Hardrock & Metal Chat

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.729
8.643
Dikke tegenvaller, maar heel begrijpelijk natuurlijk..
Nog nergens nieuws over een eventuele vervanger?
Inderdaad, heel jammer. Ging mijn eerste keer Psychonaut worden, vanochtend nog even opgezet en begon er steeds meer zin in te krijgen!

Ik weet niet of we nog een vervanger mogen verwachten met zo'n late annulering, maar ik wacht het wel af.

Was het nu eigenlijk ook zeker dat je er wel bij bent? Dat had ik even gemist :)
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.964
8.892
Dikke tegenvaller, maar heel begrijpelijk natuurlijk..
Nog nergens nieuws over een eventuele vervanger?
The Ocean gaat een tweede set spelen, met enkel nummers die ze de dag ervoor niet gespeeld hebben.

Had liever Psychonaut, omdat ik daar specifiek echt heel veel zin in had. Maar dit is natuurlijk wel de best denkbare vervanger.
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
266
746
The Ocean gaat een tweede set spelen, met enkel nummers die ze de dag ervoor niet gespeeld hebben.

Had liever Psychonaut, omdat ik daar specifiek echt heel veel zin in had. Maar dit is natuurlijk wel de best denkbare vervanger.
Dat leek mij meteen de meest logische vervanging, zij komen dan gewoon in het slot van Psychonaut ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.729
8.643
The Ocean gaat een tweede set spelen, met enkel nummers die ze de dag ervoor niet gespeeld hebben.

Had liever Psychonaut, omdat ik daar specifiek echt heel veel zin in had. Maar dit is natuurlijk wel de best denkbare vervanger.
Oke dat is wel een hele fijne vervanger ja
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Inderdaad, heel jammer. Ging mijn eerste keer Psychonaut worden, vanochtend nog even opgezet en begon er steeds meer zin in te krijgen!

Ik weet niet of we nog een vervanger mogen verwachten met zo'n late annulering, maar ik wacht het wel af.

Was het nu eigenlijk ook zeker dat je er wel bij bent? Dat had ik even gemist :)
Jep, vorige week ticket gekocht.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.843
4.796
Pfff, ik merk dat ik geen fan ben van het geschreeuw van Stefan bij Hippotraktor. Bij Psychonaut hoor ik ook liever de zang van Thomas. Verder een indrukwekkende show van Hippotraktor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken