Hardrock & Metal Chat

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.157
13.297
OT: nog iemand die ASIWYFA een beetje saai vindt? Ben heel erg benieuwd naar The Ocean over een dik uur.
Vond Megafauna wel een aardig album juist, misschien een beetje braaf, ja, maar vond het via de stream niet echt overkomen.

Ook benieuwd naar The Ocean, alleen Pelegial is niet echt mijn album, dus dat zou zomaar een lange zit kunnen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.843
4.798
Vond Megafauna wel een aardig album juist, misschien een beetje braaf, ja, maar vond het via de stream niet echt overkomen.

Ook benieuwd naar The Ocean, alleen Pelegial is niet echt mijn album, dus dat zou zomaar een lange zit kunnen worden.
Vorige show in de MG was voor mijn gevoel iets energieker, al kan het ook zijn dat ze iets afwijken van de rest van de bands vandaag. Ik kwam er iig niet echt in.

Ik heb precies dezelfde ervaring met Pelagial, maar wie weet pakt het live anders uit.
 

EAZy

Randprogramma
19 feb 2017
107
121
ASISYFA vond ik juist echt ontzettend vet. ASOTS ontzettend intens en Nyos zojuist ontzettend wow. Werkte echt veel beter dan gedacht in de foyer. The Ocean 5 minuten geprobeerd en nu lekker in de tuin met een laatste drankje. Hele goede dag gehad. Top georganiseerd met heerlijk eten.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.843
4.798
ASISYFA vond ik juist echt ontzettend vet. ASOTS ontzettend intens en Nyos zojuist ontzettend wow. Werkte echt veel beter dan gedacht in de foyer. The Ocean 5 minuten geprobeerd en nu lekker in de tuin met een laatste drankje. Hele goede dag gehad. Top georganiseerd met heerlijk eten.
Swatch You From Afar? 😜

Was zeker geen verkeerd optreden, maar na ASOTS komt alles iets minder intens over of zo. The Ocean toch echt niet mijn ding, maar tof om te zien dat de echte liefhebbers helemaal los gingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

EAZy

Randprogramma
19 feb 2017
107
121
Swatch You From Afar? 😜

Was zeker geen verkeerd optreden, maar na ASOTS komt alles iets minder intens over of zo. The Ocean toch echt niet mijn ding, maar tof om te zien dat de echte liefhebbers helemaal los gingen.
Denk nog vaak aan mijn scuba van vroeger
 

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
42
80
Weet niet of het al gedeeld was, maar ik kreeg hier een mail over. Paganfest komt weer naar NL (Tilburg en Groningen) in 2025.


1724546814043.jpeg
Wat een lineup for 50 euro. Mijn ticket is al binnen!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Weet niet of het al gedeeld was, maar ik kreeg hier een mail over. Paganfest komt weer naar NL (Tilburg en Groningen) in 2025.


Bekijk bijlage 10095
Wat een lineup for 50 euro. Mijn ticket is al binnen!
Ga ik ook zeker wel heen, ja. Waarschijnlijk Oberhausen, qua dag (zaterdag) het fijnste, ook al is Luik veel dichterbij.
Leuke line-up! Týr al heel lang niet gezien.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.364
1.442
Ga ik ook zeker wel heen, ja. Waarschijnlijk Oberhausen, qua dag (zaterdag) het fijnste, ook al is Luik veel dichterbij.
Leuke line-up! Týr al heel lang niet gezien.
Brussel, wat voor mij dichtst bij is, op een maandag. Dan ga ik als Antwerpenaar toch ook liever op een zaterdag in Oberhausen of op een zondag inTilburg of Luik. Ga het nog bekijken. Ik ga zeker deze tour bezoeken maar weet nog niet in welke stad
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

Gebruikers die dit onderwerp bekijken