Best Kept Secret 2025

470201889_9037543016292309_6201620592478620029_n.jpg

We Love Green met een nieuwe drop.. Sja.
Koze mag wel weer eens terug komen.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Sja wat? Niet goed of juist wel?
Beach House dus toch geen Primavera exclusive wat betreft festivals… Kansje?
Sja wat een gemiste kansen, idk. Dat We Love Green godbetert met Beach House aan de haal kan gaan, vind ik bv jammer.

Air, DJ Koze, Gesaffelstein.. staan daar ook gewoon gezellig. Op vlak van elektronische acts had het ook gewoon beter gekunnen ofzo.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en davadude
Het meest schokkende vind ik dat dit de eerst bevestiging is dat Gesaffelstein daadwerkelijk Europa gaat touren dit jaar. Ik vind hem daarmee bijna een zekerdje voor Lowlands, maar oneindig jammer dat hij niet op BKS staat. Denk dat het BKS publiek zijn stijl meer kan waarderen.

Het meest schokkende vind ik dat dit de eerst bevestiging is dat Gesaffelstein daadwerkelijk Europa gaat touren dit jaar. Ik vind hem daarmee bijna een zekerdje voor Lowlands, maar oneindig jammer dat hij niet op BKS staat. Denk dat het BKS publiek zijn stijl meer kan waarderen.
De enige keer dat ik hem live heb zien draaien sloeg ik steil achterover. Die man trapte t gas in en dat ging alleen maar harder een uur lang, geweldig 😍

• Leuk
Waarderingen: team-0
Het valt mij op dat Gesaffelstein zo hoog de meerdere line up(s) staat. Waardoor heeft zijn carrière een boost gekregen? Zijn er collabs geweest die ik heb gemist?

Het valt mij op dat Gesaffelstein zo hoog de meerdere line up(s) staat. Waardoor heeft zijn carrière een boost gekregen? Zijn er collabs geweest die ik heb gemist?
Hij heeft om 2019 een album uitgebracht met veel collabs, waaronder The Weekend. Twee nummers van dat album hebben nu ook meer dan 1.mld streams

En exclusiviteit. Hier in Nederland dateert zn laatste optreden van 2015. Ik zou ook niet te vroeg juichen eigenlijk. Het is een Fransman die op een Frans festival staat. Zie het nog niet als garantie voor een uitgebreide Europese tour. Maar ik laat me graag verrassen!

En exclusiviteit. Hier in Nederland dateert zn laatste optreden van 2015. Ik zou ook niet te vroeg juichen eigenlijk. Het is een Fransman die op een Frans festival staat. Zie het nog niet als garantie voor een uitgebreide Europese tour. Maar ik laat me graag verrassen!
Hij staat ook op festivals in de VS en Mexico volgend jaar, dus het is niet alsof hij alleen in de achtertuin komt (wat ook alleen zou gelden als hij in Parijs woont).

Barry can't swim heeft nu op zijn website op 13/6 zowel BKS als een DJ-set in Barcelona staan. Dat betekent of een wel heel strakke planning. Of de datum op BKS ligt nog niet vast. Het zou nog steeds kunnen dat hij wel als ONE-afsluiter wordt neergezet.

Op de websites van Kiwanuka en Deftones staan sowieso nog geen festivaldata voor 2025 opgenomen dus het is ook niet duidelijk waneer zij spelen.

Barry can't swim heeft nu op zijn website op 13/6 zowel BKS als een DJ-set in Barcelona staan. Dat betekent of een wel heel strakke planning. Of de datum op BKS ligt nog niet vast. Het zou nog steeds kunnen dat hij wel als ONE-afsluiter wordt neergezet.
Het viel me ook al op dat sommige acts (bv. Djo en TV On The Radio) de exacte festival-datum van hun gigs er vaak bij hebben staan. Behalve bij Best Kept Secret, daar staat het hele weekend... En dit is een fenomeen dat ik voorgaande jaren ook al opmerkte.

Ik denk dat Best Kept Secret dat misschien bewust doet zo lang mogelijk wachten met de dagindeling qua grotere namen? Zou er niet van verschieten als je weet dat in het verleden sommige headliners pas in januari vast lagen.

Het viel me ook al op dat sommige acts (bv. Djo en TV On The Radio) de exacte festival-datum van hun gigs er vaak bij hebben staan. Behalve bij Best Kept Secret, daar staat het hele weekend... En dit is een fenomeen dat ik voorgaande jaren ook al opmerkte.

Ik denk dat Best Kept Secret dat misschien bewust doet zo lang mogelijk wachten met de dagindeling qua grotere namen? Zou er niet van verschieten als je weet dat in het verleden sommige headliners pas in januari vast lagen.
Is het niet gewoon zo dat artiesten op hun tour schema de vrijdag of het hele weekend neerzetten indien het dagprogramma van de desbetreffende festivals nog niet bekend is gemaakt. En de specifieke dag er neer zetten als het dag schema wel bekend is gemaakt. Bijvoorbeeld Primavera indeling is al bekend dus heeft TV on the Radio dit ook gewoon zo in hun tour schema staan. Achter de schermen zal dit denk ik al wel vastliggen.

Is het niet gewoon zo dat artiesten op hun tour schema de vrijdag of het hele weekend neerzetten indien het dagprogramma van de desbetreffende festivals nog niet bekend is gemaakt. En de specifieke dag er neer zetten als het dag schema wel bekend is gemaakt. Bijvoorbeeld Primavera indeling is al bekend dus heeft TV on the Radio dit ook gewoon zo in hun tour schema staan. Achter de schermen zal dit denk ik al wel vastliggen.
Dat er geen datum is vastgelegd geldt hooguit voor een kleinere Nederlandse act ja. Acts die internationaal touren hebben wel al de datum/hotel etc. vaststaan op het moment dat ze worden aangekondigd

Op de websites van Kiwanuka en Deftones staan sowieso nog geen festivaldata voor 2025 opgenomen dus het is ook niet duidelijk waneer zij spelen.
Dan valt de 13 e wel af toch voor BKS? Jammer want zie hem liever niet afsluiten, en zeker niet op de ONE. Ik kijk toch wel uit naar nog eens een editie waarbij ik nog eens vol voor de headliner kan gaan ( Deftones, hoop ik).

Hij staat ook op festivals in de VS en Mexico volgend jaar, dus het is niet alsof hij alleen in de achtertuin komt (wat ook alleen zou gelden als hij in Parijs woont).
De VS is de enige plek waar hij wel zo nu en dan een optreden weg heeft gegeven, dus dat hij daar tourt doet me ook niet direct veel hoop geven. Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat er een dikke Europese festivaltour aan komt en dat ie ook hier voorbij komt!

Bonnaroo heeft z'n eerste twee clues gegeven, blijkbaar Glass Animals en Hot Mulligan. Die zijn dus in het BKS weekend in de USA. Benieuwd wanneer zij met (een groter deel van) de lineup gaan komen.
Inmiddels vijf clues:

Glass Animals
Hot Mulligan
Red Clay Strays
Tape B
Beabadoobee

Deze namen dus in het BKS weekend in de VS. GA en Beabadoobee wel leuk, maar missen we niet heel veel aan.

Was net even de nieuwe plaat van Oranssi Pazuzu aan het luisteren & dat zou voor mij ook wel een perfecte out of the box BKS boeking zijn. Bijvoorbeeld na Deftones als afsluiter van The Secret. Niet dat ik dat ooit zie gebeuren, maar een mens mag dromen.😅

Users who are viewing this thread