Rock Werchter 2024

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Billie Eilish brengt volgend jaar een nieuwe plaat uit (volgens sommige heel vage geruchten zou Kevin Parker van Tame Impala eraan meewerken) dus ik sluit haar verre van uit voor volgend jaar.

Van Pukkelpop mag ook Foals overkomen, intussen ook al van 2016 geleden wat ze nog eens op RW stonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta en slyke

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
378
Billie Eilish brengt volgend jaar een nieuwe plaat uit (volgens sommige heel vage geruchten zou Kevin Parker van Tame Impala eraan meewerken) dus ik sluit haar verre van uit voor volgend jaar.

Van Pukkelpop mag ook Foals overkomen, intussen ook al van 2016 geleden wat ze nog eens op RW stonden.
Hoe kom je hierbij? Ik lees nergens iets over een nieuw album…
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.923
1.871
Billie Eilish brengt volgend jaar een nieuwe plaat uit (volgens sommige heel vage geruchten zou Kevin Parker van Tame Impala eraan meewerken) dus ik sluit haar verre van uit voor volgend jaar
Ik dacht dat dit gerucht over Dua Lipa ging, dat album met Parker
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
578
425
Ondertussen hebben the Killers een poging gedaan om gecanceld te worden.

Daar gaat ie echt niet om gecanceld worden. Heel dom is het wel... Lees je ff in of laat je kort inlichten voor je concert.

Ik kan me goed voorstellen dat je niet alles kan weten, zeker niet als je overal op de wereld komt, maar ingelicht zijn over dit soort dingen hoort wat mij betreft wel bij de "professionaliteit" van een grote band (lees: eigenlijk een bedrijf).
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en simonbolivar

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
Daar gaat ie echt niet om gecanceld worden. Heel dom is het wel... Lees je ff in of laat je kort inlichten voor je concert.

Ik kan me goed voorstellen dat je niet alles kan weten, zeker niet als je overal op de wereld komt, maar ingelicht zijn over dit soort dingen hoort wat mij betreft wel bij de "professionaliteit" van een grote band (lees: eigenlijk een bedrijf).
Cancellen is ook wat overdreven, maar zoals je zegt, ook niet echt handig.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Hozier heeft vandaag zijn nieuwe plaat uitgebracht. Lijkt mij gezien zijn show in Vorst ook een kanshebber voor Werchter volgend jaar, ik gok ergens als sub of de positie net daarvoor?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Hozier heeft vandaag zijn nieuwe plaat uitgebracht. Lijkt mij gezien zijn show in Vorst ook een kanshebber voor Werchter volgend jaar, ik gok ergens als sub of de positie net daarvoor?
Meer iets voor de Lokerse Feesten ofzo, niet? Met zijn ene hitje uit 2014... Hoe dan ook geen sub of derdelaatste materiaal denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Meer iets voor de Lokerse Feesten ofzo, niet? Met zijn ene hitje uit 2014... Hoe dan ook geen sub of derdelaatste materiaal denk ik.

Vorst Nationaal in december zit al aardig vol precies, heeft nog steeds zo'n 26 miljoen maandelijkse luisteraars op Spotify... ik zou zijn populariteit ook niet onderschatten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ook door "special guest" The Last Dinner Party denk ik.
Die ik dan wel weer op RW verwacht eigenlijk.

Vorst Nationaal in december zit al aardig vol precies, heeft nog steeds zo'n 26 miljoen maandelijkse luisteraars op Spotify... ik zou zijn populariteit ook niet onderschatten.
Eigenlijk best raar dat die nog een Vorst vol krijgt, je hoort er eigenlijk niets meer over. Ik ontdek nu dat hij na dat album uit 2014 nog 2 albums gemaakt heeft. 😅
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.657
Meer iets voor de Lokerse Feesten ofzo, niet? Met zijn ene hitje uit 2014... Hoe dan ook geen sub of derdelaatste materiaal denk ik.
Ja dat dacht ik dus oook totdat ik er laatst een stuk op Oor over las. Blijkbaar is hij ontploft op Tiktok. Trekt hier ook zomaar de Ziggo vol en Afas binnen een paar maanden. Die man is dus echt booming en RW zal die niet zomaar weggeven
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ja dat dacht ik dus oook totdat ik er laatst een stuk op Oor over las. Blijkbaar is hij ontploft op Tiktok. Trekt hier ook zomaar de Ziggo vol en Afas binnen een paar maanden. Die man is dus echt booming en RW zal die niet zomaar weggeven
En met welk nummer is hij ontploft dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken