Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vorige show in de MG was voor mijn gevoel iets energieker, al kan het ook zijn dat ze iets afwijken van de rest van de bands vandaag. Ik kwam er iig niet echt in.
Ik heb precies dezelfde ervaring met Pelagial, maar wie weet pakt het live anders uit.
ASISYFA vond ik juist echt ontzettend vet. ASOTS ontzettend intens en Nyos zojuist ontzettend wow. Werkte echt veel beter dan gedacht in de foyer. The Ocean 5 minuten geprobeerd en nu lekker in de tuin met een laatste drankje. Hele goede dag gehad. Top georganiseerd met heerlijk eten.
ASISYFA vond ik juist echt ontzettend vet. ASOTS ontzettend intens en Nyos zojuist ontzettend wow. Werkte echt veel beter dan gedacht in de foyer. The Ocean 5 minuten geprobeerd en nu lekker in de tuin met een laatste drankje. Hele goede dag gehad. Top georganiseerd met heerlijk eten.
Was zeker geen verkeerd optreden, maar na ASOTS komt alles iets minder intens over of zo. The Ocean toch echt niet mijn ding, maar tof om te zien dat de echte liefhebbers helemaal los gingen.
Was zeker geen verkeerd optreden, maar na ASOTS komt alles iets minder intens over of zo. The Ocean toch echt niet mijn ding, maar tof om te zien dat de echte liefhebbers helemaal los gingen.
Ga ik ook zeker wel heen, ja. Waarschijnlijk Oberhausen, qua dag (zaterdag) het fijnste, ook al is Luik veel dichterbij.
Leuke line-up! Týr al heel lang niet gezien.
Ga ik ook zeker wel heen, ja. Waarschijnlijk Oberhausen, qua dag (zaterdag) het fijnste, ook al is Luik veel dichterbij.
Leuke line-up! Týr al heel lang niet gezien.
Brussel, wat voor mij dichtst bij is, op een maandag. Dan ga ik als Antwerpenaar toch ook liever op een zaterdag in Oberhausen of op een zondag inTilburg of Luik. Ga het nog bekijken. Ik ga zeker deze tour bezoeken maar weet nog niet in welke stad