Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.414
2.540
Zo op de valreep nog wat nieuwe muziek voor BKS:

OOR heeft nieuw album van The Mysterines in het OOR Elftal staan: " ROCK | Twee jaar terug debuteerden The Mysterines uit Liverpool met Reeling, een album dat gezwollen rockrefreinen voortjoeg met rauwe grunge-elementen. Op deze opvolger staat dat muzikale skelet nog steeds overeind, vol lekker groezelige lo-fi-gitaren. En natuurlijk de machtige stem van frontvrouw Lia Metcalfe. ".
Néomi stond daar afgelopen maand al in.

Vince Staples is album van de week bij 3voor12: https://3voor12.vpro.nl/update~47e8...b9c5~album-van-de-week-21-vince-staples~.html

En Disclosure heeft een track uitgebracht die nog op de plank lag.

En over Disclosure: de set op Primavera Sound is volgens setlist.fm "First full live show in 8 years". Wordt dus duidelijk een andere show dan die slecht ontvangen dj-set op DTRH.
 

Nizjni

Playlistbediener
25 jan 2024
34
76
Nieuwe album van Vince Staples wel echt een aanrader hoor. Kan voor mij, als de show goed in elkaar zit, wel eens 1 van de hoogtepuntjes worden volgend weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en davadude

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
340
283
Goed album van Vince Staples. Alles klinkt wel erg mellow en relaxed. Ik ben benieuwd of dat live een beetje gaat knallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
619
706
Twijfel nog om een kaartje voor de zondag te halen, maar precies alles wat ik wil zien clasht net waardoor ik dan eigenlijk maar 3/4 dingen echt wil zien. Vind het geld daardoor net te duur dus denk dat het gewoon Osees in de Melkweg wordt dan maar.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
128
47
Twijfel nog om een kaartje voor de zondag te halen, maar precies alles wat ik wil zien clasht net waardoor ik dan eigenlijk maar 3/4 dingen echt wil zien. Vind het geld daardoor net te duur dus denk dat het gewoon Osees in de Melkweg wordt dan maar.

Maar Osees staat toch sowieso niet op zondag?
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
482
451
Ik ben heel erg aan het genieten van Royel Otis de laatste dagen. Erg lekkere muziek!
Ja, was voor mij bij bekendmaking al een van de bands waar ik zin in had en dat is alleen maar verder gegroeid. Alleen die cover van Murder on the Dancefloor vind ik nogal meh.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Zijn er eigenlijk meer mensen hier die waarschijnlijk naar Dorian Electra gaan in plaats van PJ Harvey? Het is misschien een beetje als vloeken in de kerk, maar ik heb het idee dat ik redelijk goed weet wat ik van een PJ Harvey show moet verwachten terwijl een Dorian Electra wat avontuurlijker voelt.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
333
378
Zijn er eigenlijk meer mensen hier die waarschijnlijk naar Dorian Electra gaan in plaats van PJ Harvey? Het is misschien een beetje als vloeken in de kerk, maar ik heb het idee dat ik redelijk goed weet wat ik van een PJ Harvey show moet verwachten terwijl een Dorian Electra wat avontuurlijker voelt.
Wij gaan zeker naar Dorian Electra.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.818
2.451
De kwaliteit van dit soort artikelen houdt toch nog altijd te wensen over vind ik. Sorry Festileaks.
Niet om nou de wijsneus uit te willen hangen, maar als je dan ook aangeeft wát je mist, kunnen ze het wellicht verbeteren 🙂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken