Graspop Metal Meeting 2025

Die verwacht ik zelf nog wel ja, maar blijft wel een vraagteken waarom die nog niet aangekondigd zijn. In principe is het ook nog mogelijk dat een ander festival ermee aan de haal gaat, zoals Werchter ofso. Is wel redelijk toegankelijke metalcore en daar boekt RW er ook wel ieder jaar ééntje van de laatste jaren. Hoop zelf wel dat ze gewoon op Graspop staan, zou ze graag zien.
Als het ééntje is dan hebben ze al Terwijl Ze Slaapt 😉

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Geloof dat ik je potentieel bij veel van je bands zou tegen kunnen komen
Dit was natuurlijk niet per se mijn persoonlijke lijst, maar meer een tip-lijstje op basis van de voorkeur van @AMoeder .
Zo zal ik waarschijnlijk niet zo snel bij bv. Alien Ant Farm te vinden zijn (vond ik vroeger een vreselijke cover, dus lichte antipathie 😉).
Daarnaast heb ik ook nog wel wat namen weggelaten die ik minder vond passen, maar zelf wel graag naar toe wil, met name prog, zoals Dream Theater, Soen, Currents.

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Wil de week van de Belgische muziek echt zeggen dat de festivals niks anders kunnen aankondigen? Wel logisch dat ze dan zeker Belgische acts aankondigen maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ze niks anders bekendmaken?
Dan wordt er morgen gewoon brutus hippotractor, fleddy melculy, wiegedood, evil invadors, terugkeer van raketkanon, stake, thurisaz* en (is channel zero ook al gestopt? :o) aangekondigd. :D

• On fire
Waarderingen: BlackwaterPark
Zojuist mijn combi gekocht!

Het is voor mij nog geen droom line up, maar desalniettemin zitten er zeker wat leuke bandjes tussen waar ik heel veel plezier aan ga beleven.

Koppel dat met de topsfeer van Graspop en het belooft een geweldig weekend te worden.

Vorig jaar voor het eerst geweest en toen stond ik nog ‘veilig’ op Inferno. Vanwege de wijzigingen zie ik deze keer geen andere optie dan boneyard. Toch wel een beetje spannend, maar ik ben ook wel heel benieuwd.

Ik heb Gnome sinds Alcatraz 2023 7 keer gezien en dit jaar komen er al zeker 4 gigs bij (waaronder Keulen en Londen). On a sidenote: ik ben nog niet zo gek gekregen om ook met zo'n muts rond te lopen.

Anyway, Gnome staat garant voor een feestje, da's zeker.
Haha zalig! Ik heb nog altijd hoop dat ze een van de komende edities eens op graspop staan! Zeker als je ziet hoeveel ze zijn gegroeid in de afgelopen paar jaar

En eventueel Architects nog. Verwacht hun ook wel op Werchter. Ik hoop ook op ADTR op Graspop 🙏
Ja, over Architects heb ik het H&M topic geschreven dat die echt eens de PWD spot moeten nemen op Werchter, en dan een jaar of 2 jaar erna zie ik die op Graspop headlinen. Maar als we inderdaad uitgaan van 1 metalcore act per RW editie, dan is het in 2026 Architects misschien en dan 2027 of 2028 misschien headliner op Graspop

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Uitzonderingen (NIN die een hele tour in een keer wil droppen) daar gelaten zijn maandagen en donderdagen toch wel gewoon de dagen dat er aankondigingen komen
denk dat dat toch meer je gevoel is en dat het gewoon op iedere dag kan komen
maar voor wie daar een uitgebreide analyse over wilt doen kan dat altijd natuurlijk

Users who are viewing this thread