Eerlijk is eerlijk, dit jaar gingen ze met Dimmu Borgir gewoon door met de gewaagde headliners. Van mij mag dat er wel in blijven. Vind het prima om dan een 'oude rot' als Saxon er naast te hebben staan.
Heb je deze al geluisterd ? The Singularity een concept album ook van Bear McCreary, paar maand geleden gereleased. Youtube playlistVoor de liefhebber (ikke!): Jens Kidman van Meshuggah verzorgt de vocalen van één van de soundtracks van LOTR Rings of Power Season 2. Gene Hoglan (drummer van talloze metalbands) doet de drums.
Neen.. Wat gaaf! Bedankt voor de tip, Johan. Daar ga ik binnenkort eens goed voor zitten!Heb je deze al geluisterd ? The Singularity een concept album ook van Bear McCreary, paar maand geleden gereleased. Youtube playlist
Hoglan & Kidman zitten ook elk in een track maar zitten nog dus nog wel wat andere (nog bekendere)guests in.
Heb die net voor Graspop toevallig ontdekt en vond die bij een eerste luisterbeurt toch wel goed. Alleen was ik door alle festivalvoorbereidingen vergeten dat ik die nog meer moest beluisteren tot ik jouw post dus zagNeen.. Wat gaaf! Bedankt voor de tip, Johan. Daar ga ik binnenkort eens goed voor zitten!
Ha Johan, bedankt voor de tip! Het concert in het de winter in 013 nog steeds als optie in de agenda staan. Deze single is inderdaad overtuigend. De eerste half is wat rustig en aankijken maar de tweede helft is echt sterk, een opbouw zoals het een goede progband betaamd.De laatste single voor de album release van volgende week wakkert mijn enthousiasme voor de nieuwe plaat van Leprous wel wat meer aan dan de 2 vorige.
Ik heb dat concert in de 013 ook nog in het vizier want België laten ze sinds 2019 volledig links liggen en heb ze sindsdien dus niet meer gezien. Bij dat laatste concert werden ze compleet overklast door het voorprogramma The Ocean .Ha Johan, bedankt voor de tip! Het concert in het de winter in 013 nog steeds als optie in de agenda staan. Deze single is inderdaad overtuigend. De eerste half is wat rustig en aankijken maar de tweede helft is echt sterk, een opbouw zoals het een goede progband betaamd.
Ik vond vijftig in Tilburg al bizar...Denk dat falling in reverse ook wel weet hoe populair ze zijn, 79 euro per kaart in Duitsland.
En die tour gaat meteen uitverkopenIk vond vijftig in Tilburg al bizar...
Vind je? Ik vond het juist meevallen, had meer verwacht eerlijk gezegd..Ik vond vijftig in Tilburg al bizar...
Ik zie het zelf nu pas nu jij het hier noemt. Dusseh.... HYPE HYPE HYPE!!!! Jaaaaah! Vet!! Hopelijk smaakte die Europese tour van dit jaar ook naar meer en kunnen we ze nog eens zien.Ik merk nog weinig enthousiasme voor de aankondiging van het nieuwe album van Thy Catafalque, ook al is dat pas een paar uur geleden gebeurd. 15 november komt 'XII: A gyönyörű álmok ezután jönnek' uit.
Eerste single: