Rock Werchter 2025

Nick Cave heeft net een Solo-tour (samen met Colin Greenwood) aangekondigd voor Europa. Begint met 2 data in Zwitserland begin juni, eentje in Hamburg 21 juni en dan een groot gat tot 17 juli. Toch wel heel vreemde tourplanning.

• Thinking
Waarderingen: JP5
Nick Cave heeft net een Solo-tour (samen met Colin Greenwood) aangekondigd voor Europa. Begint met 2 data in Zwitserland begin juni, eentje in Hamburg 21 juni en dan een groot gat tot 17 juli. Toch wel heel vreemde tourplanning.
Die break zal wel een reden hebben.
Volgens mij komt er nog Belgische datum voor Cave, maar niet per se op een festival.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Die break zal wel een reden hebben.
Volgens mij komt er nog Belgische datum voor Cave, maar niet per se op een festival.
OLT of Stadsschouwburg Antwerpen, Elisabethzaal of Bozar kan natuurlijk ook. Maar wat als we Cave op die zaterdag bij Sam Fender krijgen? :love: (Ja ja, ik weet het, niet realistisch, maar een mens mag dromen op maandagvoormiddag toch?)

OLT of Stadsschouwburg Antwerpen, Elisabethzaal of Bozar kan natuurlijk ook. Maar wat als we Cave op die zaterdag bij Sam Fender krijgen? :love: (Ja ja, ik weet het, niet realistisch, maar een mens mag dromen op maandagvoormiddag toch?)
stadsschouwburg antwerpen vorige keer was genieten!

Wat ik kan vinden, heeft ie buiten de pot gepist. Vreemdgaan vind ik zelf niet echt een reden om te cancelen. Meer iets tussen hem en zijn (ex)vrouw.

Als je alle artiesten gaat cancelen die vreemd gaan, wordt het een rustige Werchter.
Zijn ex-vrouw is alleszins ook geen heilige🙈

Ik vind het gat in het tourschema van Snow Patrol tussen 27-6 en 11-7 (Bospop) toch ook nog opvallend. Ik weet dat het op herhaling is, maar vorig jaar was toch in The Barn en was het nieuwe album nog niet eens uit. De laatste tourdatum is daarnaast op 8 augustus. Een plek voor Sam Fender zou ik dus niet eens zo van op kijken.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en ChrisV
Ik vind het gat in het tourschema van Snow Patrol tussen 27-6 en 11-7 (Bospop) toch ook nog opvallend. Ik weet dat het op herhaling is, maar vorig jaar was toch in The Barn en was het nieuwe album nog niet eens uit. De laatste tourdatum is daarnaast op 8 augustus. Een plek voor Sam Fender zou ik dus niet eens zo van op kijken.
Zou zeker kunnen, werchter wil een triomftocht nogal eens belonen (want dat was het uiteraard wel in 2024)
Spannend; nee.

Ik heb liever een Jack White ervoor. Maar én én is ook best ;)

Snow Patrol - hoe fantastisch vorig jaar ook was - zou toch echt armoede troef zijn om die op herhaling te brengen. Het werkte toen immers net door de setting in The Barn zo goed.
Van mij hoeft het ook niet hoor, ga zelf naar het concert in de Ziggo volgende week. Maar het zou me niet verbazen, denk dat een hoop mensen (waaronder ik) die show in The Barn ook niet hebben meegekregen ivm clashes afgelopen jaar :)

• Leuk
Waarderingen: MeesPos

Users who are viewing this thread