Graspop Metal Meeting 2025

Qua Belgische bands zou ik het wel tof vinden als SLOW CRUSH (hoewel niet 100% Belsj) op GMM staat dit jaar. Het nieuwe album, verwacht over een paar maanden, zou extra heavy zijn. Zag ze in 2023 op Samhain en was daarvoor al fan. Zou prima op GMM passen. Bij voorkeur op de NIN dag.
GMM is nog nooit goed geweest met Belgen boeken. Met amenra en Psychonaut staan er al even veel Belgen als vorig jaar nu.

Morgen een nieuwe kans op nieuws. Hopelijk eindelijk info over de mogelijk laatste headliner en een mooi pakket extra namen.

Verwachten we Rise Against met enige zekerheid?

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Recentelijk lijkt het toch wat minder te gaan. Heb het sfeerbeheer nog nooit zo vaak zien ingrijpen als dit jaar in Graspop topics.
Zou kunnen, maar voor zover ik weet betrof dat toch vooral eenlingen, zoals ik al zei.
Hoewel ik volgens mij ook enkele discussies grotendeels of geheel heb gemist, aangezien ze al verwijderd waren voor ik ze kon lezen, dus dat zou jouw punt dan weer ondersteunen. ;)

En misschien past het dan beter in het actualiteit topic als mensen de discussie toch willen voeren.
Ik zou dan de H&M chat prefereren (aangezien zo'n discussie toch op een of andere manier ontstaat uit een metal-gerelateerd onderwerp, en de chat daar toch ook voor bedoeld is), maar ik begrijp je punt. :)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ik zie het GMM-publiek toch niet zo snel vooraan staan om bijbels te vangen.. 😝
Maar goed, zet ze dan maar met Skillet heel vroeg op de zondag voor de gelovige Graspoppers, dan slaap ik nog wel een uurtje of twee uit. 😉
Hun religieuze kant maakt mij niet uit... Maar ze hebben geweldige muziek! 😁
De bijbels die ze lanceren kunnen van pas komen op festivals, als je een tekort aan papier hebt 😅😂

Maar goed, zet ze dan maar met Skillet heel vroeg op de zondag voor de gelovige Graspoppers, dan slaap ik nog wel een uurtje of twee uit. 😉

Vorige keer stond Skillet al om ongeveer 16:00 op de mainstage, dus heel vroeg op de zondag gaat em niet worden.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Deze kansenparels zouden het toejuichen.

Deze kansenparels zouden het toejuichen.

Haha dat was me wat ja, heerlijk vermaak

Skillet is gewoon goeie muziek en vind de bijbelvang opmerking ongepast aangezien er genoeg gelovige Metal Artiesten en Fans zijn.

nieuwe week, nieuwe kansen. zondag headliner en pakketje namen deze week ??
Het is week van de Belgische muziek in België, tenzij er een band zelf iets wil bekend maken zijn er normaal geen aankondigen bij gmm die week. Andere festivals maken meestal dan een hoop Belgische bands bekend

Het is week van de Belgische muziek in België, tenzij er een band zelf iets wil bekend maken zijn er normaal geen aankondigen bij gmm die week. Andere festivals maken meestal dan een hoop Belgische bands bekend
Tenzij Volbeat deze week besluit hun tour eruit te gooien. Dan kennen we opeens nog een extra headliner.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en prins

Ale weer een week niets dan, wa nen domme regel. 🙄

Geloof dat Pukkelpop ook rond 5 februari wilt beginnen met aankondigen, zou toch logischer zijn als Graspop en Werchter deze week wat bekendmaken om niet in elkaars vaarwater te gaan zitten?

Anders moeten die 3 festivals straks in dezelfde week hun aankondigingen doen, lijkt me niet ideaal.

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Wil de week van de Belgische muziek echt zeggen dat de festivals niks anders kunnen aankondigen? Wel logisch dat ze dan zeker Belgische acts aankondigen maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ze niks anders bekendmaken?

Users who are viewing this thread