Graspop Metal Meeting 2025

Als je met genoeg geld gooit kun ja practisch alles boeken, maar dan is de vraag of het nog rendabel is.
denk dat parkway drive nu wel een goeie naam heeft zeker na de laatste passage, sabaton gezien de goeie band met het festival is ook misschien mogelijk, te zien hoe hard dat exclusiviteitscontract met sweden rock is.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
denk dat parkway drive nu wel een goeie naam heeft zeker na de laatste passage, sabaton gezien de goeie band met het festival is ook misschien mogelijk, te zien hoe hard dat exclusiviteitscontract met sweden rock is.
Parkway Drive in 2023 was inderdaad echt fenomenaal! Top 3 optredens van dat jaar voor mij!
Indien ze echt voor zo een noodoplossing gaan zou ik ze ook veel liever zien komen dan Sabaton. Ik vind twee Powermetal headliners nu net wat veel van het goeie 😅

Zal mij ook altijd bijblijven Parkway Drive 2023. 8 security mensen om een tafel te plaatsen waar hij ineens opzat naast mij...

Parkway Drive in 2023 was inderdaad echt fenomenaal! Top 3 optredens van dat jaar voor mij!
Indien ze echt voor zo een noodoplossing gaan zou ik ze ook veel liever zien komen dan Sabaton. Ik vind twee Powermetal headliners nu net wat veel van het goeie 😅
Maar dat geldt dan niet voor twee metalcore, glam metal, heavy metal, etc.?

Powermetal is voor mijn gevoel wel één van de minst niche subgenres die er bestaat, veel meer mainstream wordt het niet

Mainstream:
- Metalcore
- Heavy metal
- powermetal
- hard/classic rock
- Nu-metal
- knappe vrouwelijke vocalist knalt hoge noten terwijl oude mannen met lange baarder harde riffs knallen

Niche:
- alle andere metalgenres

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: niels485g en gmm033

Users who are viewing this thread