Hardrock & Metal Chat

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
286
787
Voor de liefhebber die dit weekend niet naar Pelagic Fest kan: goed nieuws!

Ik vind dit wel echt heel tof van Pelagic Records, moet ik zeggen.

Bekijk bijlage 10081
richting 1000 tickets verkocht als dat voor het ganse weekend combi + dag is dan zal het met de drukte nog wel meevallen en moeten we ook niet echt ongerust zijn om ergens niet binnen te raken.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.885
4.022
Dit meldt gigview net.
Gojira dus wel op dynamo.

Vandaag om 11:00 zal Dynamo Metalfest de eerste namen voor de volgende editie bekend maken, maar de affiche is door Static-X alvast naar buiten gebracht.

Op de affiche staan naast Static-X ook Gojira, Within Temptation, I Prevail, Obituary, Kataklysm, Charlotte Wessels, Sirenia, thrown en Dymytry. We merken op dat we nog nooit zoveel female voices op de Dynamo affiche hebben gezien.

Dynamo Metalfest gaat in 2025 door van vrijdag 15 tot en met zondag 17 augustus.

Edit: en de poster

Schermafbeelding 2024-08-22 om 10.30.06.png
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.742
8.657
Jezus dat is voor Dynamo echt een hele dikke line up
Is I prevail aangekondigd als derde headliner trouwens? of zouden die sub zijn
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.742
8.657
Ja dus, die drie zijn dus headliners, maar we krijgen er zes. Dat gaat nog leuk worden, al zullen het vast wat kleinere namen zijn.
Vraag me toch af hoe ze aan 6 headliners komen. Uit eerdere communicatie kreeg ik het idee dat de vrijdag meer een volwaardige dag ging worden, maar zie nu dat dat toch gewoon een pre party is met maar 5 bands.

Ben benieuwd wat de prijs zal worden voor de dagtickets, volgens mij was dit vorig jaar 69 of 79 euro. Wat best goedkoop zou zijn met deze grote headliners (voor een Gojira of Within Temptation concert betaal je ook wel zoeits tegenwoordig gok ik)

Mocht Gojira niet op Alcatraz/Graspop staan ga ik toch maar een dagje dynamo overwegen. Dan maar hopen op I Prevail op de Gojira dag.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
32
68
Weet er iemand hier hoe lang die early bird tickets te koop zijn, wat de normale prijs is en hoe het daar zit met kamperen? Zie dit wel zitten voor de eerste keer :)
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
286
787
Gisteren de eerste episode (Inferno) bekeken van de BBC documentaire Earth met Chris Packham uit 2023 duurt een uurtje maar er is ook een samenvatting van <10 minuten
 
  • On fire
Waarderingen: Jamel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
richting 1000 tickets verkocht als dat voor het ganse weekend combi + dag is dan zal het met de drukte nog wel meevallen en moeten we ook niet echt ongerust zijn om ergens niet binnen te raken.
Daar hoef je je sowieso niet ongerust over te maken, ook als het wel volledig uitverkocht zou zijn. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en johanra

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.974
8.906
Hoe laat is de brunch op zondag? :)🍻
We hebben om 12u gereserveerd, maar dat komt omdat dat niet vroeger kon. Op de website staat echter dat ze al om 10:30u open zijn, dus een beetje vreemd.

12u zijn we er sowieso, maar als het echter al eerder open is dan zou ik er zelf wel eerder willen zijn, zodat we daar ook nog echt even de tijd hebben voor het weer losgaat in de Gieterij.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.448
We hebben om 12u gereserveerd, maar dat komt omdat dat niet vroeger kon. Op de website staat echter dat ze al om 10:30u open zijn, dus een beetje vreemd.

12u zijn we er sowieso, maar als het echter al eerder open is dan zou ik er zelf wel eerder willen zijn, zodat we daar ook nog echt even de tijd hebben voor het weer losgaat in de Gieterij.
Exact! Wees vooral welkom om aan te sluiten
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
286
787
Nieuwe single van Mother of Millions die op 4 oktober met een nieuw album komen ("Magna Mater")

Nieuwe single van Gaerea die op 25 Oktober een nieuw album ("Coma") releasen

En dan nog een verrassing in de youtube recommendations van de laatste, blijkbaar heeft de Trve Батюшка (van Krzysztof Drabikowski dus) op 29 juni een headliner show gespeeld in Entrepot in Brugge. Spijtig dat ik dat niet eerder wist want had ik wel graag gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken