveshow van ze te gaan zonder iets te kennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Uiteraard. Herinner me nog vrij kwalijke verhalen van @Nikfestilover van vorig jaar. Er loopt gewoon genoeg tuig rond. Ja, dat zal overal wel zo zijn, maar op Pinkpop lijkt dat aandeel net wat groter ofzo.
Fijn dat je je dit nog herinnert. Ik wilde dit inderdaad gaan benoemen. Ik denk dat overal tuig rondloopt helaas. Op Pinkpop niet meer of minder. Heb op elk festival wel positieve en negatieve ervaringen.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.374
Een paar spoorboekjes/planning voor Pinkpop vrijdag/zondag zou misschien bij enkele artiesten de twijfel kunnen weg nemen, dus spoorboekjes/planningen zijn gewenst😬
Vrijdag: Palaye Royale - Dagny - Babymetal - YUNGBLUD - Royal Blood - Avril Lavigne - Keane - Maneskin

Zondag: Ruby Waters - Loreen - The K’s - James Arthur - Greta Van Fleet - Limp Bizkit - Sam Smith - Ed Sheeran
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.859
5.389
Oké, ook even een iets serieuzer potentieel spoorboekje (ik denk wel dat ik ga).

Vrijdag: Palaye Royal - Acda - S10 - Pommelien/Avril - Keane - (NL - FRA)

Zaterdag: Joost - The Analogues - Froukje - De Jeugd - Pendulum - Oliver Heldens (misschien nog stukje Vices ervoor)

Zondag: Meute - DOOL - Limp Bizkit - Hozier - Jane's addiction en op tijd naar huus.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Oké, ook even een iets serieuzer potentieel spoorboekje (ik denk wel dat ik ga).

Vrijdag: Palaye Royal - Acda - S10 - Pommelien/Avril - Keane - (NL - FRA)

Zaterdag: Joost - The Analogues - Froukje - De Jeugd - Pendulum - Oliver Heldens (misschien nog stukje Vices ervoor)

Zondag: Meute - DOOL - Limp Bizkit - Hozier - Jane's addiction en op tijd naar huus.
Oliver fucking Heldens?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
vrijdag
Jiri11 (eerste 1/2) - Kawala - Skindred - Cian Ducrot (tweede 1/2) - Acda en de Munnik - Nieve Ella - Yungblud - Nathaniel Rateliff - Keane (proberen voorvak) - Måneskin

zaterdag

Joost - Douwe Bob - The Analogues - Corey Taylor - Lottery Winners (tweede 1/2) - Against the Current - Louis Tomlinson - Lauren Spencer Smith - Nothing But Thieves (proberen voorvak) - Calvin Harris (ff kijken voor hoe lang)

zondag
Ilse DeLange - Sea Girls (tweede 1/2) - Loreen - The K's (afhankelijk van o.a. moment eventueel Davina Michelle) - The Interrupters - Greta van Fleet - Limp Bizkit - Hozier - Ed Sheeran (proberen redelijk vooraan te komen)
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
638
Dauwpop achter de rug dus niet alles gelezen en onderstaande zo snel niet gevonden.

Via de app kan je de food line-up vinden via de zoekfunctie incl. een uitgebreidere kaart
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken