Rock Werchter 2025

Wat ik kan vinden, heeft ie buiten de pot gepist. Vreemdgaan vind ik zelf niet echt een reden om te cancelen. Meer iets tussen hem en zijn (ex)vrouw.

Als je alle artiesten gaat cancelen die vreemd gaan, wordt het een rustige Werchter.
In geval van Oscar en Bazart maak ik graag een uitzondering.

Oh of course. I know some fests never share though so just checking. Still trying to get my head around what does and doesn’t with RW
Other Belgian festivals don't share international names with RW. Lowlands usually shares a lot of names with Pukkelpop, so a name on Lowlands is less likely to come to RW. Still, last year about 8 names (not the big ones) were on both festivals.

• Leuk
Waarderingen: Sisco1481
Vorig jaar op de eerste dag van de Week van de Belgische Muziek werd er rond een uur of 6 een lijst met Belgische namen (en Eefje de Visser) gedropt. Was er een reden voor dat ongewone tijdstip (programma op de radio)? Vandaag misschien herhaling van zetten?

Deze ochtend rij ik naar het werk met Studio Brussel en de week van de Belgische muziek.
Eerst hoor ik een nummer van Oscar & The Wolf en daarna van Bazart.
Het gaat toch geweldig met onze Belgische muziek als twee van de populairste muzikanten twee hopelozen zijn die beter eens gecanceld zouden worden.

Max Colombie die mensen met mentale problemen gewoon in het gezicht uitlacht.
Matthieu Terryn die niet met zijn handen van vrouwen kan blijven.

Weet je wat nog het ergste is? Ik vind de muziek nog gewoon goed ook!.
Enkel je laatste zin niet mee akkoord.
De 2 meest overschatte Belgische bands en Balthazar neemt brons. Die denken ook dat Greenwich door hun spleet loopt.

Enkel je laatste zin niet mee akkoord.
De 2 meest overschatte Belgische bands en Balthazar neemt brons. Die denken ook dat Greenwich door hun spleet loopt.
Ik ga misschien tegen veel schenen schoppen, maar hetzelfde kan je naar mijn mening ook zeggen van Tom Barman.
Daarmee wil ik niets over de muziek van Deus zeggen.

Users who are viewing this thread