Lowlands 2025

Nee toch? Lowlands dropt altijd een grote drop in 1 keer in tegenstelling tot Pukkelpop, die doen, in ieder geval headliners, los.
Ja, een grote eerste drop, maar lang niet alles. Meestal twee drops en dan de extra's. Maar het verschuift naar de eerste, belangrijkste worp, krijg ik de indruk.

Is er iemand die dat design wel mooi vindt? Vind het ook vrij eentonig. Nu zal ik vast niet kunstzinnig genoeg zijn, maar het komt bij mij over dat het ieder jaar andere kleurtjes zijn maar dat het ontwerp eigenlijk altijd hetzelfde is.

Ik vond het design van Peter te Bos veel spannender en "ontdeugender" ogen. En dat was soms ook even slikken als je een nieuw design daar zag.

Van mij mogen ze naar iemand anders op zoek.

Iemand ervaring met het huren van een huisje in de omgeving van het festival en die wat tips wil delen?

vakantie park, B&B etc, allemaal prima. Als er maar geen taxi gepakt hoeft te worden.

Zijn wat opties(camper camping, gllamping) aan het overwegen. Thanks

Nu Kensington op *even checken* Paaspop, Dauwpop, Vestrock, Breda Live én de Zwarte Cross staat kunnen we het LL headliner gerucht hopelijk héél diep begraven.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Don_076 en micham
Iemand ervaring met het huren van een huisje in de omgeving van het festival en die wat tips wil delen?

vakantie park, B&B etc, allemaal prima. Als er maar geen taxi gepakt hoeft te worden.

Zijn wat opties(camper camping, gllamping) aan het overwegen. Thanks
Walibi heeft huisjes, als die nog niet allemaal geboekt zijn tenminste.

Users who are viewing this thread