Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rob Zombie trouwens nog een mogelijkheid? Zie dat er een flink gat zit in zijn touragenda tussen 15 mei en 17 juli (in de VS). Deze held is wat mij betreft altijd welkom.
De laatste passage van Marilyn Manson wordt gezien als een van de slechtste headlineshows ooit op GMM. Als hij niet geboekt wordt zal het niet enkel aan de beschuldigingen liggen.
Was van de GMM edities die ik mee heb gemaakt toch wel een van de slechtste HL’s ja. Gezapig, futloos optreden. Had er ook niet echt zin in volgens mij. Heb hem in 2003 nog een keer gezien en werd toen weggeblazen, enorm verschil met 2018. Hoop dat hij weer wat meer energie aan de dag kan leggen, zou het nog wel een kans willen geven hoor. Er staat ook nog niet heel veel industrial volgens mij (behalve NiN natuurlijk)?
Progressief "extreem"
-iedereen is gelijkwaardig
-de planeet moet leefbaar blijven
-armoede moet de wereld uit geholpen word.
Als je deze ideeën "ver van het padje" vind beetje sowieso conservatief ja.
Om de planeet leefbaar te houden moet er heel veel veranderen, dus wellicht ook tour schemas en live optredens.
Persoonlijk vind ik vuurwerk vervangen door licht shows of drones bijvoorbeeld helemaal geen rare gedachte.
Het is niet zo dat mensen "te ver doordraaien" het is zo dat de meerderheid van de mensheid de ernst van het probleem klimaatverandering gewoon niet in ziet.
Uw eigen punten en ideeën maar normaal en correct vinden en de rest diegene vinden die het probleem niet zien zorgt enkel voor een evengrote tegenreactie als uw eigen reactie. Het feit dat er op recht zoveel mensen doordraaien is omdat er op links evenveel mensen doordraaien.
De wetenschap moet zal met oplossingen moeten komen. Pyro bannen, plastieke stopkes die niet meer van flessen gaan of iedereen zen plezier maar de kop indrukken vóór de planeet helpt niet. En de 'groene' slimmerikken die klimaat neutraal willen zijn maar tegelijk boe kernenergie lopen helpen de zaak ook al geen stap verder.
Was dat 2018? Toen vond ik het eerlijk gezegd best tof. Heb hem 2x gezien, die 2018 editie en op Rock Am Ring. En zo in het donker vond ik het beide keren wel een bepaalde vibe hebben die ik wel tof vond.
Nee joh. Is geen hele gekke gedachte als je naar een route kijkt en "huh, niet logisch en niet echt milieubewust" denkt. Als dat al in de extremen valt...
Maar zullen we deze discussie hier maar niet voeren? Niemand komt eruit, mensen gaan het niet eens worden en het wordt er uiteindelijk nooit gezelliger op.
Graag. Heel social media wordt continu overspoelt met woke vs anti-woke, Trump vs anti-Trump, rechts vs links, ... En ik heb zeker ook mijn mening over die topics (al ben ik eerder voorzichtig met die te posten), maar 't mag verdorie wel eens over iets anders gaan ook. Bovendien denk ik dat het aantal "conservatieven" in de metal wereld nogal onderschat wordt. Alleszins, meer dan genoeg plaatsen om daarover te discussiëren, laat het Graspop forum daar maar vrij van. Dan nog liever nog eens dezelfde discussie over wie de laatste headliners worden of welke bands jullie ontdekt hebben.
Ik heb ze toen op de main stage gezien, ergens in de late namiddag denk ik. Vond ze daar eigenlijk nog wel goed passen. Of ik heb toch zelf niet het gevoel dat het een band is die meer sfeer brengt wanneer ze in een donkere tent staan? (kan ook aan mij liggen)
Ik heb nieuwe shows van Marilyn Manson gezien en die gast heeft zijn energie weer volledig terug, sinds die afgekickt is.
Van mij mag hij zeker komen!
Want ook die laatste nieuwe cd is echt wel goed weer
Ik heb ze toen op de main stage gezien, ergens in de late namiddag denk ik. Vond ze daar eigenlijk nog wel goed passen. Of ik heb toch zelf niet het gevoel dat het een band is die meer sfeer brengt wanneer ze in een donkere tent staan? (kan ook aan mij liggen)
ik vind hen op zich ook niet misstaan in openlucht, het zonnetje stoort bij hen alleszins een stuk minder dan (naar mijn gevoel) bij iets als lorna shore. Al hadden ze in de AB wel een heel goeie lichtshow bij die op de main niet zal werken, maar het hoeft hun set zeker niet te laten doodvallen.
Qua Belgische bands zou ik het wel tof vinden als SLOW CRUSH (hoewel niet 100% Belsj) op GMM staat dit jaar. Het nieuwe album, verwacht over een paar maanden, zou extra heavy zijn. Zag ze in 2023 op Samhain en was daarvoor al fan. Zou prima op GMM passen. Bij voorkeur op de NIN dag.