Best Kept Secret 2025

Ik zat naar een geschikt topic te zoeken om dit te sturen, maar er is niet echt een 'Festivals algemeen' topic. Maar dit heeft enige relevantie voor BKS. Martijn Mulder van de Hogeschool Rotterdam heeft onderzoek gedaan naar de festivalprogrammering van 2024. Hier blijkt onder andere uit dat BKS en DTRH redelijk naar elkaar toe aan het bewegen zijn in programmering qua diversiteit aan artietsen en het onderscheidendheid.
Bekijk bijlage 12069
Paaspop lage diversiteit aan artiesten? Volgens mij het enige festival in Nederland waar je Roxy Dekker, Solstafir, Tramhaus en Apashe op een affiche ziet hahahaha

• Leuk
Waarderingen: mees en davadude
Paaspop lage diversiteit aan artiesten? Volgens mij het enige festival in Nederland waar je Roxy Dekker, Solstafir, Tramhaus en Apashe op een affiche ziet hahahaha
De mate van diversiteit is gebaseerd op de herkomst van artiesten (zoals het aantal verschillende landen waar de artiesten vandaan komen en het percentage artiesten van buiten Nederland, Verenigd Koninkrijk,Noord-Amerika en Australië)

Gisteren tijdens concert weer bemerkt dat m’n oordoppen (alpine music safe pro) niet bevallen. Ze lijken de hoge tonen meer te dempen dan de lage waardoor de gitaar minder goed te horen is. Uiteindelijk doe ik ze dan maar uit maar echt relaxt is dat ook niet sinds mr tinniutus me ( gelukkig nog in lichte mate) gezelschap houdt. Is dat herkenbaar en weet iemand oordoppen die dat probleem (hoge tonen teveel dempen) niet hebben?
Zoals Joris ook al zegt, zijn voor mij op maat gemaakte oordoppen de uitkomst geweest. Ik herken wat je zegt over dit soort oordopjes. Aardige demping maar gaat wel echt ten koste van het genieten van de muziek voor mij. Daar heb ik geen last meer van sinds ik oordoppen op maat heb laten maken. Uiteraard een aardige investering en snap dat niet iedereen die mogelijkheid heeft / die prioriteit eraan wilt geven, maar als je regelmatig naar concerten gaat (of de gemiddelde kroeg op een zaterdagavond) wel echt de moeite waard.

Dempen die anders dan?
Ik kan het je technisch niet uitleggen maar in mijn ervaring wel ja. Wat je zei over hoge tonen die minder goed naar voren komen bij plastic doppen herken ik namelijk maar sinds de overstap geen last meer van. Ander punt voor mij is dat ik makkelijker gesprekken kan blijven voeren met deze doppen in. Omdat ik ze met uitgaan ook in heb wel handig.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Ik kan het je technisch niet uitleggen maar in mijn ervaring wel ja. Wat je zei over hoge tonen die minder goed naar voren komen bij plastic doppen herken ik namelijk maar sinds de overstap geen last meer van. Ander punt voor mij is dat ik makkelijker gesprekken kan blijven voeren met deze doppen in. Omdat ik ze met uitgaan ook in heb wel handig.
Er staat veel info in het topic over gehoorbescherming! En ook ik kan beamen: op maat is hemels.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Dillinger2.0
+1. Heb er jaren tegenaan gehikt omdat ik het decadent vond en het verschil met duurdere universele dopjes vast niet zo groot zou zijn. Fout. Had het jaren eerder moeten doen.
En bij voorkeur met zo'n filter waardoor je ze niet uit hoeft te doen om met mensen te praten. Dat is de extra 50(?) euro dubbel en dwars waard!

470201889_9037543016292309_6201620592478620029_n.jpg

We Love Green met een nieuwe drop.. Sja.

Beach House staan 6e Primavera Barcelona, dan 8e naar Frankrijk voor We Love Green, en dan de 13e Primavera Porto. Lijkt me sterk dat ze komen, maar de 15e zou in principe nog wel kunnen.. ik hoop nog steeds 🤞🤞

• Leuk
Waarderingen: DanielNedelko en Moi332

Users who are viewing this thread