Rock Werchter 2025

Doechii nu ineens naar Roskilde (die uiteindelijk ook Nine Inch Nails heeft staan). Die eerste zie ik nu ineens wel als kanshebber voor RW, al is het ook wel een Ardentes naam.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ze passeren er wel (edit: toch niet blijkbaar nevermind). Maar ook daar vaak dezelfde shit en in prime time naar Wim Oosterlinck luisteren is ook geen pretje, speel anders eens Sabotage op het eind van je show?
Wilt gewoon prime StuBru zijn en faalt daar in.
Ahja, liever 1x sabotage op een dag dan 3x oscar en bazart op een dag. Zolang ik niet naar die irritante k*t Eva de Roo moet luisteren is het goed

• Leuk
Waarderingen: koolket
Ahja, liever 1x sabotage op een dag dan 3x oscar en bazart op een dag. Zolang ik niet naar die irritante k*t Eva de Roo moet luisteren is het goed
Ach, Joris Brys en Kirsten Lemaire vind ik dan weer 2 van de fijnere radiostemmen van het land (die ook gewoon rustig en in dienst van de muziek hun zegjes doen). En hun radioblokken zijn ook wel de hoofdmoot van de dag. Radar heeft zo zijn momenten.

Doechii nu ineens naar Roskilde (die uiteindelijk ook Nine Inch Nails heeft staan). Die eerste zie ik nu ineens wel als kanshebber voor RW, al is het ook wel een Ardentes naam.
Laat die maar doorkomen. Zit ook op de soundtrack van de nieuwe Cameron Diaz film. Het nummer uit die film 'crazy' is echt wel lekker net als 'Nissan Altima' . Een plaatsje in de KlubC moet kunnen.

Toch wel opvallend dat zowel Yellowcard als Jimmy Eat World niet op RW staan, vorig jaar was er nog een overvloed aan punk rock.

Nouja we krijgen in ieder geval Weezer zo goed als zeker en dan hopelijk nog iets uit het rijtje Rise Against, The Story So Far, Coach Party, Frank Carter & The Sex Pistols, A Day To Remember (al zie ik die eerder op Graspop verschijnen)

• Leuk
Waarderingen: jarne
Toch wel opvallend dat zowel Yellowcard als Jimmy Eat World niet op RW staan, vorig jaar was er nog een overvloed aan punk rock.

Nouja we krijgen in ieder geval Weezer zo goed als zeker en dan hopelijk nog iets uit het rijtje Rise Against, The Story So Far, Coach Party, Frank Carter & The Sex Pistols, A Day To Remember (al zie ik die eerder op Graspop verschijnen)
Hoe minder punk hoe beter

Ach, Joris Brys en Kirsten Lemaire vind ik dan weer 2 van de fijnere radiostemmen van het land (die ook gewoon rustig en in dienst van de muziek hun zegjes doen). En hun radioblokken zijn ook wel de hoofdmoot van de dag. Radar heeft zo zijn momenten.
Die 2 kennen dan ook hun muziekgeschiedenis in tegenstelling tot Eva De roo en andere Fien Germijnsen. Weten waarover je spreekt doet veel hoor voor een presentator.

Dan moet Rise Against hun tour in Europa wel aardig verlengen. Denk dat het eerder Graspop wordt.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
je kan perfect een week Belgische muziek laten horen zonder ook maar één nummer op herhaling te spelen (al is dat nu niet meteen nodig). Speel ook eens een minder bekend nummer van groepen als dEUS, K's Choise, Zornik, ... ipv steeds dezelfde hits op herhaling.

Waarom heeft K's Choice eigenlijk nooit op Werchter gestaan? Iemand?

Users who are viewing this thread