Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Dikke tegenvaller, maar heel begrijpelijk natuurlijk..
Nog nergens nieuws over een eventuele vervanger?
Inderdaad, heel jammer. Ging mijn eerste keer Psychonaut worden, vanochtend nog even opgezet en begon er steeds meer zin in te krijgen!

Ik weet niet of we nog een vervanger mogen verwachten met zo'n late annulering, maar ik wacht het wel af.

Was het nu eigenlijk ook zeker dat je er wel bij bent? Dat had ik even gemist :)

The Ocean gaat een tweede set spelen, met enkel nummers die ze de dag ervoor niet gespeeld hebben.

Had liever Psychonaut, omdat ik daar specifiek echt heel veel zin in had. Maar dit is natuurlijk wel de best denkbare vervanger.
Dat leek mij meteen de meest logische vervanging, zij komen dan gewoon in het slot van Psychonaut ?

• Leuk
Waarderingen: Jamel
The Ocean gaat een tweede set spelen, met enkel nummers die ze de dag ervoor niet gespeeld hebben.

Had liever Psychonaut, omdat ik daar specifiek echt heel veel zin in had. Maar dit is natuurlijk wel de best denkbare vervanger.
Oke dat is wel een hele fijne vervanger ja

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Inderdaad, heel jammer. Ging mijn eerste keer Psychonaut worden, vanochtend nog even opgezet en begon er steeds meer zin in te krijgen!

Ik weet niet of we nog een vervanger mogen verwachten met zo'n late annulering, maar ik wacht het wel af.

Was het nu eigenlijk ook zeker dat je er wel bij bent? Dat had ik even gemist :)
Jep, vorige week ticket gekocht.

Pfff, ik merk dat ik geen fan ben van het geschreeuw van Stefan bij Hippotraktor. Bij Psychonaut hoor ik ook liever de zang van Thomas. Verder een indrukwekkende show van Hippotraktor.

Users who are viewing this thread