Concertaankondigingen

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
Ja, herkenbaar. Als er eindelijk een nachtnet zou zijn tussen Maastricht/Sittard/Heerlen en Utrecht dan was ik veel vaker in Utrecht. Voor concerten dan hè.
Ook Utrecht is best een leuke stad (maar inderdaad vooral in combi met een concert)
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
220
245
Kokoroko 7 november naar doornroosje, 8 November Paradiso
Lip Critic 15 september naar Merleyn
Carson Mchome 29 september naar TivoliVredenburg
Gabriel Rios 15 December naar TivoliVredenburg
La Pegatina 15 november naar naar TivoliVredenburg
The Necks 5 november naar de Singel Antwerpen, 11 November naar bimhuis, 13 November naar TivoliVredenburg
Jana Mila 6 Oktober naar TivoliVredenburg
Chance Pena 19 Oktober naar TivoliVredenburg
Switchfoot 11 November naar Melkweg
Pure Reason Revolution+Lesior 5 Oktober naar 013
Glitterer 11 Augustus naar Altstadt ism Effenaar
Joe Pug 17 Oktober naar 't Rozenknopje ism Effenaar
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
220
245
DB's start weer met boeken en heeft 2 leuke shows
Crocodiles 16 November naar DB'S
The Ex+Earwurms 29 september naar DB'S
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.518
1.708
Max Richter 28 november in Carre, 1 december in de Koningin Elisabeth zaal in Antwerpen.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.055
1.144
In haar nieuwsbrief stuurt Eefje De Visser hints over de locatie van haar secret concerts in Rotterdam en Brussel.

Dit is Rotterdam (18 juni). Iemand een idee welke zaal dit zou kunnen zijn ?
IMG_8159.jpeg

En dit is Brussel (25 juni) :
IMG_8160.jpeg

Bij mijn weten ligt er in die driehoek geen enkele concertlocatie. La Madeleine ligt nét buiten de driehoek (ik heb de locatie aangeduid met een geel kruisje), maar zou me niet verbazen dat het toch daar te doen is. La Madeleine heeft in elk geval nog niets gepland die dag.

Tickets voor Rotterdam zijn 38 euro. Voor Brussel 40 euro.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.578
7.511
In haar nieuwsbrief stuurt Eefje De Visser hints over de locatie van haar secret concerts in Rotterdam en Brussel.

Dit is Rotterdam (18 juni). Iemand een idee welke zaal dit zou kunnen zijn ?
Bekijk bijlage 9065
Volgens mij valt alleen deze locatie net binnen dat gebied. https://worm.org/
Wel echt op het randje, overigens.

Zou cool zijn! Ik heb er zelf ook weleens gespeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.055
1.144
Na wat verder gezocht te hebben, heb ik ontdekt dat er in de Sint-Hubertusgallerijen, in het gedeelte dat binnen de rode driehoek valt, er ook een klein vaudeville theater is :

Dit zou wel beter dan La Madeleine aansluiten bij het “beperkte publiek” waarvan sprake in de aankondiging. Én bij de prijs die ze ervoor vragen, want 40 euro voor een zaal met de capaciteit van La Madeleine is wel heel scherp.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.578
7.511
Arminiuskerk ligt er inderdaad binnen en de V11 niet. Het zal inderdaad de Arminiuskerk zijn. Lijkt mij ook de meest logische locatie van de genoemde opties.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.440
11.367
Arminiuskerk ligt er inderdaad binnen en de V11 niet. Het zal inderdaad de Arminiuskerk zijn. Lijkt mij ook de meest logische locatie van de genoemde opties.
Ja lijkt me ook. Wordt vaker gebruikt door Rotown en is echt een hele toffe venue. Voor de liefhebbers van Eefje een no brainer om daar bij te willen zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
141
111
Na wat verder gezocht te hebben, heb ik ontdekt dat er in de Sint-Hubertusgallerijen, in het gedeelte dat binnen de rode driehoek valt, er ook een klein vaudeville theater is :

Dit zou wel beter dan La Madeleine aansluiten bij het “beperkte publiek” waarvan sprake in de aankondiging. Én bij de prijs die ze ervoor vragen, want 40 euro voor een zaal met de capaciteit van La Madeleine is wel heel scherp.
Kan kloppen. Zaaltje met ingang gewoon in een random galerij. Daar ooit The National gezien als onderdeel van Club 69 van Studio Brussel. Prachtig wel.
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
220
245
Is Arminiuskerk lijkt me. WORM gebruikt Rotown bijna niet en past ook niet bij eefje echt, ze zijn ook steeds minder concerten aan het boeken laatste jaren en meer club avonden/optredens verbonden aan kunst. Naast de kerk is dat de enigste 'zaal' waar rotown banden mee heeft in het kaartje. Alleen het is echt echt op het randje van de driehoek dus ik denk dat ze een beetje met de losse hand de driehoek hebben gedaan.
 

Bijlagen

  • erwerwerwerwe.PNG
    erwerwerwerwe.PNG
    158,3 KB · Weergaven: 9
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.552
5.396
Snow Patrol kondigt vandaag een nieuw album én een terugkeer naar Nederland aan! Na vijf jaar keert de indierockband op zaterdag 8 februari 2025 terug naar Ziggo Dome, Amsterdam voor hun 'EU Tour 2025'. De kaartverkoop start vrijdag 7 juni om 10:00 uur. Meer info via mojo.nl/snowpatrol
Damn dat voelt gevoelsmatig anno 2024 erg hoog aan. Ik had ze ala Placebo nu langzaam meer in de zalen als 013 verwacht. Ik wil ze best een keer zien, maar weer naar Amsterdam... meh
 

NachoNienke

Playlistbediener
10 mei 2023
40
24
Snow Patrol kondigt vandaag een nieuw album én een terugkeer naar Nederland aan! Na vijf jaar keert de indierockband op zaterdag 8 februari 2025 terug naar Ziggo Dome, Amsterdam voor hun 'EU Tour 2025'. De kaartverkoop start vrijdag 7 juni om 10:00 uur. Meer info via mojo.nl/snowpatrol
Hier wachtte ik al even op sinds de aankondiging van de nieuwe single. Mocht iemand een presale hebben, hier ben ik!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken