Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op de Live Nation socials worden oa The Yummy Mouths genoemd als een van de bands om dit jaar in't oog te houden. Zou me niet verbazen moesten ze op The Slope belanden. Een van de voorbije jaren op We Are Open gezien, was best vermakelijk.
Van mij hoeft het ook niet hoor, ga zelf naar het concert in de Ziggo volgende week. Maar het zou me niet verbazen, denk dat een hoop mensen (waaronder ik) die show in The Barn ook niet hebben meegekregen ivm clashes afgelopen jaar
Deze ochtend rij ik naar het werk met Studio Brussel en de week van de Belgische muziek.
Eerst hoor ik een nummer van Oscar & The Wolf en daarna van Bazart.
Het gaat toch geweldig met onze Belgische muziek als twee van de populairste muzikanten twee hopelozen zijn die beter eens gecanceld zouden worden.
Max Colombie die mensen met mentale problemen gewoon in het gezicht uitlacht.
Matthieu Terryn die niet met zijn handen van vrouwen kan blijven.
Weet je wat nog het ergste is? Ik vind de muziek nog gewoon goed ook!.
Allemaal foto's online gezet met een verhaal over verslavingen en dergelijke.
Enkele dagen later bleek het gewoon een media-stunt voor een nieuwe plaat.
Allemaal foto's online gezet met een verhaal over verslavingen en dergelijke.
Enkele dagen later bleek het gewoon een media-stunt voor een nieuwe plaat.
Dat maken jullie er van. Het kan ook een 'en en' verhaal zijn. Het feit dat hij mentale struggles en problemen gehad heeft, sluit een nieuwe plaat niet uit. Is het discutabel of het de beste zet was? Zeker. Maar als het hielp om wat awareness te creeëren, ben ik er niet tegen.
Btw...hier op een openbaar forum gaan zitten stellingen poneren over wat Mathieu Terryn in zijn privésfeer zou doen is nu ook niet bepaald koosjer.
Je mag sowieso een artiest niet goed vinden, maar probeer het op de artiest te spelen en niet op de man erachter.
Ik ga misschien tegen veel schenen schoppen, maar hetzelfde kan je naar mijn mening ook zeggen van Tom Barman.
Daarmee wil ik niets over de muziek van Deus zeggen.
Is dat een mening die je vormt door naar de band te kijken of door hem te kennen irl? Want in het echte leven is dat niet zo n ego als men soms wil laten uitschijnen hoor
Voor Charlie xcx zullen we spijtig genoeg naar daar moeten gaan is quasi al confirmed geweest door insider op het forum van PKP Lowlands zou ze niet te pakken hebben maar PKP wel