Best Kept Secret 2024

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
333
378
de muziekgieterij heeft een nieuwe plek volgens mij. Niet meer langs de hoofdbosweg maar het pad erachter. Toch? Als ik me goed herinner was daar wel een mooie ruimte?
Niet Niks heeft het voedselbos aangekleed met kunst en zo en ik ben bang ook een dj of muziek. Hopelijk geven ze geen overlast.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
167
41
Hoe het klonk op de laatste podcast, gaat Maurits echt niet stoppen met het boeken minder toegankelijke acts. Ze zullen alleen ook wat toegankelijkere acts ernaast zetten. Meer een en-en-situatie.
Je kan moeilijk over een en-en-situatie spreken als je ziet dat ze ieder jaar minder live-namen boeken.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
296
498
Het is vast valse hoop, maar ergens hoop ik toch dat Disclosure met een nieuwe, interessantere show komt. Ze hebben zelf in interviews aangegeven dat ze minder touren om meer te kunnen maken en om kwalitatief betere shows te kunnen maken, dan hoop ik niet dat ze weer met 4 cdjs en een led scherm komen.

Hun nieuwe single is best leuk, maar het is niks vergeleken met de dagen van Settle.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moi332

Tobuzzter

Campingartiest
2 feb 2023
85
134
Het is vast valse hoop, maar ergens hoop ik toch dat Disclosure met een nieuwe, interessantere show komt. Ze hebben zelf in interviews aangegeven dat ze minder touren om meer te kunnen maken en om kwalitatief betere shows te kunnen maken, dan hoop ik niet dat ze weer met 4 cdjs en een led scherm komen.

Hun nieuwe single is best leuk, maar het is niks vergeleken met de dagen van Settle.
Liever niet. Dan kan ik met een gerust hart naar Baxter Dury en Snoepert.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.072
664
Het valt me op dat op dit kaartje The Secret verplaatst en gedraaid is tov de plek van 2023. Lijkt ook wat groter ingetekend.
Nee toch? Stond vorig jaar ook al zo toch?

Edit: lijkt inderdaad een klein beetje gedraaid nu ik het kaartje van 2023 zie. Denk eigenlijk dat er in de praktijk weinig verschil is.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.416
2.542
Nee toch? Stond vorig jaar ook al zo toch?

Edit: lijkt inderdaad een klein beetje gedraaid nu ik het kaartje van 2023 zie. Denk eigenlijk dat er in de praktijk weinig verschil is.
Dit is het kaartje van vorig jaar
1717106003808.jpeg
Ten opzichte van The Lodge is The Secret verschoven en gedraaid
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.416
2.542
Nog 7 dagen
1717131571764.png

Lange termijnverwachting KNMI:

Vooruitzichten lange termijn​

vrijdag 07 juni tot en met vrijdag 14 juniLicht wisselvallig, met flinke droge en zonnige perioden maar af en toe een bui. Aanvankelijk is het daarbij aan de koele kant, later is de temperatuurverwachting onzeker.
 
Laatst bewerkt:

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.897
994
Dat is wel beter, was beetje kale hoek altijd vond ik. Blijf de locatie van die Secret wel jammer vinden, toch wel stukje lopen voor de TWO, en laat dat net nou de 2 podia zijn waar ik het meeste moet gaan tussen wandelen.
Afstand Two en Secret is inderdaad niet ideaal.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
356
356
Opvallend voor de koffieliefhebber: De koffietent naast de TWO is verplaatst naar de zendmast/lichtmast.
Gemiste kans: koffietentje bij de SECRET, zodat je niet het hele terrein heen en weer hoeft te lopen als je een goede koffie wilt en je eerste act in de secret wilt zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
600
617
Opvallend voor de koffieliefhebber: De koffietent naast de TWO is verplaatst naar de zendmast/lichtmast.
Gemiste kans: koffietentje bij de SECRET, zodat je niet het hele terrein heen en weer hoeft te lopen als je een goede koffie wilt en je eerste act in de secret wilt zien.
Dan doen we maar een biertje bij die eerste act in the Secret, het is niet anders. ;)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.866
2.523
Opvallend voor de koffieliefhebber: De koffietent naast de TWO is verplaatst naar de zendmast/lichtmast.
Gemiste kans: koffietentje bij de SECRET, zodat je niet het hele terrein heen en weer hoeft te lopen als je een goede koffie wilt en je eerste act in de secret wilt zien.
De koffietent naast de TWO is vervangen door een tweede ciderbar. Dat is dan wel weer prima
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken