Best Kept Secret 2024

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
316
322
Bij het nalopen en finetunen van mijn dagelijkse BKS-schema ben ik al in detail bezig wanneer ik wat kan eten. Af en toe zullen we er creatief mee om moeten gaan. Rond 16 uur een frietje en dan rond 20 uur iets substantiëlers. Maar ontkom er toch niet aan af en toe eerder weg te moeten bij een optreden of iets later aan te sluiten.

ik ben toch niet de enige die zo aan het pielen is met het blokkenschema?
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.441
5.190
Bij het nalopen en finetunen van mijn dagelijkse BKS-schema ben ik al in detail bezig wanneer ik wat kan eten. Af en toe zullen we er creatief mee om moeten gaan. Rond 16 uur een frietje en dan rond 20 uur iets substantiëlers. Maar ontkom er toch niet aan af en toe eerder weg te moeten bij een optreden of iets later aan te sluiten.

ik ben toch niet de enige die zo aan het pielen is met het blokkenschema?
Ik hou nooit rekening met eten in mijn schema's. Het is maar net waar mijn oog op valt
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.794
2.407
Ik hou nooit rekening met eten in mijn schema's. Het is maar net waar mijn oog op valt
Het scheelt ook dat bij BKS de rijen meestal niet gigantisch zijn voor het eten. Je kunt dus ook onderweg van het een naar het ander iets halen. Of even tijdens een ONE show iets aan de zijkant eten
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
427
343
Mijn schema is op een acts of 3 per dag na meer een richtlijn waar ik me nooit voor 100% aan hou, maar ik probeer inderdaad ook wel enige rekening met eten te houden. Wat ik vooral niet wil, is dat ik merk dat ik honger begin te krijgen vlak voor een moment op de dag waarin ik enkele must-sees achter elkaar heb staan.

ONE en FOUR als er iets staat dat wel leuk, maar geen enorme must is, zijn voor mij ook plekken om eten en half muziek kijken/luisteren te combineren. Zo verwacht ik bijvoorbeeld bij Joost Oomen op FOUR aan de zijkant even wat te eten. Ik zie het ook wel gebeuren dat ik na een druk blokje op vrijdagavond na Baxter Dury niet naar Snooper ga, maar wat wil eten en dan toch maar even kijken of Disclosue echt zo kut is als ik verwacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.441
5.190
Valt me altijd, met name in het Graspop topic, op hoe gedetailleerd mensen hun dag inplannen. Ik vind zelf juist een stukje spontaniteit leuk, al heb ik wel ongeveer in beeld wat er op welk moment speelt.
Ow, ik plan mijn bandjes ook behoorlijk goed in van te voren in hoor. Dat snap ik wel, maar eten is geen onderdeel van mijn schema. Er is altijd wel een band die ik niet full show hoef te zien.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
316
322
Nu is er wel een verschil met de daadwerkelijk uitgevoerde schema’s en de plannen. Soms is een optreden dermate goed dat we tot het eind blijven en nog even nagenieten. En soms is het gewoon even goed geweest en skippen we iets. Het Is allemaal niet in beton gegoten. Dan maar iets niet zien. Maar eten vinden we wel belangrijk genoeg om niet de eerste de beste te nemen. Na de eerste rondwandeling hebben we echt wel onze favorieten uitgekozen.
maar ja qua voorbereiding kan ik wel uit de bocht schieten 😁. Gelukkig ben ik niette star daarin.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.318
2.274
Bij het nalopen en finetunen van mijn dagelijkse BKS-schema ben ik al in detail bezig wanneer ik wat kan eten. Af en toe zullen we er creatief mee om moeten gaan. Rond 16 uur een frietje en dan rond 20 uur iets substantiëlers. Maar ontkom er toch niet aan af en toe eerder weg te moeten bij een optreden of iets later aan te sluiten.

ik ben toch niet de enige die zo aan het pielen is met het blokkenschema?
Nou, dat inplannen is toch ook wel een beetje afhankelijk van welke foodtruck waar staat.

Dus nee, ben er niet zo precies mee bezig. Heb zelf nog een paar kleine clashes in het schema waar ik nog niet helemaal uit ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
670
349
Ik plan het eten nooit echt in behalve dat ik sowieso ergens in het weekend een portie kibbeling van Zijpe Stijl haal.
Moet zeggen dat de kaasfondue tussen TWO en het bos ook erg goed valt op de zondagochtend/begin middag.
 

DJ_Tjorre

Playlistbediener
2 jun 2023
42
73
Ik ben een enorme planner, waarbij ik intensief de verschillende bands luister & dan ze indeel in 2 verschillende categorieën:
- Prio 1: Moet ik zien
- Prio 2: Als ik zin heb op dat moment

Gaan eten vermijd ik bij de prio 1's, terwijl het bijna altijd voorkomt bij prio 2's.
Zijn dit jaar wel weinig bands bij prio 1 (wel veel bij prio 2), dus deze editie wordt goed op het gemak.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en submarine

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
316
322
Wow, ik zag de livebeelden van Porcelain ID (in AB). Die stijgt met stip op mijn lijstje zeg.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
316
322
Zo jammer dat hij tegelijk met Slowdive speelt. En Slowdive missen is echt een no go!
St. Vincent missen voor Droom Dit is een no-go voor mij. Maar omdat ik Slowdive al eens heb gezien wil ik die wel vervangen door Porcelain Id. Grappig dat de Muziekgieterij echt volwaardig meedoet dit jaar Als podium.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.025
599
Heeft iemand van jullie Sofia Kourtesis weleens live gezien? Is dat de moeite waard? Wat is daar precies live aan en gaat dat werken zo midden op de dag?

Waar was dat Muziekgieterij stage eigenlijk? Was dat bij dat kleine tribunetje in het bos?
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
427
343
Heeft iemand van jullie Sofia Kourtesis weleens live gezien? Is dat de moeite waard? Wat is daar precies live aan en gaat dat werken zo midden op de dag?
Ben hier ook benieuwd naar. Vind die plaat echt heerlijk. De halve overlap met La Femme (waarvan het ook maar avonturen is of dat werkt op de ONE) is wel vervelend.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en yeaghi

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
316
322
Heeft iemand van jullie Sofia Kourtesis weleens live gezien? Is dat de moeite waard? Wat is daar precies live aan en gaat dat werken zo midden op de dag?

Waar was dat Muziekgieterij stage eigenlijk? Was dat bij dat kleine tribunetje in het bos?
Ja klopt dat podiumpje in het bos. Omdat het publiek op een klein heuveltje staat was het beter zicht dan in de Casbah. Volgens mij een samenwerking van Muziekgieterij(Maastricht) met Heaven (magazine).
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
262
381
Heeft iemand van jullie Sofia Kourtesis weleens live gezien? Is dat de moeite waard? Wat is daar precies live aan en gaat dat werken zo midden op de dag?

Ze speelt live erg goed, het is Sofia zelf die zingt en synths speelt met een drummer en een bassist (zowel gitaar bas als synth bas), de rest is er wat backing track gebruik. Persoonlijk vond ik haar live show prima, ga hem zeker bekijken op BKS!

 

EAZy

Campingartiest
19 feb 2017
79
77
St. Vincent missen voor Droom Dit is een no-go voor mij. Maar omdat ik Slowdive al eens heb gezien wil ik die wel vervangen door Porcelain Id. Grappig dat de Muziekgieterij echt volwaardig meedoet dit jaar Als podium.
Ik hoop (verwacht eigenlijk) bij Droom Dit echt op een DeToegiftoptreden als vorig jaar. Met pijn in t hart skip ik dus St Vincent. Slowdive heb ik al vaker gezien maar juist daarom wil ik ze weer zien. Hoe spijtig ook mbt Porcelain Id.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en yeaghi

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.025
599
Ik hoop (verwacht eigenlijk) bij Droom Dit echt op een DeToegiftoptreden als vorig jaar. Met pijn in t hart skip ik dus St Vincent. Slowdive heb ik al vaker gezien maar juist daarom wil ik ze weer zien. Hoe spijtig ook mbt Porcelain Id.
De kans is groot dat ik dezelfde keuzes ga maken. Nog steeds spijt dat ik De Toegift niet ben gaan zien vorig jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken