Hardrock & Metal Chat

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Ik ben zeal and ardor fan van het eerste uur maar ik moet toch toegeven dat dit nieuw album de bal volledig mist voor mij.
Ik had er al een hard hoofd in na de reeds uitgebrachte nummers en moet de rest nog gaan luisteren maar als ik het zo hoor dan valt het zwaar tegen en is de rest niet veel beter dan de eerdere uitgebrachte nummers gok ik.

Hopelijk spelen ze er niet teveel van live als ze voorprogramma van Heilung zijn of op Soulcrusher.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.283
Valt natuurlijk perfect samen met het einde van sum 41 en dereck is wel een figuur die vaak aan linkin park gelinked werd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.771
12.433
Ik dacht dat Oh Hiroshima de prijs ging meenemen voor beste show totdat A Swam of The Sun begon. Mijn hemel. In The Woods is een van de mooiste nummers die ik ooit live gehoord heb.

Wel enorm jammer van de technische problemen nu
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123, EAZy en johanra

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
234
301
Dat zou mijn gok zijn als ze effectief terugkeren.
mmm ik weet niet wat ik er moet van denken... . beide groepen zo fan en beide groepen zoveel voor me betekend. Dan samen werken. Je gok is niet zo vreemd... . Want sum 41 stopte echt wel uit het niks zonder aanleiding. ik vond persoonlijke de geruchten over een zangeres wel verfrissend en vernieuwend. we zullen zien hé
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.283
mmm ik weet niet wat ik er moet van denken... . beide groepen zo fan en beide groepen zoveel voor me betekend. Dan samen werken. Je gok is niet zo vreemd... . Want sum 41 stopte echt wel uit het niks zonder aanleiding. ik vond persoonlijke de geruchten over een zangeres wel verfrissend en vernieuwend. we zullen zien hé
Zal waarschijnlijk ook gewoon hierdoor zijn dat ik het denk
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
mmm ik weet niet wat ik er moet van denken... . beide groepen zo fan en beide groepen zoveel voor me betekend. Dan samen werken. Je gok is niet zo vreemd... . Want sum 41 stopte echt wel uit het niks zonder aanleiding. ik vond persoonlijke de geruchten over een zangeres wel verfrissend en vernieuwend. we zullen zien hé
Misschien een beetje een dooddoener, maar wat valt er over te denken? Het is wat het is, toch?
Beetje hetzelfde verhaal als Queen met een nieuwe zanger. Natuurlijk is er niemand die Freddie/Chester kan vervangen, maar daarvoor hoeft uiteraard niet de hele band verplicht met pensioen.
Dus als je fan bent gewoon gaan kijken en op waarde schatten, zou ik zeggen.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
234
301
Misschien een beetje een dooddoener, maar wat valt er over te denken? Het is wat het is, toch?
Beetje hetzelfde verhaal als Queen met een nieuwe zanger. Natuurlijk is er niemand die Freddie/Chester kan vervangen, maar daarvoor hoeft uiteraard niet de hele band verplicht met pensioen.
Dus als je fan bent gewoon gaan kijken en op waarde schatten, zou ik zeggen.
geen dooddoener je meening. Je hebt een punt. Ik ben er gewoon benieuwd naar. En ik vond chester geweldig maar ik vond ieder andere lid ook een kei goede muziekanten. Dus voor mij mag de muziek en de band zeker verder. Ik ga zeker gaan kijken wie het wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

mart1234

Support act
27 nov 2019
909
393
Zou geweldig zijn maar verwacht het niet want linkin park heeft al heel vaak zulke dingen gedaan voor weer een nieuwe limited edition ding
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Zou geweldig zijn maar verwacht het niet want linkin park heeft al heel vaak zulke dingen gedaan voor weer een nieuwe limited edition ding
Ach, als je maar lang genoeg wacht is vrijwel alles mogelijk.
Er zijn reünies geweest die niemand voor mogelijk hield, vervolgfilms die niemand voor mogelijk hield, etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Geweldige muziek vandaag, maar het eten..?
Alleen maar vegan te krijgen.
Dan loop ik toch maar de Boschstraat af voor wat fatsoenlijk eten..
Lekkere curry bij de Thai! 🙂👍

