Graspop Metal Meeting 2025

Wat zijn de namen waar we met zijn allen al redelijk zeker van zijn?
De leaks en zelfbevestigingen waren dacht ik Myles Kennedy, Alcest, Eisbrecher en Carcass?
Verder hadden we op de uitgelekte poster nog: The Prodigy, Opeth, All that remains, Dio Deciples, Landmvrks, Polaris (al zullen deze vast niet allemaal komen)

Weet niet of we al ergens een lijstje hadden van bands die nog een show in België spelen waardoor ze wellicht later worden aangekondigd? Bijvoorbeeld:
Rise Against - 5 februari
Bullet for my valentine + Trivium - 9 februari
Tremonti - 17 februari
Opeth - 23 februari (uitverkocht)

En zo zijn er vast nog meer.

Stick to your guns zal allesinds in het volgende pakketje zitten, stonden op de gelekte affiche en speelde gisteren een dijk van een show in de ab!
Volgens mij stond deze niet op de uitgelekte poster?

Laatst bewerkt:
Tremonti - 17 februari

Zie ze anders adhv van die data ook nog wel uitstellen voor 2 weken, zodat ze dan meteen rise against en bfmv al kunnen aankondigen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
De leaks en zelfbevestigingen waren dacht ik Myles Kennedy, Eisbrecher en Carcass?
Verder hadden we op de uitgelekte poster nog: The Prodigy, Opeth, All that remains, Dio Deciples, Landmvrks, Polaris (al zullen deze vast niet allemaal komen)

Weet niet of we al ergens een lijstje hadden van bands die nog een show in België spelen waardoor ze wellicht later worden aangekondigd? Bijvoorbeeld:
Tremonti - 17 februari

We also got self confirmation from Alcest.

Oja en nog een vraag, wat zijn bands die hun Belgische show gespeeld hebben tussen de aankondiging van Graspop en nu?
Bijvoorbeeld Alestorm bekend ik me nu, die vorige week hun 2 Belgische shows hebben gespeeld van peganfest, en nu dus aangekondigd kunnen worden (als ze er staan)

De leaks en zelfbevestigingen waren dacht ik Myles Kennedy, Eisbrecher en Carcass?

Tremonti - 17 februari

Oh nee klopt, heb mij dat dan precies ingebeeld 😅

• Haha
Waarderingen: Loek123
Skillet is gewoon goeie muziek en vind de bijbelvang opmerking ongepast aangezien er genoeg gelovige Metal Artiesten en Fans zijn.
Nou nou, wat is daar nu weer ongepast aan?
Gewoon een onschuldig grapje, daar moeten ook de meeste gelovige fans gewoon tegen kunnen, lijkt me?

Je kunt op z'n minst toegeven dat het wel een ongebruikelijk ritueel is voor een metalfestival?
Sowieso is 'white metal' (ja, het bestaat, ogenschijnlijk als reactie op black metal) een van de meest niche genres die de metalwereld rijk is.

Laatst bewerkt:
Het is week van de Belgische muziek in België, tenzij er een band zelf iets wil bekend maken zijn er normaal geen aankondigen bij gmm die week. Andere festivals maken meestal dan een hoop Belgische bands bekend
Is niet iedere week week van de Belgische muziek, afgaande op allerlei (jaar)lijsten van Belgische radiostations e.d.? 😅😉

Nou nou, wat is daar nu weer ongepast aan?
Gewoon een onschuldig grapje, daar moeten ook de meeste gelovige fans gewoon tegen kunnen, lijkt me?

Je kunt op z'n minst toegeven dat het wel een ongebruikelijk ritueel is voor een metalfestival?
Sowieso is 'white metal' (ja, het bestaat, ogenschijnlijk als reactie op black metal) een van de meest niche genres die de metalwereld rijk is.
Ik moet wel bekennen dat ik nu wel benieuwd ben geraakt naar de muziek en show van Stryper. (Ben zelf overigens gelovig opgevoed en vind t bijbels vangen wel grappig. Maar denk niet dat ik een typisch voorbeeld ben want was afgelopen edities gewoon te vinden bij rotting christ en behemoth)

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Steph85 en MetalLimbo

Users who are viewing this thread