Lowlands 2025

Sziget heeft een post op instagram geplaatst dat er dinsdag ‘something big’ aankomt. Alles lijkt er op te wijzen dat inderdaad ook voor Lowlands weer de komende week de eerste namen komen!
Sziget van de afgelopen jaren kennende kan dit ook zomaar over hun vlaggen of confetti feest op de main stage gaan die nog groter wordt.

Haha heerlijk he dat soort familie....

Mijn zwager ging ook trouwen in het lowlands 2022 jaar. De halve familie is normaal gesproken op lowlands, dus erg blij waren we niet...

Ik ben echter op vrijdagnacht naar een hotel gereden, zaterdag de trouwerij gehad (Fred Again en Pendelum Live gemist), zondagochtend vroeg weer op het lowlands terrein.
Moet zeggen dat 2 nachten in een hotel wel heerlijk waren. Die zondag was één van de betere dagen ooit (zeker qua energie) met James Blake, Tash Sultana, Stromae, Fjaak, Amelie Lens.... en me absolute held Kobosil op het einde. Poeh, mooie tijden :)

Wel de familie vriendelijk verzocht dit soort grappen nooit meer uit te halen...
Kobosil ging echt tekeer die avond ja. Dat zou van mij zo weer mogen, stuk beter dan die gehypte clown van een Patrick Mason van afgelopen jaar...

• Leuk
Waarderingen: davadude, Joris en WTSGD
Mason is echt een clown ja. Zijn set was ook vrij lomp vond ik. Helemaal na Anetha.

Misschien onhaalbaar, maar ze zouden de Bravo in de nacht nog wel een stukje kunnen uitbouwen door een deel van het podium te gebruiken zodat je achter de DJ langs kan lopen. Je zou het één en ander backstage moeten afzetten maar vind het vaak maar een killie bedoeling om daar zo'n lege booth + DJ te zien staan.

Vind persoonlijk het nacht programma iets te veel eenheidsworst bij Lowlands en eindig daardoor vaak beetje rond zwervend, zonder ergens lang te blijven hangen. Maar ik ben ook meer van de bands en live muziek. Het is daarom voor mij vaak voorbij na de laatste cabaret act. Future classics bracht voor mij nog wel wat variatie.

Ik pleit nogsteeds voor meer variatie in de nacht qua elektronische dance muziek. Een early rave/hardcore artiest, trance, oldskool house etc.

Ook een stage met daarop coverbandjes zoals op Sziget, bij de speciaalbier bar die tot uurtje of 3 open is, zou voor mij goed werken.
Helemaal eens met je. Het landschap van de electronische/dance muziek is zo enorm uitgebreid, daar kun je echt wel een mooie mix van maken voor de nachten tijdens LL. Ik snap ook niet waarom er bijna alleen maar techno wordt geopperd. Ik geef juist helemaal niks om techno en zou veel liever een goede progressive boeking zien. Er kan zoveel meer en breder geprogrammeerd worden, maar ja, LL is van origine natuurlijk geen dance festival geweest in de nachten, dus ik snap de stugheid en soms het verzet tegen bepaalde stromingen ook wel. Kan me d'r alleen niet in vinden.

Helemaal eens met je. Het landschap van de electronische/dance muziek is zo enorm uitgebreid, daar kun je echt wel een mooie mix van maken voor de nachten tijdens LL. Ik snap ook niet waarom er bijna alleen maar techno wordt geopperd. Ik geef juist helemaal niks om techno en zou veel liever een goede progressive boeking zien. Er kan zoveel meer en breder geprogrammeerd worden, maar ja, LL is van origine natuurlijk geen dance festival geweest in de nachten, dus ik snap de stugheid en soms het verzet tegen bepaalde stromingen ook wel. Kan me d'r alleen niet in vinden.
Als je ook ziet op wat voor een breed spectrum Draaimolen programmeert. Dat zou ik voor de Lowlands nachten ook meer willen.
Zo'n Willem met Innefekt vorig jaar of Chuckie en de Schuurman passen prima in een Bravonacht.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Kobosil ging echt tekeer die avond ja. Dat zou van mij zo weer mogen, stuk beter dan die gehypte clown van een Patrick Mason van afgelopen jaar...
Pffff bij zo een Mason wil ik niet eens zijn. Wat een “artiest” is dat zeg. Springen en huppelen de hele tijd.

Maar eens hoor over het nachtprogramma. Wat meer diversiteit zou leuk zijn. Vrienden van me vinden techno/house niks en dan valt toch al veel weg in de nacht. Dan kom je vaak uit bij de Heineken.

Pffff bij zo een Mason wil ik niet eens zijn. Wat een “artiest” is dat zeg. Springen en huppelen de hele tijd.

Maar eens hoor over het nachtprogramma. Wat meer diversiteit zou leuk zijn. Vrienden van me vinden techno/house niks en dan valt toch al veel weg in de nacht. Dan kom je vaak uit bij de Heineken.
Eens. En eerder las ik dat er bv bij de Armadillow nog wel eens Indie is - maar ik vind dat nou niet echt een bijzonder leuke plek als je echt nog zin hebt in een Indiefeestje. De vibe is daar meer hangen/liggen/lullen dan dat er echt gefeest wordt.

De app even doorgebladerd. Enige nieuws dat ik kon vinden: Extra aandacht voor de tandjes, nieuwe partner Philips Sonicare

Users who are viewing this thread