Dua Lipa

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
188
149
Of dat de Arena niet beschikbaar is die data. De Nations League finales zijn die dagen en misschien dat die plaatsvinden in de Arena? Wel een mooie gevarieerde tour; zaaltjes, stadions en festival(s).
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149 en PJ

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.258
1.317
Voor mij is Radical Optimism beter dan haar vorige albums, de nummers van die plaat werkten voor mij ook het beste tijdens haar optreden op Rock Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.406
6.102
Of dat de Arena niet beschikbaar is die data. De Nations League finales zijn die dagen en misschien dat die plaatsvinden in de Arena? Wel een mooie gevarieerde tour; zaaltjes, stadions en festival(s).
Bewust gekozen om geen stadions te doen op bepaalde locaties.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.406
6.102
Ik geloof daar eigenlijk helemaal niets van. Ik denk dat zij met gemak 2x de JC Arena uitverkoopt

Kan het niet zo zijn dat Dua wil gaan voor quality en zelf de Ziggo (acoustics) prefereert ?
Neen, heeft echt te maken met het traject wat haar management voor ogen heeft. Ze willen geen stappen overslaan of dingen forceren. Dat gaat op lange termijn het beste werken, en ik geloof daar ook in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en swissepfan

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
Vond het album zelf ook wat minder, Future Nostalgia tour gezien en halfuurtje van de huidige tour op Glasto dus ik sla dit rondje over.

Het album met de extended versions is eigenlijk stukken beter.
Geen remixes, maar puur dezelfde songs in langere versies, met dezelfde arrangementen.

Voelt beetje aan dat dit het album is met de songs zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren, niet geknipt voor de radio.
Als ik Radical Optimism opzet is het sowieso deze lange versie van het album.
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
265
231
Het album met de extended versions is eigenlijk stukken beter.
Geen remixes, maar puur dezelfde songs in langere versies, met dezelfde arrangementen.

Voelt beetje aan dat dit het album is met de songs zoals ze oorspronkelijk bedoeld waren, niet geknipt voor de radio.
Als ik Radical Optimism opzet is het sowieso deze lange versie van het album.

Eens. Komt een stuk beter uit de verf! Maar alsnog kan het album over de hele linie niet tippen aan Future Nostalgia.

Ik ben er ook niet echt blij mee dat we weten dat dit blijkbaar het beste materiaal was uit bijna 100 geschreven songs voor dit album 🙈
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
606
528
Zijn de ticketprijzen al ergens bekend of is het hiervoor wachten tot aan de voorverkoop?
Voor Dua Lipa in Ziggo Dome zijn verschillende soorten tickets beschikbaar:

  • General Admission - Staanplaatsen: €95,20
  • Premium - Zitplaatsen: €128,80
  • Rang 2 - Zitplaatsen: €100,80
  • Rang 3 - Zitplaatsen: €84,00
  • Rang 4 - Zitplaatsen: €61,60
  • Rolstoel- en begeleidersplaats: €95,20
Alle prijzen zijn inclusief servicekosten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleCa

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.819
1.040
In Sportpaleis Antwerpen gelden de volgende prijzen: €123,91 - €101,51 - €90,30 - €79,11 - €67,90.

Iets in mij wou schrijven dat het meevalt, met de exuberante prijzen die we hier de afgelopen tijd zagen passeren.
Maar eigenlijk is dat een vorm van normvervaging, misschien zelfs gewenning aan hoge prijzen, want het blijft natuurlijk duur.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken