Concertaankondigingen

The Indien doet een album tour ; 15 november nieuwe nor, 16 november oosterpoort, 21 november effenaar, 23 november patronaat, 27 november tivolivredenburg, 30 november metropool
Tusky doet een tour; 27 september melkweg, 29 november gigant, 30 november altstadt ism effenaar, 6 december willemeen, 7 december Kid's Rythm 'n' Blues Kaffee Antwerpen, 12 november neushoorn, 13 december bibelot
Cocobolo doet wat shows rond hun nieuwe album: 27 augustus Muziekgebouw eindhoven, 2 oktober paradiso, 3 oktober paardcafe, 5 oktober mezz, 27 december mezz
Rotting Christ+Borknagar+Seth 9 oktober naar tivolivredenburg
Selda Bağcan, afscheidconcert 15 december naar tivolivredenburg
Joep Beving & Maarten Vos present Vision of Contentment 14 oktober naar tivolivredenburg
KÄÄRIJÄ 14 oktober naar Melkweg
La Pegatina 13 november naar luxor live, 15 november naar TivoliVredenburg
XZIBIT 22 september naar Paard
Kevin Morby 11 november ook naar Paard
RVG 8 september naar Rotown
Erik Nervous & Citric Dummies 3 augustus naar v11 ism Rotown
Nachtnet: BAG RAIDERS DJ set(van dit nummertje) + NEVER DANCING ALONE + BELLA 27 juli naar 013
Extra show: PARTYNEXTDOOR: Sorry I’m Outside Tour 21 oktober naar 013
C.O.F.F.I.N 11 augustus naar de nijverheid ism Ekko

Laatst bewerkt:
De show van Maruja in Rotterdam is door grote vraag verplaatst naar Rotown. Begint nu ook een uur vroeger, dus ben er nu wel bij.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
De show van Maruja in Rotterdam is door grote vraag verplaatst naar Rotown. Begint nu ook een uur vroeger, dus ben er nu wel bij.
V11 is ook echt klein, 100 mensen volgens mij ik zie ze de laatste tijd steeds vaker uitverkochte concerten verplaatsten richting rotown. De gimmick dat het op een ship is blijft leuk maar het geluid is altijd wisselvallig de keren dat ik er ben geweest.

Soulfly op 7 augustus naar Poppodium Volt Sittard-Geleen.
Ik zie deze nu pas.. Wauwzers, dat is vet zeg! Ik ben niet eens fan van Soulfly, maar zo'n grote naam in zo'n klein zaaltje.. Heel tof! Ik vond Blind Guardian daar ook erg leuk om mee te maken.

Ik zie deze nu pas.. Wauwzers, dat is vet zeg! Ik ben niet eens fan van Soulfly, maar zo'n grote naam in zo'n klein zaaltje.. Heel tof! Ik vond Blind Guardian daar ook erg leuk om mee te maken.
Ik ben ook geen groot fan, al vind ik de eerste albums best ok. Ben er wel bij, want in de vakantie en thuiswedstrijd.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik ben ook geen groot fan, al vind ik de eerste albums best ok. Ben er wel bij, want in de vakantie en thuiswedstrijd.
ik zie dit ook nu pas, wat een mooie boeking daar.
blind guardian in die zaal was inderdaad ook top.
jammer dat ik dan net op vakantie ben, anders had ik direct een ticket gekocht.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Op zaterdag 29 maart 2025 keert jazz- en soulzanger Gregory Porter terug naar Ziggo Dome in Amsterdam. De kaartverkoop start 7 juni om 10.00 uur, MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets bestellen. Meer info via mojo.nl/gregoryporter.
Gregory Porter begon zijn carrière in kleine jazzclubs in San Diego. In 2010 breekt hij door met debuutalbum "Water", dat meteen wordt genomineerd voor een Grammy Award. Inmiddels is Gregory Porter een van de meest succesvolle jazz-zangers van zijn generatie. In Nederland trad hij diverse malen op bij het North Sea Jazz Festival en stond in verschillende uitverkochte concertzalen, waaronder Ziggo Dome in 2022.

• Leuk
Waarderingen: jaydee76

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread