Lowlands 2025

Nu Kensington op *even checken* Paaspop, Dauwpop, Vestrock, Breda Live én de Zwarte Cross staat kunnen we het LL headliner gericht hopelijk héél diep begraven.
Hahah toen lowlands.memes met de vraag voor de eerste inzendingen langskwam kon ik het toch niet even laten om te zeggen dat Kensington gaat headlinen

Is er iemand die dat design wel mooi vindt? Vind het ook vrij eentonig. Nu zal ik vast niet kunstzinnig genoeg zijn, maar het komt bij mij over dat het ieder jaar andere kleurtjes zijn maar dat het ontwerp eigenlijk altijd hetzelfde is.

Ik vond het design van Peter te Bos veel spannender en "ontdeugender" ogen. En dat was soms ook even slikken als je een nieuw design daar zag.

Van mij mogen ze naar iemand anders op zoek.
Ik mis Rapid Razor Bob nog dagelijks...

Iemand ervaring met het huren van een huisje in de omgeving van het festival en die wat tips wil delen?

vakantie park, B&B etc, allemaal prima. Als er maar geen taxi gepakt hoeft te worden.

Zijn wat opties(camper camping, gllamping) aan het overwegen. Thanks
Europarcs Zuiderzee? Ik zou wel voor de ticketverkoop start boeken, anders zijn alle huisjes weg.

• Leuk
Waarderingen: Cooklu
Paar namen op Sziget die al ergens anders in Nederland staan dit jaar (Kneecap, Joey Valence & Brae, Fat Dog, Zaho de Sagazan) of er afgelopen jaar nog (nog een keer Fat Dog, Justice, Young Marco, Brutalismus) stonden. Ook twee afzeggers van vorig jaar weer in de buurt, dus lichte zekerheidjes (Horsegiirl en Hermanos Guiterrez)

Verder lijken dingen als ASAP, Caribou, Ry X, Nelly Furtado, Blossoms en Helado Negro mij wel op Lowlands passen.

• Leuk
Waarderingen: micham
Opeens komen daar Post Malone, A$AP Rocky (en Stormzy) naar boven. Zou alle drie wel toejuichen.

Doet Post Malone tegenwoordig niet meer die country-achtige nummers overigens?

Users who are viewing this thread