Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou kunnen, maar voor zover ik weet betrof dat toch vooral eenlingen, zoals ik al zei.
Hoewel ik volgens mij ook enkele discussies grotendeels of geheel heb gemist, aangezien ze al verwijderd waren voor ik ze kon lezen, dus dat zou jouw punt dan weer ondersteunen.
Ik zou dan de H&M chat prefereren (aangezien zo'n discussie toch op een of andere manier ontstaat uit een metal-gerelateerd onderwerp, en de chat daar toch ook voor bedoeld is), maar ik begrijp je punt.
Ik zie het GMM-publiek toch niet zo snel vooraan staan om bijbels te vangen..
Maar goed, zet ze dan maar met Skillet heel vroeg op de zondag voor de gelovige Graspoppers, dan slaap ik nog wel een uurtje of twee uit.
Maar goed, zet ze dan maar met Skillet heel vroeg op de zondag voor de gelovige Graspoppers, dan slaap ik nog wel een uurtje of twee uit.
Hun religieuze kant maakt mij niet uit... Maar ze hebben geweldige muziek!
De bijbels die ze lanceren kunnen van pas komen op festivals, als je een tekort aan papier hebt
Hun religieuze kant maakt mij niet uit... Maar ze hebben geweldige muziek!
De bijbels die ze lanceren kunnen van pas komen op festivals, als je een tekort aan papier hebt
‘Christus is gestorven voor al onze zonden en het eeuwige leven is voor iedereen weggelegd, als je Hem maar in je armen sluit.’ Dat is voor alle duidelijkheid geen statement van onze krant, maar de boodschap van een groepje Nederlandse en Belgische predikers die zich vrijdag moedig onder de...
‘Christus is gestorven voor al onze zonden en het eeuwige leven is voor iedereen weggelegd, als je Hem maar in je armen sluit.’ Dat is voor alle duidelijkheid geen statement van onze krant, maar de boodschap van een groepje Nederlandse en Belgische predikers die zich vrijdag moedig onder de...
Het is week van de Belgische muziek in België, tenzij er een band zelf iets wil bekend maken zijn er normaal geen aankondigen bij gmm die week. Andere festivals maken meestal dan een hoop Belgische bands bekend
Het is week van de Belgische muziek in België, tenzij er een band zelf iets wil bekend maken zijn er normaal geen aankondigen bij gmm die week. Andere festivals maken meestal dan een hoop Belgische bands bekend
Geloof dat Pukkelpop ook rond 5 februari wilt beginnen met aankondigen, zou toch logischer zijn als Graspop en Werchter deze week wat bekendmaken om niet in elkaars vaarwater te gaan zitten?
Anders moeten die 3 festivals straks in dezelfde week hun aankondigingen doen, lijkt me niet ideaal.
Wil de week van de Belgische muziek echt zeggen dat de festivals niks anders kunnen aankondigen? Wel logisch dat ze dan zeker Belgische acts aankondigen maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ze niks anders bekendmaken?