Maar even voor alle duidelijkheid:
Ik heb helemaal niks tegen vegan eten.
Sterker nog, dat kan heel lekker zijn, en ik vind dat die keuze overal aanwezig moet zijn.
Maar omgekeerd hoort er ook altijd een keuze met vlees en/of vis te zijn, naar mijn mening.
Kwestie van principe vanuit alle kanten bekeken..
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.843
4.798
Lekkere curry bij de Thai! 🙂👍

Maar even voor alle duidelijkheid:
Ik heb helemaal niks tegen vegan eten.
Sterker nog, dat kan heel lekker zijn, en ik vind dat die keuze overal aanwezig moet zijn.
Maar omgekeerd hoort er ook altijd een keuze met vlees en/of vis te zijn, maar mijn mening.
Kwestie van principe vanuit alle kanten bekeken..
Dat bepaalt de organisatie van het evenement nog altijd. Prima als je dat niet bevalt.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Dat bepaalt de organisatie van het evenement nog altijd. Prima als je dat niet bevalt.
Natuurlijk, beetje een open deur, maar ik ga ervanuit dat je precies begrijpt wat ik bedoel.
Tegenwoordig is het supernormaal en terecht dat horecazaken en evenementen vegetarische, veganistische, glutenvrije, alcoholvrije, etc. opties hebben.
Maar het zou toch volkomen vreemd zijn als de 'gewone' producten niet meer te verkrijgen zouden zijn?
Wat is de volgende stap, een festival zonder bier?
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Mark's Kal

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.843
4.798
Natuurlijk, beetje een open deur, maar ik ga ervanuit dat je precies begrijpt wat ik bedoel.
Tegenwoordig is het supernormaal en terecht dat horecazaken en evenementen vegetarische, veganistische, glutenvrije, alcoholvrije, etc. opties hebben.
Maar het zou toch volkomen vreemd zijn als de 'gewone' producten niet meer te verkrijgen zouden zijn?
Wat is de volgende stap, een festival zonder bier?
Die festivals zijn er al. Als bezoeker kun je dan kiezen voor alternatieven elders, want die zijn er altijd wel. Zelf vind ik dat er wel een verschil is tussen drankaanbod (ja, alcohol is schadelijk voor je lichaam) en voedselaanbod (waar onschuldige levens voor hebben moeten lijden), maar dat is dan weer mijn uitgesproken mening 🙂.

Gelukkig is er rondom de MG genoeg aanbod qua diverse voeding. Net als bij Roadburn en Soulcrusher.

OT: nog iemand die ASIWYFA een beetje saai vindt? Ben heel erg benieuwd naar The Ocean over een dik uur.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Die festivals zijn er al. Als bezoeker kun je dan kiezen voor alternatieven elders, want die zijn er altijd wel. Zelf vind ik dat er wel een verschil is tussen drankaanbod (ja, alcohol is schadelijk voor je lichaam) en voedselaanbod (waar onschuldige levens voor hebben moeten lijden), maar dat is dan weer mijn uitgesproken mening 🙂.

Gelukkig is er rondom de MG genoeg aanbod qua diverse voeding. Net als bij Roadburn en Soulcrusher.

OT: nog iemand die ASIWYFA een beetje saai vindt? Ben heel erg benieuwd naar The Ocean over een dik uur.
Nou, ik ga uiteraard geen zinloze discussie aan over vlees eten, en evenementen moeten inderdaad zelf weten wat ze al dan niet willen verkopen, maar dan vind ik wel dat ze dat van tevoren nadrukkelijk mogen/moeten communiceren, anders ben je m.i. klanten gewoon aan het misleiden.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken