Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En nu geweten is dat Pukkelpop volgende week gaat beginnen, met elke dag headliners, verwacht ik dat die op zijn minst de komende 2 weken gaan bivakkeren.
Met andere woorden: als RW deze week niet komt, dan zie ik het nog heeeel lang duren.
O.a. The Wombats aangekondigd voor Nirwana begin augustus, weet nou niet of dat de kansen vergroot of verkleind (of geen van beide). Ik zou ze graag zien op RW in ieder geval!
O.a. The Wombats aangekondigd voor Nirwana begin augustus, weet nou niet of dat de kansen vergroot of verkleind (of geen van beide). Ik zou ze graag zien op RW in ieder geval!
En nu geweten is dat Pukkelpop volgende week gaat beginnen, met elke dag headliners, verwacht ik dat die op zijn minst de komende 2 weken gaan bivakkeren.
Met andere woorden: als RW deze week niet komt, dan zie ik het nog heeeel lang duren.
Het Instagram account van Live Nation heeft wel al hun 'Belgische top picks' post voor vandaag gepost. Gisteren werd die om 16u gepost. Nu om 13u om 16u vrij te houden? Het wordt echt tijd...
Ze passeren er wel (edit: toch niet blijkbaar nevermind). Maar ook daar vaak dezelfde shit en in prime time naar Wim Oosterlinck luisteren is ook geen pretje, speel anders eens Sabotage op het eind van je show?
Wilt gewoon prime StuBru zijn en faalt daar in.