Best Kept Secret 2024

Nizjni

Playlistbediener
25 jan 2024
49
110
  • Leuk
Waarderingen: davadude

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Als ik een domme vraag mag stellen: is dat verplicht en kan je daar zomaar voor worden opgeroepen?
Is verplicht ja. Maar als je in het buitenland zit (combiticket + overnachting/camping voor een festival is voldoende), kan je er wel onder uit komen. Geen idee of ze moeilijk doen als je je ticket daarna hebt gekocht...
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.874
9.828
Als ik een domme vraag mag stellen: is dat verplicht en kan je daar zomaar voor worden opgeroepen?
Ja en ja.

Is vrij willekeurig dat ze er burgers uitpikken , m’n eerste keer dat ik dit moet doen. En. is verplicht ja… Festivals vallen blijkbaar onder ‘vrije tijd’. 🥲
 
  • Verdrietig
Waarderingen: davadude

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.658
2.272
Is verplicht ja. Maar als je in het buitenland zit (combiticket + overnachting/camping voor een festival is voldoende), kan je er wel onder uit komen. Geen idee of ze moeilijk doen als je je ticket daarna hebt gekocht...
Bij reizen moet je kunnen aantonen dat je reservatie dateert van voor de oproeping.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Ja en ja.

Is vrij willekeurig dat ze er burgers uitpikken , m’n eerste keer dat ik dit moet doen. En. is verplicht ja… Festivals vallen blijkbaar onder ‘vrije tijd’. 🥲
Iemand uit mijn vriendengroep had voldoende aan een combi + camping voor te leggen hoor. Maar ik ga er dus vanuit dat jij nog geen ticket had alvorens je opgeroepen werd?
 

Dutchman

Playlistbediener
21 feb 2023
24
40

For €11, you can get an ice-cold Jupiler six-pack at the campsite during select hours (see below). These will be available in the bar near the beach (B-side). Outside of the hours below, six-packs are available for €22,50.

Jupiler Sixpack Deal

Friday - 10:00 - 17:00

Saturday - 09:00 - 14:00

Sunday - 09:00 - 14:00

Monday - 09:00 - 12:00

 
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en Dillinger2.0

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.556
2.697
Ik kwam zojuist over de provinciale weg langs het BKS-terrein. Er wordt al flink opgebouwd. The Secret staat al. Is net zo'n tent als afgelopen jaar (misschien zelfs nog een tikje groter).

The Casbah zag er ook al klaar uit. Leek vooral wat hoger, maar nog wel zo'n loods als de oude Casbah. Leek niet heel veel groter, voor wat je er door de bomen vanuit de auto van kan zien....
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.556
2.697
Je kunt bij de lineup zoeken (bijvoorbeeld naar "koffie") en dan zie je die ook op de kaart. Alleen is het gebruiksgemak niet ideaal. Een dezer dagen zal de kaart ook wel gewoon normaal beschikbaar komen.
Wat ook aardig is: iedere foodtruck bereidt weer (net als een paar jaar geleden) op verzoek van BKS een limited product.
En de Kapsalon komt dit jaar van The Goat!
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.874
9.828
Iemand uit mijn vriendengroep had voldoende aan een combi + camping voor te leggen hoor. Maar ik ga er dus vanuit dat jij nog geen ticket had alvorens je opgeroepen werd?
Nee, we gingen het laten afhangen van het weer en het gemoed. Dus via een swapje. Het lot heeft de keuze voor mij gemaakt. Dan maar geen PJ Harvey dit jaar.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Brian

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.993
4.066
Nee, we gingen het laten afhangen van het weer en het gemoed. Dus via een swapje. Het lot heeft de keuze voor mij gemaakt. Dan maar geen PJ Harvey dit jaar.
Cabaret vert? Krijg je oa Qotsa en Fontaines er gratis bij! Of had ik dit al eens gevraagd
 
  • Leuk
Waarderingen: Vantola

Gebruikers die dit onderwerp bekijken