Festileaks Draft XV: Best of 2024

Ook weer een presentatie in elkaar gezet:

Poahhhh @Yannick dat is wel een mooie affiche geworden, alleen wel super lastig leesbaar met die kleuren.

Also, Floating Points met Sun-Ra Arkestra, wat voor bizarre ervaring moet dat worden? 😍

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ook weer een presentatie in elkaar gezet:

Wat een zieke poster!

Allereerst: Wat een fantastische affiches hebben jullie allemaal gemaakt! Prachtige programma's.

Ik vond dit ook een erg leuke (en vlotte!) draft. Dank aan Oasiss voor het hosten!

Dan ons festival. Met trots presenteert de gehele Timpop organisatie:

Best Kept Timpop Down(load) the PinkWerchterbury Jazz Grashole 2025: Best of 2024 Edition.

Allereerst de Clashfinder: Clashfinder!

En daarna de poster:

lUZ5zGW1t5qZ.jpg

Dagtickets en weekendtickets zijn verkrijgbaar bij Oasiss (of bij een abonnement bij de OOR!)
Gohh wat een heerlijke lineup zeg! Ook met wat lastige clashes hoor

Inmiddels acht mooie presentaties gehad, heel benieuwd naar de resterende!
Daar is dus, ook na kerst, nog ruim de tijd voor :)!
Gelukkig wel, want wat maken we elkaar als mensheid het ook weer gek met alles wat 'moet' ;). Mijne volgt ook na de kerstdagen.

• Leuk
Waarderingen: Royke en Dante
Gelukkig wel, want wat maken we elkaar als mensheid het ook weer gek met alles wat 'moet' ;). Mijne volgt ook na de kerstdagen.
Haha, 'moeten' lijkt me in het kader van drafts sowieso niet helemaal op zijn plaats ;).
Behalve tickets kopen voor mijn festival, dat moet.

• Haha
Waarderingen: Brian en Timmetje
Bekijk bijlage 12234

Eeuwenlang doen er al verhalen de ronde over een rijk waar muziek, dans, film en theater op wonderlijke wijze samenkomen. Tot de faun 'Pan' 100 jaar geleden een vloek uitsprak over de plek. Nu zit de wereld opgesloten in Pan's labyrint, een plek in de schaduwen van tijd en ruimte. Daar koesteren de inwoners de hoop dat er op een dag een avonturier komt die heldhaftig genoeg is om de verschillende kunsten te omarmen en het rijk terug te brengen in al haar glorie.

Ben jij de held naar wie ze op zoek zijn? Op 30 mei is het zover. Tijdens ‘Sounds of the Labyrinth’, opent Pan de poorten van zijn universum voor de meest toegewijde avonturiers. Durf jij het labyrint te betreden en de vloek van Pan te doorbreken? Of word je verleid door de magische klanken, adembenemende bewegingen en meeslepende verhalen van het labyrint?

De echte helden durven natuurlijk de stap wagen zonder te weten wat hen te wachten staat. Maar voor wie toch al graag eens een kijkje neemt in het labyrint van Pan, hebben we een timetable en playlist.

Volgens mij ben jij de eerste die ook een nachtprogramma heeft samen met mij 😉

Hierbij ook mijn poster van het Pop Pop 2025 festival gepost in het presentatietopic!

Hierbij ook mijn poster van het Pop Pop 2025 festival gepost in het presentatietopic!
Mooi dat er dus heel veel mensen zijn die Rahim Redcar hebben geboekt als opvulling maar niet exclusief 😜

• Leuk
Waarderingen: Thisso

Users who are viewing this thread