Rock Werchter 2025

Die week van de Belgische muziek komt nu al men strot uit, gisteren een lange werkdag gehad zoals vanouds meerdere nummers meer dan 1 keer (sommige zelfs meer dan 2) gehoord. Maar om dan vanochtend opnieuw dezelfde dingen te horen?

Dus knal maar wat onbekende internationale namen waar ik kan in duiken :LOL: .

• Leuk
Waarderingen: nikita
Die week van de Belgische muziek komt nu al men strot uit, gisteren een lange werkdag gehad zoals vanouds meerdere nummers meer dan 1 keer (sommige zelfs meer dan 2) gehoord. Maar om dan vanochtend opnieuw dezelfde dingen te horen?

Idem

Er bestaat ook zoiets als Spotify, dan heb je er geen last meer van 😂

Vrijdag finale van de nieuwe lichting. Dus vrijdagnamiddag zie ik ook niets gebeuren.
Inderdaad , maar pas vanaf 16h beginnen ze met de show , dus waarschijnlijk geen Belgische artiesten deze week? Misschien dan toch eerst die internationale drop ?

Er bestaat ook zoiets als Spotify, dan heb je er geen last meer van 😂
I know, maar ergens is het jammer dat je zoveel kwaliteitsvolle groepen en muziek hebt, dat je hetzelfde nummer van die band moet spelen. Heb al 3 keer K's Choise met Believe gehoord en ergens begint men hoofd dan Overoveroverover te zingen. Er zijn er voor minder gedwongen opgenomen.

• Haha
Waarderingen: Yerko_music en nikita
Allemaal foto's online gezet met een verhaal over verslavingen en dergelijke.
Enkele dagen later bleek het gewoon een media-stunt voor een nieuwe plaat.
Natuurlijk. Als je een beetje verder nadenkt... Niemand moet mijn mening delen, maar ik vind Colombie een verschrikkelijke persoon. Andere goede (Belgische) muziek genoeg.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: GianniB en koolket
Verwacht wat morgen of donderdag. Denk dat vandaag niks komt maar goed er zit inderdaad geen logica in dit jaar dus is het gewoon maar gokken

Of luister gewoon Willy, daar hoef je geen Oscar of bazart te horen
Ze passeren er wel (edit: toch niet blijkbaar nevermind). Maar ook daar vaak dezelfde shit en in prime time naar Wim Oosterlinck luisteren is ook geen pretje, speel anders eens Sabotage op het eind van je show?
Wilt gewoon prime StuBru zijn en faalt daar in.

Ze passeren er wel (edit: toch niet blijkbaar nevermind). Maar ook daar vaak dezelfde shit en in prime time naar Wim Oosterlinck luisteren is ook geen pretje, speel anders eens Sabotage op het eind van je show?
Wilt gewoon prime StuBru zijn en faalt daar in.
Willy heeft gewoon een andere opvatting dan StuBru. Meer classics. Wel ergerlijke figuren zoals Iwein Segers en Wim Oosterlinck, maar best wel goeie muziek. Er wordt veel minder gehyped.

I know, maar ergens is het jammer dat je zoveel kwaliteitsvolle groepen en muziek hebt, dat je hetzelfde nummer van die band moet spelen. Heb al 3 keer K's Choise met Believe gehoord en ergens begint men hoofd dan Overoveroverover te zingen. Er zijn er voor minder gedwongen opgenomen.
je kan perfect een week Belgische muziek laten horen zonder ook maar één nummer op herhaling te spelen (al is dat nu niet meteen nodig). Speel ook eens een minder bekend nummer van groepen als dEUS, K's Choise, Zornik, ... ipv steeds dezelfde hits op herhaling.

België heeft zoveel goeie muziek, waar we voor zo'n klein landje echt wel trots mogen op zijn.

Ik kijk erg uit naar de volgende drop van RW zowel de internationale (om te leren kennen), maar hopelijk ook een aantal Belgische die ik (nog) eens wil zien. Ik blijf hopen op een afscheidsoptreden van Channel Zero.

je kan perfect een week Belgische muziek laten horen zonder ook maar één nummer op herhaling te spelen (al is dat nu niet meteen nodig). Speel ook eens een minder bekend nummer van groepen als dEUS, K's Choise, Zornik, ... ipv steeds dezelfde hits op herhaling.

België heeft zoveel goeie muziek, waar we voor zo'n klein landje echt wel trots mogen op zijn.

Ik kijk erg uit naar de volgende drop van RW zowel de internationale (om te leren kennen), maar hopelijk ook een aantal Belgische die ik (nog) eens wil zien. Ik blijf hopen op een afscheidsoptreden van Channel Zero.
Channel zero stopt er mee in 2026.
ik zie ze dan in 2026 nog eenmaal de grote podia doen en knallen.
nu de kleinere zalen en festivals en dan door de grote poort

• Leuk
Waarderingen: 1979

Users who are viewing this thread