Bospop 2025

Pinkpop en Bospop zijn niet te vergelijken, kom op. Ondanks dat dat media dat wel probeert.
Bospop vist vanaf nu voor een gedeelte wel in de vijver waar Pinkpop ook in zit... Zo lang er genoeg op tour is lijkt me dat geen probleem.....

Klopt, het gaat er mij juist om dat Dennis altijd door dik en dun Pinkpop verdedigt, maar dat hij nu wel iets over Bospop te zeggen heeft, die best wel schappelijke prijzen hebben voor de acts die ze hebben.
Ja oke, maar het is intussen wel bekend dat Dennis gewoon blind is voor alles wat met Pinkpop te maken heeft, en dat is ook mooi. Soms de realiteit een beetje verliezen tijdens je verliefheid is niemand vreemd.

Het lijkt op een compleet affiche, maar door de tot nu toe bevestigd is er toch een klein sprankje hoop dat er meer bijkomt. In alle eerlijkheid stond Bospop niet op mijn lijstje voor 2025, maar met deze drop ga ik het toch wel weer overwegen. Met The Black Keys, Roxette, Manic Street Preachers, Beth Hart en Melissa Etherridge namen die ik nog nooit heb gezien maar wel leuk vind. Guilty pleasure Nathasha Beddingfield en (op de radio draai ik het weg maar live is het vast wel een uurtje vermakelijk) Train valt er ook genoeg mee te zingen. daarnaast Snow Patrol, Joe Bonamassa en Simple Minds ook al lang niet meer gezien. Goed affiche. Hopelijk zet dit een goede weg omhoog in voor het festival qua kaartverkoop!
Zondag is nog zeker niet compleet

dus bands boeken die in de periode 1990-2010 op pinkpop/werchter hebben gestaan.
dan kun je in weert sws de komende 10 jaar een geweldig programma neerzetten

• Leuk
Waarderingen: Festivaline
dus bands boeken die in de periode 1990-2010 op pinkpop/werchter hebben gestaan.
dan kun je in weert sws de komende 10 jaar een geweldig programma neerzetten
Moet financieel wel haalbaar zijn natuurlijk. Maar bv een KEANE, Black Crowes, Bryan Adams, Alainis Morissette Smashing Pumpkins moet je dan aan denken vermoed ik...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Dan heb ik dat waarschijnlijk verkeerd onthouden.
Jaren geleden was op vrijdag van Bospop een coverbandavond. Gratis entree als ik me niet vergis. Meer voor de Weertenaren als bedankje. Heel gezellig altijd. Andere 2 dagen het gewone festival waarvan de zondag de stevige rock en bluesbands kwamen.

• Leuk
Waarderingen: Timmy

Users who are viewing this thread