Ik vind het een heel helder verhaal van Maurits Westerik. Ook zijn uitleg over de toegevoegde waarde van onderscheidende kunst naast een muziekprogramma dat altijd overlap vertoont met andere festivals vind ik heel plausibel, al hecht hij er wel veel meer waarde aan dan ik. (Tegelijk, misschien mis je het wel meer dan je nu denkt als het er niet zou zijn.)
Ik heb het idee dat ze wel goed omgaan met de veranderende festivalwereld. Dan maar wat kleiner en fijner (en hoeveel headliners kun je je nog herinneren? Eerste keer Arctic Monkeys, LCD, Arcade Fire en natuurlijk Radiohead.)
En wat de kosten van kunst betreft. Ik vraag me af of je voor dat geld een extra hardliner voor TWO had kunnen boeken. Lijkt me veel minder.
Ik heb het idee dat ze wel goed omgaan met de veranderende festivalwereld. Dan maar wat kleiner en fijner (en hoeveel headliners kun je je nog herinneren? Eerste keer Arctic Monkeys, LCD, Arcade Fire en natuurlijk Radiohead.)
En wat de kosten van kunst betreft. Ik vraag me af of je voor dat geld een extra hardliner voor TWO had kunnen boeken. Lijkt me veel minder.