Pukkelpop 2025

Pkp heeft Charli beet. Denk dat Lowlands gewoon andere keuze heeft gemaakt/moeten maken.
hoe ben je daar zo zeker van heb je een bron dat het bevestigt dan? we weten het pas zeker als het officieel wordt bekend gemaakt. maar de kans is zeer groot dus ik verwacht ze ook op pkp dit jaar. even dit gezegd zijnde maar ik vindt haar website super mooi en zeer overzichtelijk als ik naar de tourdata kijk zie ik dat ze in augustus in de buurt is namelijk op 7 aug in Noorwegen en op flow festival dat plaats vind van 8 t/m 10 aug in Helsinki (Finland). als ik de organisatie van pukkelpop was had ik haar geboekt of toch mijn stinkende best gedaan om haar te proberen boeken want deze artiest leeft erg onder het doelpubliek van pkp.
https://www.charlixcx.com/

Je zal wel zien, maar zal nog wel even duren precies. Zolang RW niet met hun pakket komt…
wat houd dat pukkelpop tegen om de eerste namen te droppen? ik zie geen enkele reden. is dat andere jaren wel een spelbreker geweest dan? want daar let ik eerlijk gezegd niet op.

wat houd dat pukkelpop tegen om de eerste namen te droppen? ik zie geen enkele reden. is dat andere jaren wel een spelbreker geweest dan? want daar let ik eerlijk gezegd niet op.
😅

Zowel Pukkelpop als Rock Werchter zijn van Live Nation. Het is al jaren zowat de gewoonte dat Pukkelpop pas komt als grote lijnen RW bekend zijn. Van jaar tot jaar kan dat wel wat verschillen. Bovendien is RW nog meer hun festival, dus het hangt altijd daar van af.

Mocht het een troost zijn voor het wachten. Hoor heel positieve geluiden vanuit Pkp over hun line up.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Mark's Kal
😅

Zowel Pukkelpop als Rock Werchter zijn van Live Nation. Het is al jaren zowat de gewoonte dat Pukkelpop pas komt als grote lijnen RW bekend zijn. Van jaar tot jaar kan dat wel wat verschillen. Bovendien is RW nog meer hun festival, dus het hangt altijd daar van af.

Mocht het een troost zijn voor het wachten. Hoor heel positieve geluiden vanuit Pkp over hun line up.
Dat laatste maakt me nog nieuwsgieriger dan ik al was.

QOSA, Chappell Roan, IDLES, Hozier, Jack White, Kiwanuka, Last Dinner Party, Charli xcx, Amber Broos, Vampire Weekend, Jamie xx, Wet Leg, Palace Royal, Fat Dog en Lambrini Girls zou al een mooie line-up zijn voor PKP. Zaho de Sagazan zal eerder op RW staan op za 5 juli.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en Nelios

Users who are viewing this thread