Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
het eerste stukje van de parkeerplaats, zeg maar waar de 2e ingang van camping A 'was' meteen voor de ingang van het festival terrein
(links onder op deze afbeelding)
Rest van het terrein en de velden zijn er uiteraard nog.
Staat er ook weer niet handig, ze bedoelen dat je bij je eerste binnenkomst op camping je tent mee moet nemen, lijkt me logisch eerst zoals altijd je tent opzetten en daarna evt de rest van spullen halen.
het eerste stukje van de parkeerplaats, zeg maar waar de 2e ingang van camping A 'was' meteen voor de ingang van het festival terrein
(links onder op deze afbeelding)
Rest van het terrein en de velden zijn er uiteraard nog.
Staat er ook weer niet handig, ze bedoelen dat je bij je eerste binnenkomst op camping je tent mee moet nemen, lijkt me logisch eerst zoals altijd je tent opzetten en daarna evt de rest van spullen halen.
lijkt mij ook?
"Jouw ticket wordt gescand zodra jij de camping voor het eerst betreedt. Alleen dan mag je kampeerspullen meenemen. Als je ticket eenmaal gescand is en je een weekend polsbandje hebt ontvangen, is het niet meer mogelijk om meer kampeerspullen mee naar binnen te nemen"
Staat op de site
Kampeerspullen staat er. Niet het woord tent. Hier is niks logisch aan, maar het zoveelste voorbeeld van amateuristische communicatie.
Ze moeten (en kunnen) beter dan dit.
Tja dit gaat dus over de vaste ticket houders op de uitverkochte camping A. Dit is hun oplossing om andere proberen buiten te houden hun tent op te zetten.
Wat me opvalt op de plattegrond is dat er rechts maar Noord stage geen toiletten meer zijn.. Dat waren net de toiletten die heerlijk rustig waren het hele weekend. Bar en toilet rustig... Dit waren de perfecte momentjes: richting toilet lopen, 4 pils bestellen dmv handgebaren terwijl je naar het toilet loopt.. toileteren, je bier pakken en muntjes neerleggen, boks aan de bar mensen geven en weer terug richting veld... Helaas... Dat is ook voorbij...
Wat me opvalt op de plattegrond is dat er rechts maar Noord stage geen toiletten meer zijn.. Dat waren net de toiletten die heerlijk rustig waren het hele weekend. Bar en toilet rustig... Dit waren de perfecte momentjes: richting toilet lopen, 4 pils bestellen dmv handgebaren terwijl je naar het toilet loopt.. toileteren, je bier pakken en muntjes neerleggen, boks aan de bar mensen geven en weer terug richting veld... Helaas... Dat is ook voorbij...
Ja best jammer, was daar inderdaad altijd wel rustig en ook relaxt met bar die er zit. Nu stuk verder lopen. Zou mooi zijn als ‘t fout is op plattegrond maar dat zal wel niet.
Tja dit gaat dus over de vaste ticket houders op de uitverkochte camping A. Dit is hun oplossing om andere proberen buiten te houden hun tent op te zetten.
Måneskin stond eerst als afsluiter op Noord gepland, op de zaterdag. Terwijl we voor diezelfde zaterdag nog zaten te wachten op Madonna, wat dus uiteindelijk niet doorging, diende Nothing But Thieves zich aan. Die wilden we niet aan ons voorbij laten gaan. Dus toen hebben we besloten om Måneskin naar vrijdag te verplaatsen, waar ze het hoofdpodium konden afsluiten. Het lijkt misschien nog wat vroeg in hun carrière dat ze daar staan, maar het is gewoon een fantastische band die enorm hard groeit. Voor Måneskin hadden we heel lang 2027 in gedachten als het jaar dat ze zouden kunnen headlinen, haha. Nou ja, doen we het dan toch gewoon nóg een keer?’
Zal straks ff kijken of ik het hele OOR interview kan plakken naar hier. Maar over volgend jaar heeft ie het weer eens over Foo Fighters (waar ze dicht tegen aan zouden zitten).